Nokia N900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, browseri tuntuu paljon paremmalta nyt. Portrait mode ei vakuuta, mutta muuten kyllä ihan jees update. Videopuheluiden soittaminen ei ole ainakaan itseltäni vielä luonnistunut...ei sillä että niillä mitään tekisikään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei onnistu päivitys. Yrittänyt jo monta kertaa. Varmasti serveri tukossa. Ei vaan tajua minkä takia tämä pitää kiinteällä kaapelilla. Ainakaan mulla ei antanut tehdä asennusta muuten kuin softalla.

Ei onnistu päivitys. Yrittänyt jo monta kertaa. Varmasti serveri tukossa. Ei vaan tajua minkä takia tämä pitää kiinteällä kaapelilla. Ainakaan mulla ei antanut tehdä asennusta muuten kuin softalla.

sovellustenhallinta on ylivarovainen riippuvuuksien takia eli olet tod näk asentanut jonkun ohjelman joka on niin lievässä ristiriidassa että harva paketinhallintatyökalu moista edes huomaa...

Jep, browseri tuntuu paljon paremmalta nyt. Portrait mode ei vakuuta, mutta muuten kyllä ihan jees update. Videopuheluiden soittaminen ei ole ainakaan itseltäni vielä luonnistunut...ei sillä että niillä mitään tekisikään.

vaatii sen että vastaanottajalla on videopuheluvalmius kuulemma

sovellustenhallinta on ylivarovainen riippuvuuksien takia eli olet tod näk asentanut jonkun ohjelman joka on niin lievässä ristiriidassa että harva paketinhallintatyökalu moista edes huomaa...

Olisihan se käyttäjän kiva saada joku suuntaa-antava virheilmoitus siitä, miksei päivitys onnistu. Ei mulla ole kuin muutama "yleinen" sovellus ladattuna tähän.

Mulla oli tosiaan rootfs jäljellä 39 megaa ja ota vaatii yli 50 megaa, nyt pelittää mutta Spotify pimeni...

Nyt saa kyllä Nokia piiskaa. Jos flashaaminen on ainoa keino päivittää puhelin, niin haistakaa nyt jo iso paska. Ei nyt työajan ulkopuolelle ole enää kauheasti intoa katsoa paskaa toteutusta. Vituttaa asettaa sähköpostitilit, virkkaa desktop, ladata softat jne. uudestaan luuriin.

Onko kenelläkään muulla alkanut puhelin kuluttamaan päivityksen myötä enemmän akkua? Normaaliin tapaan käytellyt päivittämisen jälkeen luuria; skype aina päällä, puhelin online tilassa ja 3G:llä, musaa kuuntelen pari tuntia päivässä. Akku on nytkin melkein tyhjä, vaikka puhelinta on käytetty vasta 4h lataamisen jälkeen. Pistää vituttamaan :curs:

Ei ole ei, ilmeisesti myynti on Nokialle ihan jopa yllätys. On se aivan marginaaliryhmän luuri.

Onneksi tuo uutinen paljastui uutisankaksi, muutenhan tässä olisi joutunut puhelinta vaihtamaan, kun tämä N900 onkin täysi floppi. Jos nyt jätetään sarkasmi sikseen, niin itse olen yllättynyt N900:n myyntimääristä - ollakseen epäseksikäs ja kallis nörttipuhelin, laite on ilmeisesti tehnyt hyvin kauppansa.

Rätisevä soundi

Onkos kellään puhelimen kaiuttimet hieman rätissyt soittoäänen soidessa? Eli jonkun soittaessa sama biisi joka kuulostaa täydelliseltä puhelimen mediasoittimella soitettuna, rätiseekin hieman soittoäänenä. Ero ei johdu volyymista.

Onkos kellään puhelimen kaiuttimet hieman rätissyt soittoäänen soidessa? Eli jonkun soittaessa sama biisi joka kuulostaa täydelliseltä puhelimen mediasoittimella soitettuna, rätiseekin hieman soittoäänenä. Ero ei johdu volyymista.

tuo on ilmeisesti jonkin sortin bugi. itse en ole ainakaan moista huomannut mutta olen tmo:ssa nähnyt ihmisten samasta aiheesta valittavan..

Nyt saa kyllä Nokia piiskaa. Jos flashaaminen on ainoa keino päivittää puhelin, niin haistakaa nyt jo iso paska. Ei nyt työajan ulkopuolelle ole enää kauheasti intoa katsoa paskaa toteutusta. Vituttaa asettaa sähköpostitilit, virkkaa desktop, ladata softat jne. uudestaan luuriin.

et ottanut backuppia?!?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom