Niin ihan hyvää hyvyyttään tekee näin, ilman vastinetta? Turha suomalaista ay-liikettä on moittia, kyllä valtiovallan pitäisi huolehtia siitä että tänne on kannattavaa suurten yritysten investoida.
hölömö... just totahan mä tarkoitin... firmahan ostaa duunareittensa aikaa, yleensä se 7,5h päivässä. Ammattiliitot on vastuussa palkankorotuksista mikä nostaa työntekijän kustannuksia, mikä taas tekee Suomesta kalliimman maan investoinneille. Valtiovalta määrittää verot jotta palvelut pyörii, ja sekin menee vähän vihkoon tällä hetkellä! Eikö?
- - - Updated - - -
Minä olen pomona, mutta ei ole edes facebook tiliä, että ei tarvi olla sen kautta kavereitakaan.
Muuten kyllä mulle on ihan se ja sama että onko joku pomon kaveri vai ei. Mun esimies on minua kaksi vuotta vanhempi ja samaa sukupuolta, on varmaan ihan loogista että voidaan käydä vaikka kaljalla joskus jne. Että enempi se on varmasti kiinni siitä meneekö kemiat muuten yhteen. En mä alvariinsa ramppaa kenenkään työkaverin kanssa kaljalla tai muuallakaan, että sen puoleen en katso onko pomo vai kollega vai alainen vai mikä. Olen jonkun kaveri tai olen olematta. Töissä pitää aina tasapuolisesti suhtautua kaikkiin.
Facebookista voi olla mitä mieltä tahansa mutta se vain toi esimerkissäni jutun pointin. Oon täysin samaa mieltä että kaikenmaailman pokkurointi ja eriarvoistus työssä (ja muualla) on aivan perseestä!