nollahiilarit illalla tappaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kooma
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä toi Ehrmanni maksa ku 0,49e 250g tossa lähikaupassa (Alepa se on halpa :D ) ja ihan hyvältäkin maistuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jesuiitta
Kädellisillä lihansyöjillä on erilaiset hampaat kuin muilla. Ei apinoillakaan ole isoja kulmahampaita lihan paloitteluun, kuten ihmisilläkään.

Ei tarvi, kun on "mora". Kun ostan lihan marketista, en tarvi sitäkään. Esimerkikisi hampurilaisravintolassa en ole koskaan tarvinnut veistä lihanpaloitteluun/saalistamiseen.

Tämä vähän hämmästytti, kovin harvoin törmää kielteiseen mielipiteeseen kuntoilusta, yleensä on pelkästään väki iloissaan.

Heh? Kuntoilusta en tiedä, mutta jotenkin tuntuu että semmoinen kuntosaliharrastus, että syö miten sattuu, treenaa silloin kun ehtii, tyyliin "en nyt ehdi salille kun on tenttiviikko" jne. on järkevää treeniä. Sitten kun rupee kantamaan tonnikaloja mukana yms., jättää ryyppyreissut väliin niin on vähintään sekasin, ja pahimmassa tapauksessa "eihän toi ole edes terveellistä", samalla kun kyseinen henkilö mussuttaa pullaa ja polttaa tupakkaa.

Sitten rahkoihin: Ehrmannia se olla pitää, halvinta ja parhaimman makuista. Nuo sokeri-Exquisat on hirveän makuisia. Rahkahässäkkä se olla pitää. Minä kyllä käsitän nollahiilariaterialla jotain muuta kuin rahkan, siinähän tulee purkillisesta noin ~10grammaa hiilaria. Oli sillä sitten minkään valtakunnan merkitystä, niin mun yöpala-ateria on nykyisin tuo Bullsin Basic protskudrinkki plus öljyä.

Mulla onni saada äiti joka on itse urheillut sm tasolla. Vaikka sillon mitää lisäravinteita ollut. No kuitenkin makso sillon kun olin vielä koulussa mun proteiinit ja palautus juomat. Pitäneekin oikein halata sitä siitäkin hyvästä kun näen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom