Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin, iPhone näyttää sitten vaihtuvan tulevaisuudessa Noksuun meikäläisen taskussa :)

Tämän takia oon jo hetken aikaa kärkkyny sopivaa ja LG:n ostoa harkitsin, mutta nyt täytyy sitten odotella mitä se Nokia tarjoaa. Tuo omien softien vääntäminen nimittäin kiinnostaa.

Lähteekö pois ne ketkä ei riskiä halua suuremmin ottaa.

Itse en nyt ihan heti menis tyrmää vetoa. Symbian oli kuitenkin aika surkea, ja Meego (vaikka elossa, ja laitteitakin tulee) on ns. ylimääräinen käyttöjärjestelmä. Kyllä Android, iOS, ja Windows Phone riittäis älypuhelimiin. Microsoft etenkin on Windowsien puolella tehnyt todella hyvää jälkeä uusimassa, miksi ei vastaavaa successia vois olla Phonen puolella ainakin jollain sektorilla. Mun mielestä Nokian älypuhelimet kuoriensa ja designin ym. puolesta on nyt ollut ihan hienoja... jos saatais jokin hieman universaalimpi käyttis vielä kylkeen. Universaali kuten Android on avoin ja kytköksissä moniin palveluihin heti kärkeen, ja Windows Phone varmasti istuu parhaiten yhteen firmojen Windows ympäristöjen kanssa.

Katsotaan... onkohan mitään käryä koska eka Nokia powered by Windows Phone voitais nähdä?

No niin, iPhone näyttää sitten vaihtuvan tulevaisuudessa Noksuun meikäläisen taskussa :)

Tämän takia oon jo hetken aikaa kärkkyny sopivaa ja LG:n ostoa harkitsin, mutta nyt täytyy sitten odotella mitä se Nokia tarjoaa. Tuo omien softien vääntäminen nimittäin kiinnostaa.

voihan androidiin ja iOsiinkin vääntää omia softia.tai no jos sulla on windows-puolen ohjelmoinnista enemmän kokemusta ni ohan se luontevampaa sitten kirjoitella Windows phonelle.. :)

Kun Nokia suunnittelee siirtyvänsä käyttämään Windows Phonea ensisijaisena
älypuhelinalustanaan, Symbian puolestaan jatkaa toimivana alustana, johon
tehtyjä investointeja hyödynnetään tuomaan lisäarvoa.

Uuden strategian mukaan MeeGosta tulee avoimeen lähdekoodiin perustuva mobiili
käyttöjärjestelmähanke. MeeGo painottuu jatkossa enemmän uuden sukupolven
laitteiden, alustojen ja käyttäjäkokemusten markkinamahdollisuuksien
tutkimiseen. Nokia pysyy edelleen suunnitelmassaan tuoda markkinoille MeeGoon
liittyvän tuotteen myöhemmin tänä vuonna.

Nokian pörssitiedote

Two turkeys doesnt make an eagle.

voihan androidiin ja iOsiinkin vääntää omia softia.tai no jos sulla on windows-puolen ohjelmoinnista enemmän kokemusta ni ohan se luontevampaa sitten kirjoitella Windows phonelle.. :)

Sepä se. Kaikki on jo käytännössä valmiina eikä puutu kun laite :)

Tuskin kukaan nyt kovin vakavissaan odotti muuta sen jälkeen kun Elopista tuli tj. Käyttäjien kuvaamien videoitten perusteella tuo käyttis näyttää ihan sujuvalta ja Noksu tekee kuitenkin muuten ihan ok luureja, joten ei tässä oikein ole mitään syytä epäillä, että tuo ei onnistuis.

Miksi Japi olet noin Nokia vastainen? Vaikka itselläni ei ole tällä hetkellä Nokian puhelinta käytössä, en työskentele Nokialle, enkä pidä Nokian puhelimia tällä hetkellä älypuhelin luokassa ihan kärkipäässä niin kyllä minä silti suomalaisena toivoisin yhtiölle menestystä, koska sillä on suurehko vaikutus Suomen talouteen. Samoiten toivon kaikkien niiden yhtiöiden menestystä, jotka työllistävät suuren määrän suomalaisia. Japi, eikö toi dissaus ole vähän kuin kusis omiin muroihin?

Miksi Japi olet noin Nokia vastainen? Vaikka itselläni ei ole tällä hetkellä Nokian puhelinta käytössä, en työskentele Nokialle, enkä pidä Nokian puhelimia tällä hetkellä älypuhelin luokassa ihan kärkipäässä niin kyllä minä silti suomalaisena toivoisin yhtiölle menestystä, koska sillä on suurehko vaikutus Suomen talouteen. Samoiten toivon kaikkien niiden yhtiöiden menestystä, jotka työllistävät suuren määrän suomalaisia. Japi, eikö toi dissaus ole vähän kuin kusis omiin muroihin?

On. Se muakin ihmetyttää.

ihan mielenkiinnolla odotan mitä saavat tuotua ulos. toivottavasti jotain jo 6kkn sisällä. Eikä niin että vasta vuoden tai kahden päästä tulee jotain. Melkein voisin veikata että noista nokiamikrosftilaisista tulee hyviä businessluureja. puhelin, windows, ja office...

