Nokia N900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
Totta helvetissä puhelimen muotoilu vaikuttaa todella paljon puhelimen ostoon. Tietysti tärkein on sen toimivuus ja softa. Nokian kännyt vaan on kaikki tuon näköisiä, ei mitään eroavaisuutta. Mieluummin itse ostan puhelimen joka on tyylikkäämpi vaikka siinä ei olisi ehkä jotain tiettyä ominaisuutta mitä noksu tarjoaa. Et näe mitään eroa iPhoneen?

Niin totta, mutta eikö olisi fiksumpaa laittaa ruutuun kaveri joka puhuu hyvin ja tietää mitä puhuu ja tekee? Luulisi tuon kokoisesta organisaatiosta löytyvän aika monta tuollaista tapausta.

Ei ole ehkä puhdas kuluttajatuote, tiedetään. Saa sitä silti arvostella kun tuskinpa tulee tuostakaan seuraavat mallit pahemmin eroamaan ulkonäöllisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
N900 on paljon parempi käyttää ja pitää kädessä kuin esim iPhone tai muut vastaavan muotoilun omaavat luurit. Itse en ainakaan mieti yhtään puhelimen muotoilua tai ulkonäköä jos se A) sopii käteen ja sitä on mukava käyttää ja B) se ei näytä miltään leikkipuhelimelta. Se riittää.

Niin totta, mutta eikö olisi fiksumpaa laittaa ruutuun kaveri joka puhuu hyvin ja tietää mitä puhuu ja tekee? Luulisi tuon kokoisesta organisaatiosta löytyvän aika monta tuollaista tapausta.

Melkoinen luuri tuo N900:nen, jos ainut probleema on esittelijä, jonka englannin ääntämys ei ole täydellistä :dance:

Totta helvetissä puhelimen muotoilu vaikuttaa todella paljon puhelimen ostoon. Tietysti tärkein on sen toimivuus ja softa. Nokian kännyt vaan on kaikki tuon näköisiä, ei mitään eroavaisuutta. Mieluummin itse ostan puhelimen joka on tyylikkäämpi vaikka siinä ei olisi ehkä jotain tiettyä ominaisuutta mitä noksu tarjoaa. Et näe mitään eroa iPhoneen?

Ei ole ehkä puhdas kuluttajatuote, tiedetään. Saa sitä silti arvostella kun tuskinpa tulee tuostakaan seuraavat mallit pahemmin eroamaan ulkonäöllisesti.
pistäisitkö vielä kuvien kanssa että mitä sinä tahtoisit tuolta puhelimelta?

sama laatikko ja pari nappia se iphone on. siitä puuttuu tosin näppäimistön liukumekanismi. molemmissa bout samalla lailla pyöristetyt kulmat ja melko samalla lailla sijoiteltu kosketusnäyttö.

mitä sinä tiedät tuon seuraajasta? huhujahan pyörii että se olisi huomattavasti isommalla näytöllä oleva ilman fyysistä näppistä jne...

Onkos tuossa vielä tuo alkeellinen resistiivinen kosketusnäyttö?
ei, siinä on hyvin kehittynyt resistiivinen kosketusnäyttö. (suomeksi=ei häpeä jeesusluurin näytön herkkyydelle)
sillä pystyy muun muassa tekemään piirroksia: http://www.youtube.com/watch?v=QzXFnHnFuzU&feature=fvw

vieläkö on jotain kysymyksiä jotka saa sut näyttämään idiootilta kun yrität päteä aihealueilla joista sulla ei ole harmainta aavistusta?

ei, siinä on hyvin kehittynyt resistiivinen kosketusnäyttö. (suomeksi=ei häpeä jeesusluurin näytön herkkyydelle)
sillä pystyy muun muassa tekemään piirroksia: http://www.youtube.com/watch?v=QzXFnHnFuzU&feature=fvw

vieläkö on jotain kysymyksiä jotka saa sut näyttämään idiootilta kun yrität päteä aihealueilla joista sulla ei ole harmainta aavistusta?
Hahaa. Sua vaan vituttaa suunnattomasti kun mokian luurit ei pärjää iluurille. :) ja jos mä näytän idiootilta, niin taitaa ossipenis itse olla sellainen kun heti alkaa kiukuttelemaan kun jotain kysyy.

Iphone 3gs 16gb tilattuna Soneralta. Nyt tarkemmin aateltuna kannattaiskohan kumminkin tilata Saunalahdelta N900 ja perua Iphone. Saunalahdellakin näyttäisi olevan noita datapakettitarjouksia.
Huhujen mukaan N900 tulisi jakoon viikolla 44. Uskaltaakohan tuohon luottaa vai joutuuko venaamaan 9vkoa niinku Iphonea?

Hahaa. Sua vaan vituttaa suunnattomasti kun mokian luurit ei pärjää iluurille. :) ja jos mä näytän idiootilta, niin taitaa ossipenis itse olla sellainen kun heti alkaa kiukuttelemaan kun jotain kysyy.
voittaja-argumentti potenssiin miljardi.

Pliis, ei tehdä tästä aifoun vs. n900 -taisteluthreadia.

Toimiiko tuo resistiivinen näyttö periaatteessa kuinka kovalla pakkasella vain? Ei sillä, että nyt -30 pilkillä istutaan, mutta kuitenkin...?

Mites n900/maemo on mac yhteensopiva? Kiinnostais kyllä parin iphone vuoden jälkeen leirin vaihto.. Edellyttää ettei tämäkin ole täys susi ,mitä nokia on viime aikoina suoltanut.

Ps. Ei herneitä nenään

Mites n900/maemo on mac yhteensopiva? Kiinnostais kyllä parin iphone vuoden jälkeen leirin vaihto.. Edellyttää ettei tämäkin ole täys susi ,mitä nokia on viime aikoina suoltanut.
Ps. Ei herneitä nenään

Jos se massamuistina suostuu näkymään niin ei varmaan muuta tarvikaan, edellyttäen että saa ajettua ohjelmia sisään puhelimen kautta. Näkyykös muuten nämä nykynoksujen muistikortit koneen kautta vai onko ne vieläkin jonkun vammaisen synkkäysohjelmiston takana (vähän ku niiq ifone)?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom