Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei liitetä, ei ole yhteystietokohtaisia soittoääniä eikä soittajaryhmiä.Mites tässä liitetään soittoääni yhteystietoon? Unohdin ohjeet toimistolle...
tai sit voit tehdä ite jotain ongelmalle:No goddammit...ehkä Ossipena koodaa sen meille kun vähän ootellaan...
Kävin käpistelemässä Euronicsissa luuria ja hieman petyin näytön herkkyyteen. Monet ovat kehuneet ko. luurin resistiivistä näyttöä yllättävän herkäksi, mutta ei se mun mielestä sitä ollut. Tuo oli nyt ainakin yksi miinus joka tuli puolen tunnin näpistelysessiossa esille.
Käyttäjäkokemuksia puhelimen käytöstä? Häiritseekö pystynäyttötilan puute?
miten sä sitä näyttöä tökit? kynnellä toimii erinomaisesti, sormenpäällä joutuu hiomaan tekniikkaa vähän.
pystynäyttötila tullee alkuvuodesta ainakin weppiselaimeen ja muutenkin tulossa ryminällä päivitysten myötä.
Kävin käpistelemässä Euronicsissa luuria ja hieman petyin näytön herkkyyteen. Monet ovat kehuneet ko. luurin resistiivistä näyttöä yllättävän herkäksi, mutta ei se mun mielestä sitä ollut. Tuo oli nyt ainakin yksi miinus joka tuli puolen tunnin näpistelysessiossa esille.
Käyttäjäkokemuksia puhelimen käytöstä? Häiritseekö pystynäyttötilan puute?
Eikös sinne nuo soittajaryhmät päivityksen yhteydessä ilmestyneet? Ainakin olin ne siellä näkevinäniTarvitaan vielä soittajaryhmät niin avot.
Oliko nokialla tänään jotain julkaisuja? N900:lle seuraaja? Maemo 6?