Joo emmäkään ymmärrä tätä Nokia dissausta. Siis suomalaisten puolesta ja vaikka omistaiskin Äpyliluurin... Tosin tän Wintoosa uutisen perusteella koko pulju muuttaa parin vuoden sisällä jenkkeihin. Toivotaan että ei kertarysäyksellä. Ettei tule todella pahoja taloudellisia vaikutuksia.

Ja siis toi Windows Mobile ei herätä mitään intohimoja. Mielummin katson millainen tosta Meegosta tulee. Tai voi sieltä hyvääkin tulla. Nää nykyiset Windowssit on jo ihan hyviä ja rautahan Noksun luureissa on hyvää.

Ei mun tarvitse tykätä nokiasta koska nokia on suomalaista alkuperää. Eikä mun mielipide vaikuta nokian pysymiseen tai menestymiseen, joten voin huoleti dissata sitä. En halua edustaa myöskään valheellista mielipidettä "että nokia on hyvä koska se on suomalainen".
Nokia tyytyi ylivertaiseen asemaansa 2000 luvun alussa kun se hallitsi markkinoita, tuomatta juuri mitään uutta puhelinalalle, nyt kun muut ovat sitä uutta tuoneet ja nokia putosi kelkasta, niin omasta mielestäni voin huoleti naureskella nokialle. Jos se häiritsee teitä niin sitten häiritsee.
Ja toi two turkeys dont make an eagle on Vanjoen kommentti, silloin kun Vanjoki oli vielä Nokialla töissä, Nokialla dissattiin silloin Benq & Siemens yhdistymistä.

Nokia tyytyi ylivertaiseen asemaansa 2000 luvun alussa kun se hallitsi markkinoita, tuomatta juuri mitään uutta puhelinalalle, nyt kun muut ovat sitä uutta tuoneet ja nokia putosi kelkasta, niin omasta mielestäni voin huoleti naureskella nokialle.

Näinhän se meni. Mun nähdäkseni Noksu kompuroi omaan ylimielisyyteensä ja täytyy myöntää, että on muakin huvittanu seurata tuota viime vuosien touhuamista. Mun viimesimmät työpuhelimet on ollu e71 ja e75 jotka on molemmat ollu ihan järkyttävän huonoja, joten on ihan oikein, että kurssi on sukeltanu. Varsinkin käyttis on ollu ihan järkyttävän paska kun vertaa esim. iPhonen vastaavaan.

Nyt Nokialla on kuitenkin myönnetty nuo sössimiset ja todellakin toivon, että Elopin johdolla homma lähtee taas nousuun. Odotan itse asiassa jopa innolla ensimmäistä luuria :)

En halua edustaa myöskään valheellista mielipidettä "että nokia on hyvä koska se on suomalainen".

Tuo on ihan sun itse keksimä juttu. Eiköhän kaikki tiedä, mikä Nokian tilanne on viime aikoina ollut. Kysymys oli se, että miksi et toivoisi menestystä suomalaiselle yritykselle?

Sun on vaan pakko päästä trollaamaan aina tota samaa paskaa näihin keskusteluihin. Noh, ainakaan et poistele kenenkään viestejä enää.

Aluks kun luki noi uutiset, oli vähän pettyny fiilis, mut nyt kun miettii niin onhan tossa potentiaalia. Ihan vaan siks et Windows, office yms. on niin paljon käytettyjä. Windows 7 palautti mun uskon taas Microsoftiin Vistan jälkeen, joten jos päästään edes yhtään samantasoseen kokemukseen ton puhelimen käyttiksen kanssa niin hyvä olis. Kiinnostavaa nähdä kuinka monta hyvää softaa PC:ltä saadaan nopeesti käännettyä puhelimella toimiviks.

Lisäks Nokia jätti Meegon vielä vaihtoehdoks, josta voidaan odottaa jotain uutta. Toivon että ne hiois sen kunnolla kuntoon ennen kun julkasevat mitään.

C7_N8_WP7.jpg

Ihan mielenkiinnolla odotellaan tulevia luureja. Hardwarehan on ihan huippuluokkaa jo nyt Noksun vehkeissä.

Ps. Japin ajatuksenjuoksu nyt ei kannata edes ymmärtää. Tainnut jäädä jo peruskoulu kesken.

Tuo on ihan sun itse keksimä juttu. Eiköhän kaikki tiedä, mikä Nokian tilanne on viime aikoina ollut. Kysymys oli se, että miksi et toivoisi menestystä suomalaiselle yritykselle?

Sun on vaan pakko päästä trollaamaan aina tota samaa paskaa näihin keskusteluihin. Noh, ainakaan et poistele kenenkään viestejä enää.

<Ei ole kyllä oma keksimä, lue tuota älypuhelinkeskustelua niin näet kuinka paljon niitä nokiaan luottajia on. Eikä se mitään saahan siihen uskoa kuin mihin tahansa. Ja mä saan naureskella.

<Ei ole kyllä oma keksimä, lue tuota älypuhelinkeskustelua niin näet kuinka paljon niitä nokiaan luottajia on. Eikä se mitään saahan siihen uskoa kuin mihin tahansa. Ja mä saan naureskella.

Nokian tekemä hyvä tulos on kaikkien suomalaisten etujen mukaista. Miksi et haluaisi niin olevan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom