nollahiilarit illalla tappaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kooma
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Re: Samat ongelmat

Originally posted by turre101
Tämä vähän hämmästytti, kovin harvoin törmää kielteiseen mielipiteeseen kuntoilusta, yleensä on pelkästään väki iloissaan.

Ai? Mun mutsi vieläkin kyselee 15 vuoden treenin jälkeen, että mikä pakko sitä on koittaa nostaa aina vaan isompia painoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tämä vähän hämmästytti, kovin harvoin törmää kielteiseen mielipiteeseen kuntoilusta, yleensä on pelkästään väki iloissaan.

Jos kyseessä on vain tavan kuntoilu salilla niin mikäpä siinä. Hardcore voimanosto ja kehonrakennus ei enää ole sitä kaikkein terveellisintä hommaa..

Jep, onhan ne vanhemmat iloissaan - jos käy esim. sauvakävely- tai hiihtolenkillä, tai sitten puntilla hankkimassa jotain "oikeaa" urheilulajia/kuntoilumuotoa tukevaa voimaa. Mutta punttaaminen bodymielessä saa kyllä ainakin meikäläisen vanhemmat ymmälleen...

Itse aiheeseen sen verran, että tuskin noista pääsiäispyhien syömisistä kannattaa ihmeempää numeroa tehdä - eihän siinä loppujen lopuksi montaa päivää ole, ja toisaalta pääsiäisenähän syödään paljon esim. kananmunia ja rahkaa, jotka ovat mitä parhainta evästä punttaajalle! :)

Originally posted by Sakkeus
Ihminen on eläinsyöjä eikä todellakaan tartte hiilareita.

Voitko perustella kommenttiasi lisää. Mun mielestä ihminen on sekaruokavalioinen, päätellen hampaistamme. Lihansyöjällä on erilainen purukalusto.

Originally posted by Kime76
Voitko perustella kommenttiasi lisää. Mun mielestä ihminen on sekaruokavalioinen, päätellen hampaistamme. Lihansyöjällä on erilainen purukalusto.
Hiilarit on ravinne jota ihminen ei välttämättä tarvitse toisin kuin proteiini ja rasva. Ja purukalusto my ass, ei oo sellasta lihaa tullu vielä vastaan mihin ei mun purukalusto pysty. :)

Juu kotia olen myös minä menossa, enkä tosiaankaan viitsi niuhottaa ruuista! Ostan porukoitten ruokatilille omat rahkani ja raejuusto sydeemit samalla kun äippä ostaa muulle perheelle ruoat. Aion syödä samat lämpimät ruoat kuin muutkin perheen jäsenet!

Meillä ei kukaan jaksa enää ihmetellä mun juttuja. Mun isän firma jopa sponssaa mun kuntosalikortit, mikä on tosi hyvä juttu. Saan kyllä kotoa kaiken tuen harrastukselleni! Äippä jopa sano eilen puhelimessa, et muista sitten ottaa mukaan se viime viikonlopun fitnesskisa video, niin voidaan sit katsoo se yhdessä! :) Kai mulla on hyvin asiat...

Mummokin ihan tohkeissaan aina kertoo muille eläkeläisille minun dietti jutuista ja niitä ne sitten pohtii päivät pitkät...:D Asenteet muuttuu, niitten eteen on vain tehtävä töitä!

mä kun meen moikkaan sukulaisia ni siel tehää ruumiillista työtä 8 tuntii päivässä täysillä, siis hyvinä päivinä. joskus joutuu vaan istuskelemaan. sitte syödää sellasii turbomääriä kunnon suomalaista ruokaa. emmä kyl rupeis stressaamaan yhen pääsiäisen takia.

Rahkaa

Miten te syötte rahkanne, kun mä en oon ikinä ottanut rahkasta protskuja! Siis ihan rasvatonta rahkaa, mut mitä siihen sit sotkis joukkoon?...Menee aika paljon rahaa raejuustoon, et toi rahka vois olla oiva vaihtoehto...

Re: Rahkaa

Originally posted by MissFlightatten
Miten te syötte rahkanne, kun mä en oon ikinä ottanut rahkasta protskuja! Siis ihan rasvatonta rahkaa, mut mitä siihen sit sotkis joukkoon?...Menee aika paljon rahaa raejuustoon, et toi rahka vois olla oiva vaihtoehto...

--OFFTOPIC---

Näistä rahkaresepteistähän oli pitkä threadi ravintopuolella joku aika sitten. Otsikko ei nyt juuri vain tule mieleen...

Rahkaanhan voi sekoittaa (melkein) mitä vain: ananasta, pakastemarjoja, purkkipersikkaa (kiva vaihtoehto ananakselle!)... Tai sitten Tompan Rahkahässäkkä (tm): kaurahiutaleita ja sokeritonta mehukeittoa. Pelkällä Funlightilla maustaen saa oivan, vähähiilarisen ilta- tai välipalan, loraus rypsiöljyä vielä joukkoon niin a vot!:kippis1:

---OFFTOPIC---

EDIT: Threadin otsikko on "Maetorahka", valitettavasti en osaa laittaa linkkiä... mutta searchilla löytyy kyllä.

Re: Rahkaa

Originally posted by MissFlightatten

Mie teen pirtelöä. Banaania, appelsiinia ja jotain marjaa mukaan ja maitoa sen verran, että tulee tarpeeksi juoksevaa.

Hyla rahka on muuten paremman makuista mitä tavallinen, sitä kiskoo ihan mielellään paljaaltaankin.

Exquisa rahka 500g on halvinta ja parhaimman makuista. Oon syony sita ihan suoraan purkistakin, jaakaappikylmana on ihan sellasenaan jo todella hyvan makuista ;).

Exquisa rahka 500g on halvinta ja parhaimman makuista. Oon syony sita ihan suoraan purkistakin, jaakaappikylmana on ihan sellasenaan jo todella hyvan makuista ;).
Tarkotatko sä niitä maustettuja vai onko tolla Exquisalla muitakin rahkatuotteita? Niissä maustetuissa oli muistaakseni vähän huono protsku-hiilarisuhde...

Originally posted by Jortsu
Hiilarit on ravinne jota ihminen ei välttämättä tarvitse toisin kuin proteiini ja rasva. Ja purukalusto my ass, ei oo sellasta lihaa tullu vielä vastaan mihin ei mun purukalusto pysty. :)

Kädellisillä lihansyöjillä on erilaiset hampaat kuin muilla. Ei apinoillakaan ole isoja kulmahampaita lihan paloitteluun, kuten ihmisilläkään.

Originally posted by Jesuiitta
Kädellisillä lihansyöjillä on erilaiset hampaat kuin muilla. Ei apinoillakaan ole isoja kulmahampaita lihan paloitteluun, kuten ihmisilläkään.
En tarkoittanutkaan että hampaani pystyisivät raatelemaan metsästä juuri käsin tappamani hirven. Eiköhän ihminen ole osannut käytää tulta sen lihan kypsennykseen ettei sikäli mitään raateluhampaita tarvita.

Tarkotatko sä niitä maustettuja vai onko tolla Exquisalla muitakin rahkatuotteita? Niissä maustetuissa oli muistaakseni vähän huono protsku-hiilarisuhde...

Maustamattomat oli täällä ainakin kaupoissa jo paljon ennen maustettuja. Niitä maustettuja tulee syötyy ehkä kerran kahes kuukaudes löylyssä, ei mitää hiilareita piä syyä ja ne on viel pahoja, paljon paremman saa kun ostaa pakastemarjoja esim 1.2 euroo ja kaks 500g Exquisaa siinä on kahdelle koko illaksi rahkaa slurps :).

Jesuiitta ja joku muu niistä hampaista kyllä nää ihmisen hampaat raakaa lihaa alas saa kun nälkä vaan tulee onhan meillä yks kulmahammas toisilla isompi toisilla pienempi :D raakaa lihaa vaan naamariin jos ihan pakko on. Kyllä sitä pakon eessä nakertaa vaikka kaarnaa ympäri vuoden mutta siihen kyllä kuolis höhö. Ei taitas maha vaan ekalla kerralla oikeen tykätä siitä raa'asta lihasta :)... Järkevämpää ois kuitenkin kuivata vaikka se nyrkein tapetun hirven liha ekana ja jäystää sitten..

Maustamattomat oli täällä ainakin kaupoissa jo paljon ennen maustettuja.
Jep jep... minkäs hintanen tuommonen 500g paketti on? Josko se löisi laudalta nykyisin käyttämäni Ehrmannin...

Jep jep... minkäs hintanen tuommonen 500g paketti on? Josko se löisi laudalta nykyisin käyttämäni Ehrmannin...

Se taitaa olla jotain 1.6 euroo tossa S-Marketissa, maustetut on kalliimpia, tais olla 2 euroo tai jotain.... Etenkin sen maun takia tykkään tosta kun sitä voi paljaaltaan syödä niin hyvin eikä oo jäykkääkään menee alas hyvin..

Jesuiitta ja joku muu niistä hampaista kyllä nää ihmisen hampaat raakaa lihaa alas saa kun nälkä vaan tulee onhan meillä yks kulmahammas toisilla isompi toisilla pienempi :D raakaa lihaa vaan naamariin jos ihan pakko on. Kyllä sitä pakon eessä nakertaa vaikka kaarnaa ympäri vuoden mutta siihen kyllä kuolis höhö. Ei taitas maha vaan ekalla kerralla oikeen tykätä siitä raa'asta lihasta :)... Järkevämpää ois kuitenkin kuivata vaikka se nyrkein tapetun hirven liha ekana ja jäystää sitten..

Sitähän mä meinasinkin, että ei tarvi torahampaita kun on kädet. On toi ulosanti taas vaihteeks helvetin huonoa.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom