Nokia N900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään pakkislaisella macciä ja tätä n900:sta? Miten ne pelaa yhteen vai onko älytöntä säätöä että saa synkattua ym..? Tekis kyllä tätä mieli ja oli jo lähellä ostokin,ku tos paikallises mustas pörssis oli hyllys. Mutta jokin sanoo että pitää saada ensi kokeilla ennenku ostaa.. Rupee jo ifööni vähä kyllästyttään ku pian kaks vuotta on ollu taskus

Kävin käpistelemässä Euronicsissa luuria ja hieman petyin näytön herkkyyteen. Monet ovat kehuneet ko. luurin resistiivistä näyttöä yllättävän herkäksi, mutta ei se mun mielestä sitä ollut. Tuo oli nyt ainakin yksi miinus joka tuli puolen tunnin näpistelysessiossa esille.

Käyttäjäkokemuksia puhelimen käytöstä? Häiritseekö pystynäyttötilan puute?

Kävin käpistelemässä Euronicsissa luuria ja hieman petyin näytön herkkyyteen. Monet ovat kehuneet ko. luurin resistiivistä näyttöä yllättävän herkäksi, mutta ei se mun mielestä sitä ollut. Tuo oli nyt ainakin yksi miinus joka tuli puolen tunnin näpistelysessiossa esille.

miten sä sitä näyttöä tökit? kynnellä toimii erinomaisesti, sormenpäällä joutuu hiomaan tekniikkaa vähän.

pystynäyttötila tullee alkuvuodesta ainakin weppiselaimeen ja muutenkin tulossa ryminällä päivitysten myötä.

miten sä sitä näyttöä tökit? kynnellä toimii erinomaisesti, sormenpäällä joutuu hiomaan tekniikkaa vähän.

pystynäyttötila tullee alkuvuodesta ainakin weppiselaimeen ja muutenkin tulossa ryminällä päivitysten myötä.

mitäs muuta pitäs tulla

Kosketusnäyttö toimii sormenpäällä mainiosti, kynnellä sitten jos hifistelee. Löysin sen pirun styluksen vasta äskettäin. Näytönkierron puute vähän nyppii, varsinkin laskimen kanssa muttei se mikään dealbreaker ole. Lisää softaahan tuo vehje kaipaa, mutta eiköhän sekin kohta korjaannu...

Eka kerta nokian kans ku ei tiedot kadonnu päivittäessä :D

Joo, johan on että päivityksiä rupes satamaan ja 90mt!! Toivottavasti siinä päivittyy jotain muutakin kuin mainokset.
Latatus menossa

Olen viikon käytöllä ollut tyytyväinen. E71 menee huoltamoon ja sinä aikana tämä saa olla niin duuni kuin vapaa-ajankin luuri. Webbikäyttö on loistava. Viestikeskus on erinomainen, ja nyt kun viesteistä pääsee myös soittelemaan suoraan lähettäjälle kaikki on hyvin. Tarvitaan vielä soittajaryhmät niin avot.

Sähköpostit toimivat paremmin kuin missään aikaisemmassa nokialaisessa puhelimessani. Näyttö on riittävän hyvä kosketusherkkyydeltään, kunhan siihen tottuu. Uusien ohjelmien asennus helppoa. BT ei toimi niin hyvin kuin haluaisin ja kartat olisi kiva saada offline-tilaan. Eivätköhän nämäkin ratkea kuukauden parin sisällä.

Näytön kääntyminen oli ihan kaivattu update, tosin se tuli vain selaimeen.

Btw, Noksun futuristinen nanopuhelin näyttää melko päheeltä:

4284758286_0de79b3327.jpg

Lisää Noksun sivuilta

En minä ainakaan löytänyt. Totta, että siellä on ryhmiteltynä nyt IM-tilien ja tavallisten numeroiden osalta numero- ja osoitetiedot, mutta uusien ryhmien lisäämistä en kyllä huomannut missään.

Eilen tuli tilattua N900, saa nähdä kuinka kauan kestää ennen kuin on perillä. Jännityksellä ootan myös miten tämmönen alottelija oppii tota käyttämään. Oisko kokeneemmilla vinkkiä mitä tolle kannattaa tehdä/ hankkia? Tommonen suojakalvo näyttöön kannattaa vissiin ainakin hankkia? Oon siis siirtymässä tommosesta ikivanhasta puhelimesta tähän niin ei mitään hajua mitä näihin kannattaa hommata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom