Nokian vastine iPhonelle - 5800 Musicexpress

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja V7lle
  • Aloitettu Aloitettu
Jaettu "1.sijahan" lehdessä molemmille irtosi.
:5: tähteä ja toimituksen valinnat.

Itse tekstin perusteella ihmettelin jaettua ykkössijaa Nokian suhteen, koska arvostelussa moitittiin joitain ominaisuuksia, epäloogisuuksia ja toiminnallisuutta.

Edit: ilmeisesti Nokian puhelin oli tuloslistauksessa ylempänä, koska 9euron halvemman hinnan takia hinta/laatu -suhde oli aavistuksen verran parempi. Aakkosten perusteella listaushan olisi pitänyt tapahtua toisinpäin.

Minkälaisia hintoja olivat muuten käyttäneet puhelimille? Pitänee itekin lukea juttu ihan paperiversiona.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin uskot tuohon itsekään. Kyllähän Applen käyttäjät ovat perinteisesti innokkaimpia julistamaan ilosanomaansa mitä epäsopivimmissa paikoissa. Toki itsekin joskus tulee tätä harrastettua, sen myönnän :david:
Ai niinkuin tuossa nimenomaan iPhoneen tarkoitetussa ketjussa? Mitäs veikkaat, saako tämä yhtä paljon katsojia ja keskustelua aikaan kuin iPhonen ketju? Vastaan sun puolesta, ei saa, koska Applen tuotteet ovat puhuttavampia kautta linjan ja siihen on syynä loistava brändi, nämä muut ovat edelleen vähän tylsiä, mutta ei se niistä huonompaa tee. Tämä ketju ei myöskään jostain syystä kuten aikaisemmin sanottiin, kerää ketään Applen käyttäjää haukkumaan luuria, mutta jostain syystä Applen puhelin taas kerää kauheasti niitä, joita se häiritsee mielettömästi, en tajua miksi kun sitä ei pakko ole ostaa.

Ai niinkuin tuossa nimenomaan iPhoneen tarkoitetussa ketjussa? Mitäs veikkaat, saako tämä yhtä paljon katsojia ja keskustelua aikaan kuin iPhonen ketju? Vastaan sun puolesta, ei saa, koska Applen tuotteet ovat puhuttavampia kautta linjan ja siihen on syynä loistava brändi, nämä muut ovat edelleen vähän tylsiä, mutta ei se niistä huonompaa tee. Tämä ketju ei myöskään jostain syystä kuten aikaisemmin sanottiin, kerää ketään Applen käyttäjää haukkumaan luuria, mutta jostain syystä Applen puhelin taas kerää kauheasti niitä, joita se häiritsee mielettömästi, en tajua miksi kun sitä ei pakko ole ostaa.

Hyvinkin voi tällä palstalla iPhone kerätä enemmän kiinnostusta, tuntuu olevan suhteessa enemmän Apple- myönteinen palsta tämä. Mutta jos esim. matkapuhelinfoorumin viestiketjuja katsoo, niin "Tube" tulee keräämään paljon enemmän kiinnostusta kuin iPhone.

Mutta tämä omasta puolesta offtopicista.

minua se ei juurikaan suuremmin kiinnosta kerääkö tämä ketju katsojia enempää kuin kännisen alastoman haitarinsoittajan esitys takapihallaan, minua kiinnostaa lähinnä käyttäjäkokemukset tästä noksun luurista, ja muu lätinä luuriin liittyen. mukavaahan tuo oli tietenkin myös huomata että noksu on arvostettu mikrobitin vertailussakin suht hyväksi. ei tuo mikrobitti kuitenkaan mikään me naiset -lehti ole, joten jotain krediittiä sillä ainakin minulle on.

noksun luureja kun on tullut kuitenkin käytettyä 95 %:sti tähän mennessä, niin uskoisin että uuden puhelimen kanssa pääsee sinuiksi aika vaivattomasti. enkä nyt sitä tarkoita etteikö iphonen kanssa olisi päässyt. sama tuo minulle kumpi luuri hanskassa on, kunhan se vaan täyttää omat vaatimukset kapineelta.

Jos nyt keskitytään Nokiian eikä iphone-treadin postimäärään. Ei pilata tätä ketjua turhilla mac vs muut shaiballa.

Jos hinta on kohdillaan voi olla että vaihan puhelinta. Tarvii mennä tsekkaa miten luuri toimii.

Jos nyt keskitytään Nokiian eikä iphone-treadin postimäärään. Ei pilata tätä ketjua turhilla mac vs muut shaiballa.

Jos hinta on kohdillaan voi olla että vaihan puhelinta. Tarvii mennä tsekkaa miten luuri toimii.

Sen vielä voisin lisätä että iphonea olen kokeillut ja vaikutti hyvältä peliltä. Harmi vaan että Soneralla on yksinoikeus ja siihen en lähde. Tälläistä puhelinta olen odottanut ilman turhaa kikkailua, toivon vaan että toimii myös hyvin.

Olen tykännyt. Kamera saisi olla parempi, jos jotain parannusta pitää keksiä. Ohuempi muotokaan ei olisi pahaksi, vaikka toisaalta on aika kouraan istuvan kokoinen. Ei tuo kyllä mittojen mukaan ole kuin 2mm iphonea paksumpi?

Sellaisen käsityksen olen saanut että iPhonella olisi nettuseikkailu sujuvampaa, mutta itse en ole sitä testannut joten ei ole vertailukohtaa. Pitäisi varmaan tehdä se legendaarinen iltiksen etusivun avaustesti. Mikäs olikaan iPhonen aika?

Yllättävän hyvä tämä qwerty-kosketusnäppis. Kamera ei ole kauhean hyvä mutta puhelin on hintansa arvoinen.

Tekisi mieli vaihtaa tuo n95 8gb vaikka tähän, tai johonkin muuhun kosketusnäyttöpuhelimeen. Tuossa 5800:sessa on vaan esimerkiksi huonompi kamera, mitä tulee tässä nykyisessä n95:ssä käytettyä aika paljon...

Kunnon qwerty puuttuu, näytöstä ei varmaan saa hyvää kosketusta, kirjottaa sitten tikulla tai sormin. Hyvä silti että nokia on vihonviimein tajunnut laittaa kosketusnäyttöjä puhelimeen. No Nokian E90 mennään vielä eteenpäin.

Hyvä silti että nokia on vihonviimein tajunnut laittaa kosketusnäyttöjä puhelimeen.
Mulla on ollut Noksun 7700, 7710 ja N800 ennenkuin mitään iPhonea edes oli olemassa ja kaikissa oli kosketusnäyttö. Voisi jopa sanoa, että Nokia aloitti tän kosketusnäyttöbusineksessa liian aikaisin - muutama vuosi sitten järjellisellä akunkestolla olevat enginet ei jaksaneet pyörittää käyttistä isolle näytölle tarpeeksi nopeasti ja homma pantiin jäihin. Lisäksi silloin suoraan tavisluureista tulleiden käyttäjäpalaute oli sellainen, että kännykkää pitää voida käyttää yhdellä kädellä.

kävin eilen hakemassa omani pois. Ihan hyvälltä toistaseks vaikuttaa. yhden bugin löysin jo, mutta eiköhän sekin hierota pois seruaavassa päivityksessä. (eli kun wlan salasanaa kirjoittaa, niin ekaa merkkiä ei saa millään kirjoitettua isona kirjaimena, muut kirjaimet kyllä)

kävin eilen hakemassa omani pois. Ihan hyvälltä toistaseks vaikuttaa. yhden bugin löysin jo, mutta eiköhän sekin hierota pois seruaavassa päivityksessä. (eli kun wlan salasanaa kirjoittaa, niin ekaa merkkiä ei saa millään kirjoitettua isona kirjaimena, muut kirjaimet kyllä)

Mikä softa? mikä salaus käytössä? mitä kautta yrität luoda yhteyttä?

Matkapuhelinfoorumilla 5800 käyttökokemusketju pitenee sellaista tahtia, että näitä on myyty rutosti heti ekojen laitteiden tultua myyntiin. Tuolta sitelta on helppo päätellä älypuhelinten myyntivoluumeja juurikin noiden ketjujen suosion perusteella.

Mikä softa? mikä salaus käytössä? mitä kautta yrität luoda yhteyttä?

Sain kyllä yhteyden luotua, mutta joutui kikkailemaan että saa ison ekan kirjaimen, kun känny ei anna kirjoittaa ekaa kirjainta isona. Mutta tokan antaa ja siitä kikkailin tokasta kirjaimesta ekan kirjaimen :)

Voi olla, että tulee hommattua sittenkin tämä, eikä E71. En näe siinä enää oikeastaan mitään parempaa kuin tässä. Plus tämä on halvempi kaiken muun lisäksi!

Millaista luokkaa kuvat ovat tässä, ja miten salama? Onko videokuva lähellekään yhtä hyvä, miltä se kuulostaa? 640x480 ja 30fps olin lukevinani.

e: Ja miten nettiselaus, toimiiko jopa youtube?

Voi olla, että tulee hommattua sittenkin tämä, eikä E71. En näe siinä enää oikeastaan mitään parempaa kuin tässä. Plus tämä on halvempi kaiken muun lisäksi!

Millaista luokkaa kuvat ovat tässä, ja miten salama? Onko videokuva lähellekään yhtä hyvä, miltä se kuulostaa? 640x480 ja 30fps olin lukevinani.

e: Ja miten nettiselaus, toimiiko jopa youtube?
Melkeen kaikki nämä asiat löytyvät tosta mun laittamasta linkistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom