Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvin pelittää 925 fonelipuoli, ei ongelmia.

Juu kiikutin oman takas huoltoon. Samaa se siellä puhui, että ei ainakaan huonommin pitäisi kuulua kuin 920.
Kovasti lupaili pistää kiireisenä, että ,menis jonon ohi. :jahas:
Sano, että on niitä joskus uuteenkin vaihdettu jos ei kolmellakaan huoltokerralla tuu kuntoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako Lumia 900 tyhjennettyä täydellisesti esim. tietokoneen kautta tai jotenkin muuten ? Luurista lasi ja näyttö rikki , ei näy eikä toimi. Eteenpäin jos tuota meinaa laittaa niin olisi mukava saada varmuudella luuri tyhjäksi.

Tänään tuli vastaan eka tilttaus Lumia 1020. Home nappia painaessa boottas koko puhelin. Ostettaesta asti noin pari kuukautta ollut putkeen päällä ilman mitään ongelmia.

Saako Lumia 900 tyhjennettyä täydellisesti esim. tietokoneen kautta tai jotenkin muuten ? Luurista lasi ja näyttö rikki , ei näy eikä toimi. Eteenpäin jos tuota meinaa laittaa niin olisi mukava saada varmuudella luuri tyhjäksi.

Itse ainakin tyhjäsin windows marketplazen kautta. Hyvin tyhjeni.

Mulla oli yhessä vaiheessa Samsung:in Windows-luuri, Omnia W. 7.8 käyttis yms. Olis mulla varmaan edelleenkin jos olis saanut WP8:n ja olisi ollut isompi näyttö (3.7" -> 4.3")

Osaako joku sanoa onnistuuko WP-puhelimella tällä foorumille postaus selaimella, vai vaatiiko aina esim. Tapatalkin käyttöä? Vastaavasti miten lisätä kuva foorumipostaukseen. Ei onnistune edes Tapatalkilla? Entäs jos kuvan siirtää Skydriveen ja kopioi URL:n sitten viestiin?

Toivottavasti uudessa puhelimessa on kestävämpi näyttö kuin 820:ssa. Meni jo kaksi kertaa näyttö säpäleksi.

Liitteet

• 1520.jpg
    1520.jpg
    18,1 KB · Katsottu: 422
Vielä kun saisi kirjoitettua foorumeille suoraan selaimella.

Juu, jännä bugi. Kaikilla muilla foorumeilla (siis mitä itse huomannut) pystyy suoraan selaimella kirjoittamaan, mutta täällä pakkotoistolla jostain syystä se kursori "pomppaa" pois siitä. Hämmennystä lisää se, että joskus harvoin se jopa toimii sillä tietokoneversiollakin. Mikäköhän siihen on se syy? Voisiko kenties ylläpito auttaa keksimään sen vian vai todetaanko vaan, että koska microsoft. Vika ei onneksi häiritse mua, mutta ymmärrän, että muita häiritsee.
Tiedoksi kuitenkin, että jos haluaa välttämättä kirjoittaa tänne pakkikselle puhelimella ja selaimella, niin voi valita sieltä vasemmasta alalaidasta "default mobile style", jolloin pystyy aina kirjoittamaan myös selaimella. Se tekee kuitenkin sivustosta "hölmön" näköisen. Joten vissiin aktiivisille puhelinpakkotoistaajille paras on se tapatalk..? Ohjelmien sulkemista x:llä odotetaan täälläkin - yksi keskeinen perusominaisuus minusta.

Osaako joku sanoa onnistuuko WP-puhelimella tällä foorumille postaus selaimella, vai vaatiiko aina esim. Tapatalkin käyttöä? Vastaavasti miten lisätä kuva foorumipostaukseen. Ei onnistune edes Tapatalkilla? Entäs jos kuvan siirtää Skydriveen ja kopioi URL:n sitten viestiin?

En kyllä käsitä miksi foorumi postaus ei onnistuisi puhelimen selaimella?
En osaa sanoa WP-versiosta, mutta android Tapatalkilla kuvien liittäminen foorumipostauksiin onnistuu kyllä aivan yhtä helposti kuin tietokoneen selaimella.

Tuossa jo mainittiin että näppis pomppaa aina samantien pois kun osoitat textboxiin, eli ei saa kirjoitettua mitään. WP:n Tapatalkilla en ainakaan itse ole saanut liitettyä kuvaa, siksi siitä kysyinkin että enkö vain osaa.

Onhan tuo perusnäkymä aikamoinen oksennus, mutta olen jo tottunut siihen. Kun tuo näyttökin on riittävän iso niin saan jopa kirjoitettua tällä helpommin oikein. Vielä jos tämä mahtuu lautailutakin taskuun niin olen tyytyväinen.

Just huomasin että prkl tässä näkyy vihdoinkin kellon lisäksi mustalla näytöllä saapuneet viestit ja missatut puhelut! Sama ominaisuus mikä oli aikoinaan N9:kin, mutta ei sitä ainakaan ollut 820:ssa. Lisäksi tuo sovellusten ruksiminen pois päältä on hienoa uusi feature.

Liitteet

• unnamed (1).jpg
    unnamed (1).jpg
    26,4 KB · Katsottu: 210
  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    12,6 KB · Katsottu: 150
Kävin tuolla testitredissä kokeilemassa ekaa kertaa lumialla kirjoittamista foorumille. Mullakin oli sama ongelma mutta näytti toimivan kun ensiksi klikkasi otsikkokenttää ja sitten vasta viestikenttää. Piti siis myös ensin valita tuo normaali vastaus pikavastauksen sijaan.

Kävin tuolla testitredissä kokeilemassa ekaa kertaa lumialla kirjoittamista foorumille. Mullakin oli sama ongelma mutta näytti toimivan kun ensiksi klikkasi otsikkokenttää ja sitten vasta viestikenttää. Piti siis myös ensin valita tuo normaali vastaus pikavastauksen sijaan.

Onkohan kuu ollut taas oikeassa asennossa ja ruvennut toimimaan yllättäen - niin kuin se joskus tekee. Juuri nyt yritin samaa kikkaa ja ei onnistunut. Siinä "normaali vastaus" -tilassa pystyy kirjoittamaan kohtaan "otsikko:" ja kohtaan "trackback:". Itse viestikenttään ei onnistu, vaan pomppaa pois. Miksiköhän tuohon "otsikko:" ja "trackback:" kohtaan pystyy kirjoittamaan aina, muttei tuohon viestikenttään?
Varmaan oli kuu taas siinä asennossa, että viestikenttään pystyi normaalisti kirjoittaa. Kokeileppa uusiksi, niin nähdään oliko satunnaistapaus?

Kokeileppa uusiksi, niin nähdään oliko satunnaistapaus?

Onnistui taas samalla kikalla. Tosin kerran kesken kirjoittamisen hävis näppäimistö näkyvistä mutta sain jatkettua kirjoittamista kun käytin taas ensin kursoria otsikkokentässä.

Selaimen asetuksista on valittuna tietokoneversio.

Nokian omalla selaimella eli Nokia xpressillä ainakin pystyy kirjottelemaan. Kannattaa vaan kopioida viesti ennen lähettämistä jos kirjoittaa pitkää tarinaa kun pakkis ei ilmeisesti tunnista aktiiviseksi viestin kirjoittamisen aikana vaan kirjaa ulos jonkun viiden minuutin kuluttua. Muutaman kerran käynyt niin että kirjoittanut pitkän viestin joka on sitten hävinnyt kun sen on koittanut lähettää. Nyt sen muistaa tarvittaessa aina kopioida ??

- - - Updated - - -

Nokian omalla selaimella eli Nokia xpressillä ainakin pystyy kirjottelemaan. Kannattaa vaan kopioida viesti ennen lähettämistä jos kirjoittaa pitkää tarinaa kun pakkis ei ilmeisesti tunnista aktiiviseksi viestin kirjoittamisen aikana vaan kirjaa ulos jonkun viiden minuutin kuluttua. Muutaman kerran käynyt niin että kirjoittanut pitkän viestin joka on sitten hävinnyt kun sen on koittanut lähettää. Nyt sen muistaa tarvittaessa aina kopioida

1520:aan ei saa noksun omaa selainta koska softa ei tue tarkempaa resoa. Ei onnistu tuo kirjoittaminen kuin Tapatalkilla. Koitettu muitakin selaimia. Melko perseestä vaikka muuten puhelin vaikuttaa mainiolta. Kameraa ajattelin testata huomenna ajan kanssa. Isosta näytöstä tykkään kun tällä on helppo kirjoittaa nopeasti ilman isompia kirjoitusvirheitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom