Nolla leukaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja deimos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
meikäläinen sai leuat nousee ylä/ala taljalla...aluks en saanut kun yhden puhtaan leuan ja 1,5kk tein taljoja niin nyt menee 6kpl ja lisää tulee

Pari päivää sitten sain uuden tuloksen itselleni, sain 14 suoraa leukaa. Nyt täytyy kyllä sanoa, että olen tyytyväinen itseeni, sillä
saan myös yleensä joka kerta 10 suoraa leukaa.:hyper:

Leuanvetotanko kotiin ja alkuun negatiivisia toistoja jos ei muita mene. Sitten kun pystyt tekemään leukoja, teet niitä aina kun kuljet tangon ohi.
Olin itsekin huono leuanvedossa ja sitten ostin tangon vessan oveen. Tätä ennen olin vetänyt leukoja salilla mutta siitä en saanut käytännössä mitään hyötyä. Rupesin vetämään leukoja lähes aina kun menin tangon ohi vessaan, parhaimmillaan meni 18 leukaa.

Heh, mä en saanu nostettuu itteeni yhtään ylös pari viikkoo sitte. nyt kun hankin tangon keittiöön, ainakun kulen ohi ni siitä yritän tehä leuan.

Tähän asti onnistun tekemää kaks leukaa, eli kehitystä on tullu. ja myötäotteella kannattaa = selän lihakset tulee mukaan peliin = selkä vahvistuu samalla

Itelläkin oli jonkin aikaa sitten ongelmia leukojen kanssa, saikohan niitä hikiseen 2. Kuitenkin mitä tuon alkupostaajan painoihin kattoo niin kulmasoutu tangolla 30kg? Itellä menee se 3x10x26kg käsipainolla (yhellä kädellä tietty) Ja mitä nyt viimeksi testasi niin 2x8x30kg kässärillä. Leukoja sain viimeksi 11kpl tosikapealla otteella. Nyt kun vaihoin salia niin leuanvetotankokin löytyy. Alotin treenaamisen 3x5 myötä otteella ja sama toisinpäin kapealla otteella. Käy enemmän leveään selkälihakseen? Milläs noita epäkkäitä saa kasvatettua, kun hieman jälkeen jäänyt. Joo ja n,6kk treenailtu nollahetkistä

Itsekkään en alussa saanut yhtään leukaa. Yksi vajaa toisto(tanko otsan kohdalla) meni vastaotteella todella niukasti. Satuin hengailemaan niinä aikoina eräällä ilmaisella salilla kaverien seurana(en siis treenaamassa, vaan juttelemassa :david: ) ja testailin aina silloin tällöin leukoja. Pari päivää vetelin sitä vajaata leukaa, kunnes sitten eräänä kauniina aamuna sain kuin sainkin yhden toiston. Parin viikon päästä ennätys oli jo huimat 4 kokonaista leukaa. Parhaillaan olen nyt saanut 10 kunnollista leukaa(10, 7, 6 parhaat sarjat), vaikka esim. tänään ei treeneissä mennyt kuin 6 ja 4.

Kannattaa vain ahkerasti keskittyä siihen leuanvetoon jos haluaa tulosta parantaa. Jos mahdollista, niin hankkii kotiin leuanvetotangon ja vetelee siinä aina kun kävelee ohi. Eikä missään nimessä saa ikinä antaa periksi, sillä leuanveto on liikkeistä parhain!

No 1-jakoisella tuo riittää ihan hyvin selkätreeniksi. Eli jos treenaat 1-jakoisella esim. 3x viikossa niin joka kerta vedät tuon. 2-jakoisella tuo on hyvä liike selän leveydelle, eli vedät sen sit sen 2 tai 3 kertaa viikossa, miten nyt treenaatkaan. Vähän hitaammin siis menee tuo ohjelma läpi. Selän paksuusliike on kuitenkin ihan hyvä olla mukana, esim. kulmasoutu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse noin 3 vuotta sitten (14-15v) en saanut ainuttakaan leukaa, vaan jouduin ottamaan kuntotesteissä koululla ylätaljaa. Tuohon aikaan jotain pelleilyä salilla oli. 15-vuotiaana sitten pääsin fyysiseen työhön opiskelujen ohella, ja kotona on tullut punnerreltua ja käsipainoilla ja tangolle leikittyä. Sitten yhtenä päivänä kokeilin tupakalla ollessani ulkokatoksen poikkihirressä, lähti 4 leukaa.. Olin jotenkin yllättynyt..

Nykyään saliharrastuksen taas aloittaneena (2kk takana) lähtee 10 leukaa..

Kasvanut aika nopeaan tahtiin, aina kotona ollessani tupakalla käydessäni otan 2x maximit siinä samaisessa hirressä..

Ehkä negatiivisia leukoja tai ylätaljaa vaan ja aina sitten välillä kokeilla sitä yhtä. Kyllä on hieno tunne se ensimmäinen kun ei ennen oo saanut :).. Tsemppiä!

5. leukaa leveällä menee puhtaasti. Sitten kun alan leukoja vetelemään taas ajattelin laittaa nilkkoihin sen verran rautaa että toistoja menisi se 2-3 ja nostaa lisäpainoilla toistomäärä takaisin 5. Lisäpainot pois ja uskon että sen jälkeen menee enemmän leukoja. Itsehän en tiedä, ajattelin vain kokeilla kun vaihdan voimatreeniin taas 1-2kk päästä.

Toisaalta tuo riippuu hyvin paljon tangosta. Uimahallin salilla kerran ollessa koitin leukoja, ja suht leveällä otteella vedin 8-leukaa, eikä viimeinen mennyt edes vaivalloisesti. (Oma tanko varaston oven "päällä" ja katto tulee vastaan, jolloin joutuu jokaisen toiston "rajoittamaan" ylhäällä.)

Mulla meni tänään 7 ja tuossa tammikuun lopussa meni 1 tai 2 vähän tulkinnasta riippuen. Olen vedellyt tota 20 leukaa ohjelman netistä ja viimeaikoina käynyt salilla kaverin väsäämällä kaksjakoisella siten, että kaks päivää salilla ja lepopäivä ja taas kaks päivää salilla eli 3,5 treeniä per viikko.

Alussa oli tosi tuskaista ja vedin paljon yhden leuan juttuja ja sitten kun voimat loppui niin perään negatiivisia.

Kovasti kun on vedellyt, niin kehitystä tulee. Itse uskon että leukojen veto kehittyy leukoja vetämällä. Sekä tekniikka, että hermotus ja muut.

Vedän tolla ns. helpommalla tavalla (kämmenet kohti omaa naamaa) ja tarkoitus on, että kun menee yli kymmenen, niin rupean vetämään vaikeammalla tavalla.(kämmenet poispäin omasta naamasta).

tavoitteena on tuo 20 vaikeammalla tavalla vuoden loppuun mennessä. Katsotaan.

Mutta kannattaa varmaan vetää ahkerasti leukoja joka toinen päivä, niin kyllä ne luvut sieltä nousee. toi 20 leuka ohjelma on aika ranka kun pitäisi vetää joka toinen päivä 5 sarjaa. Mutta sillä ne tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom