Hienoa että itse sivuston jonkinlainen pääjehu(näin olen antanut itseni ymmärtää) ja eräs moderaattoreista ottaa heti asiakseen tulla irvailemaan(trollaamaan) epäkohdista joita kyseisten herrojen vihaamasta tuotteesta löytyy. Niin sairasta kuin tuotteiden/yritysten vihaaminen onkin niin asiantuntemus ei tässä tapauksessa riittänyt selvittämään edes sitä miten helposti nuokin säädöt oikeasti ovat saavutettavissa. Veikkaan että taskusta löytyy iFööni? Ootko nettiä selaillut iPhone kourassa? Ai niin, tuo 'death grip' tappaa kuuluvuuden. Mites onko puhelut katkeillut tai kaiutin mennyt yllättäen päälle kesken puhelun? No ei se mitään, niin mullakin. Aika hyvin 600€
puhelimelta kun peruspuhelintoiminnot kusee niin rankasti. Ystävällisenä vinkkinä ehkä kannattaisi pysyä pois sellaisista keskusteluista joiden aihe ahdistaa. Kyrpänaamaiset Apple-käyttäjät ovat suurin yksittäinen syy minkä takia en itse uskalla iPhonea näkyvillä pitää, turpaanhan sitä vaan saisi jos samaan joukkoon leimautuisi
Ja ihan ongelmaan liittyen vielä. Kannattaa tarkistaa Työkalut -> logit(tai jotain sinnepäin), tuolta datapuolelta näkee siirtyykö dataa yhteyksien aikana. Pelkkä yhteydessä kiinni roikkuminen, oli sitten 3G tai wlan, ei vie virtaa ollenkaan tai enintään hyvin vähän eikä siitä siis mitään haittaakaan ole.