Nokia N900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, koska nyt on esitelty vanhanaikainen FM-radio, se luonnollisesti sulkee pois sen mahdollisuuden että N900lla pystyisi mitenkään striimaamaan netin kautta musiikkia.

Ei todellakaan sulje, mutta miksi innostua tuuletusikkunasta avoautossa?
:offtopic:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika koomista menoa kyllä tässä tredissä.

Kyllä tuo N900 alkaa vaikuttamaan pirun kovalta kapistukselta.

Intohimoja, intohimoja.

Mun intohimo kohdistuu siihen, että tota voi oikeasti käyttää talvellakin. En tiedä hidastuuko näyttö sitten muuten.

Ite räpläsin tänään tuota n900sta ja en kyllä mitään nykimistä huomannut missään. Ihan kivalta tuntui.

Ei todellakaan sulje, mutta miksi innostua tuuletusikkunasta avoautossa?
:offtopic:

Tuo FM-radion toteuttaminen N900:een on mielestäni osoitus kehittäjäyhteisön voimasta ja avoimuuden eduista. Kuitenkaan N900:sta ei ole edes myynnissä ja siihen on pystytty toteuttamaan noinkin lähellä HW:ta olevia toimintoja.

kukakohan mode poistelee mun postauksia? ;)

sen ymmärtäisin jos olisi ollut koko viesti asiatonta mutta yleensä on käsittääkseni palstan linja että pelkästään huonot osat kumitetaan pois ja kirjoitetaan viesti [ mode ] -tageilla.

voisitte palauttaa sen mun viestin, en jaksa enää uudelleen kirjoittaa.

tervetuloa maemo.orgiin keskustelemaan aiheesta, täällä ei enää inspaa pyöriä hetkeäkään tuon moderoinnin tason takia.

Mun on pakko saada tollanen:kuola:

Vähän vertailua IBTimesiltä. Smartphone Wars: Nokia N900 versus HTC HD2 versus Motorola Droid.

Ja voittaja on luonnollisesti:

N900
Yllättävän paljon Dino jaksaa lukea ja kommentoida tässä N900 ketjussa, vaikkei mamerot näissä nitinä natina halpamuovi mokioissa pitänyt kiinnostaa yhtään. Neljänneksi eniten viestejä tässä ketjussa. No kai sit kuitenkin näyttää kiinnostavan.

itellä saunalyhty + e71 eikä itellä kertaakaan ollut ongelmaa kun kaveri kiroillut vieressä.

Itellä saunalyhty+iPhone eikä kertaakaan ollut ongelmaa, kun kaveri kiroillut vieressä :rolleyes:

Yllättävän paljon Dino jaksaa lukea ja kommentoida tässä N900 ketjussa, vaikkei mamerot näissä nitinä natina halpamuovi mokioissa pitänyt kiinnostaa yhtään. Neljänneksi eniten viestejä tässä ketjussa. No kai sit kuitenkin näyttää kiinnostavan.
Pitäähän sitä käydä kilpailijoita urkkimassa, siinä sivussa ehkä vähän haukkumassakin. Apple-käyttäjien reaktioista päätellen kohta voisi jo luulla, että N900 on jonkin sortin haastaja iLuurille... ;)

PS. Eräiden mainitsemattomien nickien uskottavuus alkaa olla aika naurettavalla tasolla, ja ihan vain näiden tietotekniikkapuolen "asiantuntevien" viestien takia. Jännä, että näiden sankarien määrä kasvaa suoraan verrannollisesti Apple-käyttäjien kanssa. Hieman objektiivisuutta peliin.

Viimeksi muokattu:
Pitäähän sitä käydä kilpailijoita urkkimassa, siinä sivussa ehkä vähän haukkumassakin. Apple-käyttäjien reaktioista päätellen kohta voisi jo luulla, että N900 on jonkin sortin haastaja iLuurille... ;)

PS. Eräiden mainitsemattomien nickien uskottavuus alkaa olla aika naurettavalla tasolla, ja ihan vain näiden tietotekniikkapuolen "asiantuntevien" viestien takia. Jännä, että näiden sankarien määrä kasvaa suoraan verrannollisesti Apple-käyttäjien kanssa. Hieman objektiivisuutta peliin.

Kieltämättä allekirjoittanut huomannut saman. Vähän samanlainen tilanne oli joskus 1990-luvun loppupuolella, jolloin alkoi huomaamaan kun "asiantuntijat" alkoivat käyttämään Intternettiä ja kertomaan tästä hienosta uudesta ilmiöstä, jota muut olivat käyttäneet jo tovin :D Nyt nuo uudet "Intternetin" käyttäjät tuntuvat olemaan Apple-uskovaisia..

T: Applen käyttäjä ;)

Tottakai mua kiinnostaa nokian kehitys siinä applen kehityksen jäljessä. Hieno nähdä mihin nämä kaksi itseäni kiinnostavaa merkkiä menee eli nokia ja apple.
Nokialla on paljon hyvää, mutta paljon vielä sellaista huonoa, jonka takia itselläni applen iluuri on paras vaihtoehto.

Onhan kommentit aika naurettavia tässä ketjussa nokia-uskovaistenki kohdalla.. Lapsellista ja ärsyttävää luettavaa kun kaikkea verrataan iphoneen.

Iphone on aika kurko monessa asiassa,siitä on turha väitellä,mutta ainakin henk koht toivon että nokia nostaa tasoaan n900:n myötä ja saa uskottavuuttaan takaisin.

Ja varmasti iluuri vaihtuu n900:een jos on käteen hyvä (lue: käyttää)

OT: Paljonko Nokia maksaa veroja suomeen?

Kattelin tätä ketjua ja kun on kerran nokia kannattajien viestejä poistettu/muokattu (?) modejen toimesta ja tänne asti iLuurin käyttäjiä tullu väittelemään niin kaippa tässä puhelimessa jotain hyvää on pakko olla. Ja onhan tuolla iLuurin ketjussakin puhetta tästä ketjusta niin eihän se nyt melua voi tyhjästä olla.

Kyllä siinä JOTAIN hyvää on, sitä ei varmaan kukaan kiistä, mutta ei minun mielestäni mitään parempaa kuin iluurissa. Enemmän odotan jo seuraavaa lippulaivaa Nokialta, jospa siellä olisi jotain kiinnostavaa.

Kyllä siinä JOTAIN hyvää on, sitä ei varmaan kukaan kiistä, mutta ei minun mielestäni mitään parempaa kuin iluurissa. Enemmän odotan jo seuraavaa lippulaivaa Nokialta, jospa siellä olisi jotain kiinnostavaa.

ois hauskaa tietää, että kuinka hullu puhelimen pitäisi sitten olla, jotta siinä olisi jotain parempaa kuin iphonessa. (olettaen, että puhelimessa ei ole omppumerkkiä).

Mun mielestä voitaisiinkin sanoa, että N900 on varmasti joillain osa-alueilla parempi kuin iphone ja iphone taas toisilla. riippunee käyttäjästä kumpi sopii paremmin.

itse omistan e75:n ja voin sanoa ihan rehellisesti, että täys paskahan tämä on iphoneen verrattuna. Sain tämän kuitenkin 250 eurolla, joten oli lähes pakko-ostos.(ovh. silloin 450e). Jos ei olisi ollut rahasta kiinni, niin olisin ostanu iphonen. Kuitenkin mitä olen lukenut juttuja n900:sta niin se pesee kyllä iphonen ainakin specseillään hands down, joten ei voi sanoa, ettei siinä olisi mitään parempaa. Onhan isompi näyttökin kaiketi parannus?

edit. tosta nokialaisten "nitinästä ja natinasta" kun olen lukenut juttuja, niin olisi hauska nähdä kuluttajien reaktioita jos nokia julkistaisi kännykän, jossa ei voisi vaihtaa akkua ollenkaan. Veikkaan, että tätä ei pidettäisi kovinkaan positiivisena "uudistuksena".

Eikös sinua harmita esim se, ettei puhelimessa ole kunnon moniajoa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom