Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitsillä olis E61 myynnissä edullisesti.
E90 löytyy värinä, mutta esim ajastettuja profiileja ei ole vakiona. Saa toki ulkopuolisella softalla helposti.
kysytääs täältä, oisko kellään kokemuksia e70?
miten näppis toimii? onko bugeja? onko miten käteensopiva vai liian iso?
Meitsillä olis E61 myynnissä edullisesti.
Ei ainakaan minun näpeissäni liian isolta tuntunut. Näppäimet hiukan "lelumaisen" tuntuiset. Ja itse näppäimet ovat aika pienet. Mutta eipä sen suurempaa kokemusta asiasta olekkaan.
Itse olen ollut todella tyytyväinen e70-puhelimeen reilun puolen vuoden perusteella... Ei moitittavaa!
e70 minultakin löytyy, ei valitettavaa. Viestien kirjoittelu ja mesetys onnistuu todella hyvin kyseisellä puhelimella. Noin puoli vuotta ollut nyt käytössä.
Huono puoli ko. luurissa on aivan surkea näyttö päivänvalossa ulkona. Ei tahdo saada mitään selvää näytöstä. Muutoin sopivan toimiva ja itsekin olen läppäfani. BT toimii paremmin kuin E61, mutta viestin kirjoittaminen ja emailaaminen on x kertaa onnettomampaa, etenkin kun ei ole suoraa rivinvaihtonappulaa, niin emailin rustaaminen on raivostuttavaa.tuo 6290 vaikuttaa pätevältä. enpä ollut aikasemmin moista huomannut. nyt kun vertailin (vaihtoehdot oli: E61i , E65 ja 6290) niin taitaa olla 6290 munkin ratkaisu, olen aina tykännyt läppäpuhelimista. E61i tuohon parempaa oikeastaan tuo qwerty näppäimistö, vähän turhan isohan se on.
Kaipailisin kanssa kokemuksia uudesta E90 Comminicatorista. Täällä varmaan ihmisiä joille se suodaan yrityksen puolesta nopeammin...