Nokia N93

Tollasta olen itseni tässä viimeaikoina enenevässä määrin löytänyt ihailemasta...

Kertokaas arvon pakkislaiset onko kyseinen vekotin mistään kotoisin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ainakin videokuva on loistava laatuista. still kuvat on jostain syystä n73 paremmat vaikka käsittääkseni molemmissa on 3.2mpix kamerat.

Mulla on toi puhelin, olen ollut tyytyväinen kyllä. Ainoa asia mikä välillä vituttaa on myllyn hitaus, kai mulla on liikaa tavaraa sisällä siellä. Tahi joku hemmetin virus. Muuten hemmetin kiva laite. Suosittelen.

Itselleni liian iso, ei ole mikään rintataskupuhelin.
Videokuva on todella hyvä laatuista.

Still kuvissa ainakin itselläni esiintyy aina kohinaa ihan vitusti suoraan sanottuna.

Puhelin on myös minulla hidas, aivan liiiiiian hidas.
Osta mieluummin Sony Ericssonin keulakuvapuhelin, paljon parempi ja halvempi.

Jossain mikrobitissä oli testi näistä. Olisiko ollut marraskuun?

Kanssa tyytyväinen N93:n omistaja (noin 3 kk). Koko arvellutti, ei siis rintataskupuhelin eikä taskuun helposti sujautettava kännipuhelin. Alkuun koko oli suljettuna miltei hyväksyttävä, avattuna tuntui valtavalta. Se oli kuitenkin ensivaikutelma, ennenkuin silmä tottuu. Nyt pohdittuna taskusta N93 itseasiassa löytyy paremmin kuin joku pikkupuhelin, joka siellä taskun pohjalla aina poikittain :) Mutta kyllä tuohon kokoon ominaisuuksia saa luvan ollakkin.

Videokuva hienoa ja 2Gt muistikortille mahtuu ~80min kuvaa parhaalla laadulla eli varsin kohtuullisesti. Valokuvatkin ihan ok, mutta etenkin pimeäkuvat kärsivät kohinasta. Salaman/Kuvausvalon toimiminen taskulamppuna kätevä. Kaikkiaan toiminnot ovat hienot ja erityisesti kuvapuolen toteutus hivelee kyllä silmää. Minulle videokuvaus ja televiosta sekä tietokoneelta toisto veivät sanattomaksi. Puhelimen liikkeet eri asentoihin vaikuttavat todella jämäköiltä sekä sulavilta, toivon ainakin sen olevan merkki puhelimen kestävyydestä.

Jotain pientä miinusta käytössä huomannut:
- Kameran linssinsuojus on varsin epäkäytännöllinen (joskin pakollinen käyttää ellei kuskaa puhelinta siinä paketin mukana tulevassa näppärässä pussukassa) Linssinsuojusta varten paketissa mukana kyllä ohut naru, jolla sen voi kiinnittää puhelimen alaosaan.
- Kun kansinäyttö menee virransäästötilaan, näyttö aivan musta ja itse säikähdän että luuri ei päällä/rikki.
- Tulevaa puhelua ei pysty hylkäämään kantta avaamatta.
- Datakaapeliluukkunsuoja (musiikin kuuntelu ja tietokoneeseen yhdistäminen) saattaa hukkua tai unohtua helposti.

Tässä näin nopeasti...

Mulla on nyt tämmönen ongelma ilmennyt, et toi luuri sammuilee itsestään. Ja välil menee itsestään myös heti päälle, välillä joudun ite laittamaan. Kun tollasen jälkeen käynnistän luurin uusiksi, niin se ei edes kysy pin-koodia. Ei ymmärrä.

Mä hukkasin omastani sen linssinsuojuksen ekalla viikolla. se tosiaan on hieman epäkäytännöllinen. Ei tosin enää. :)

Pimeässä kuvat on ihan yhtä perseestä ku vitun vgalla. Paras ominaisuus tosiaan on videokuvan laatu päivänvalossa.

langattomiin wlaneihin pääsee käpälöimään, mikä on rahapussille edullista, jos haluaa internetissä pyöriä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom