Nokia N900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös sinua harmita esim se, ettei puhelimessa ole kunnon moniajoa?

Ehkä tyhmä kysymys, mutta mihin moniajoa tarvii? Muutaku akkua kuluttamaan ja hidastamaan luuria..

Itse en kyllä tarvi montaa ohjelmaa rullaamassa päällekkäin.. Tai noh musat tietenki pitää soida taustalla. Mutta mitä muuta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös sinua harmita esim se, ettei puhelimessa ole kunnon moniajoa?

Ei harmita. Iluurissa ohjelmasta toiseen siirtyminen on niin nopeaa, että en ole moniajoa kaivannut.

E: ja niinkuin stainles sanoi tuossa, niin joskus harvoin kuuntelen musaa samalla ku teen muuta ja tuohan onnistuu iluurissakin.

Ehkä tyhmä kysymys, mutta mihin moniajoa tarvii? Muutaku akkua kuluttamaan ja hidastamaan luuria..

Itse en kyllä tarvi montaa ohjelmaa rullaamassa päällekkäin.. Tai noh musat tietenki pitää soida taustalla. Mutta mitä muuta?
Web(useampi ikkuna=omanlaisensa tabbed browsing), musa, im, ym chat, email,gps:llä reitin tallennus, muistiinpanot, fmradio, nettiradio,.. Kaikkiin pääsee kahdella tökkäyksellä ja toimii takuuvarmasti nopeammin kuin iphonen ohjelma kiinni ja uusi auki. Sekö ei akkua sit kuluta kun ohjelmia rämpätään auki ja kiinni koko ajan?

iluurin moniajon puute on puhtaasti siitä kiinni ettei ennen gs:ää ole ollut resursseja siihen ramminpuutteen takia.

Web(useampi ikkuna=omanlaisensa tabbed browsing), musa, im, ym chat, email,gps:llä reitin tallennus, muistiinpanot, fmradio, nettiradio,.. Kaikkiin pääsee kahdella tökkäyksellä ja toimii takuuvarmasti nopeammin kuin iphonen ohjelma kiinni ja uusi auki. Sekö ei akkua sit kuluta kun ohjelmia rämpätään auki ja kiinni koko ajan?

iluurin moniajon puute on puhtaasti siitä kiinni ettei ennen gs:ää ole ollut resursseja siihen ramminpuutteen takia.

Vähemmän tuo iluuri kuluttaa akkua ja ohjelmat aukeaa saman tien eikä huomenna. Nopeuden puolesta niinkuin moniajo eli moniajo ei ole elin tärkeä. Ei se välttämättä ole huono, mutta kukaan ei varmaan nykyisillä prossilla siitä ihan ilman ongelmia selviä.
Ja parilla tökkäyksellä päsee iluurillakin ja kun se ohjelmat avaa silmän räpäyksessä niin ei ongelmia ja akku säästyy.

Vähemmän tuo iluuri kuluttaa akkua ja ohjelmat aukeaa saman tien eikä huomenna. Nopeuden puolesta niinkuin moniajo eli moniajo ei ole elin tärkeä. Ei se välttämättä ole huono, mutta kukaan ei varmaan nykyisillä prossilla siitä ihan ilman ongelmia selviä.
Ja parilla tökkäyksellä päsee iluurillakin ja kun se ohjelmat avaa silmän räpäyksessä niin ei ongelmia ja akku säästyy.
niin eli gps-trackkaus, musiikin kuuntelu ja joku kolmas aktiviteetti luurissa on mahdotonta(esim mesen viestin luku) ilman että joku suljetaan väkisin, tosi kätevää?

niin eli gps-trackkaus, musiikin kuuntelu ja joku kolmas aktiviteetti luurissa on mahdotonta(esim mesen viestin luku) ilman että joku suljetaan väkisin, tosi kätevää?

Musiikkia ainakin voi kuunnella. gps ei tarvi muutenkaan. Ja jos tarvii niin laittaa pyöriin, esim puhelun jälkeen jatkaa siitä mihin jäi. Mese on teinien juttui, mutta sä sitä tarvitkin, ei aikuiset.

Eli iluuri toimii nopeuden takia ilman turhaa moniajoa ihan yhtälailla.

Ei turha, mutta tarpeeton, jos luuri on yhtä nopea kuin iluuri. Siinä tapauksessa turha.
LOL. Ymmärrätkö sie raasu nyt yhtään mistä sie edes puhut, toi on jo niin typerästi sanottu.

Oikeesti mä oon vaan huijannu teitä. Nokian N900 on maailman hienoin luuri. Siinä on kaikki ja muuta ei tarvi. iLuuri on ihan paska!!!!! Mä meen kans ja huomanna ostan nokian!

Oikeesti mä oon vaan huijannu teitä. Nokian N900 on maailman hienoin luuri. Siinä on kaikki ja muuta ei tarvi. iLuuri on ihan paska!!!!! Mä meen kans ja huomanna ostan nokian!
Tulit järkiisi, minäkin ostaisin huomenna N900 oman iföönin tilalle, mutkun ei sitä vielä saa.

Mä ootan ja haen. On se niin hieno, ei nitinöitä eikö natinoita ja siinä on moniajo ja mamerot ym.. Org...

Sulle ois ihan paras olla myymättä mitään puhelinta kun tuntuu tuo pää menevän niin sekaisin. :D

Enivei..

Mä uskon, että kovinkaan montaa tätä threadia lukevaa ei kiinnostaa se, että sinä koet moniajon ei turhaksi, mutta tarpeettomaksi. Mitä ihmettä tuo ikinä sitten tarkoittaakaan. Itseäni ja tuskin muitakaan ei varmasti kiinnosta myöskään se, että sinun mielestä iphone on paras ikinä, ja moniajolla ei siinä tee mitään, koska ohjelmat voidaan näppärästi sulkea ja käynnistää aina toisen tieltä, ja vieläpä pirun nopeasti. Huisia!

Koska et tunnu tajuavan juuri mitään moniajosta, etkä ilmeisesti muustakaan, nii toivoisin että menisit vaikka iphone -ketjuun perseilemään, koska siellä moinen tuntuu olevan niin kovin muodissa. Sillä välin me aidosti N900sta kiinnostuneet voimme rauhassa jakaa tietoa täällä kyseisestä luurista ja olla iloisia maemosta ja sen tuomista mahdollisuuksista sekä riemuita tästä ei turhasta, mutta tarpeettomasta moniajosta.

Moniajo kelpais ainakin itelle. Vamppia ettei voi tehdä joitain asioita samaan aikaan. Mutta kaippa se jeesukseenkin joskus tulee. Akkukestot on luureissa jo niin hyviä, että mitä väliä. Jokainen pääsee laturin päähän kerran vuorokaudessa, joten sama se vaikka multitaski kuluttais akkua enemmän.

Moniajo kelpais ainakin itelle. Vamppia ettei voi tehdä joitain asioita samaan aikaan. Mutta kaippa se jeesukseenkin joskus tulee. Akkukestot on luureissa jo niin hyviä, että mitä väliä. Jokainen pääsee laturin päähän kerran vuorokaudessa, joten sama se vaikka multitaski kuluttais akkua enemmän.
Samaa mieltä.

Itse ainakin tykkäisin pitää auki esim. meseä, facebookkia ja nettiselainta samaan aikaan.
Mesen käyttö on aika ikävää jos joutuu sovelluksessa odottamaan toisen vastausta, eikä voi härvätä välillä jonkun muun parissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom