Itsekin harkitsin ostavani tuon n70 puhelimen viime vuoden loppupuolesta kun olin uutta puhelinta hankkimassa. Plussaa noissa uudemmisa nokian puhelimissa on aina tuo iso näyttö, hyvät ominaisuudet ja kestävä akku. Olisin varmaan ostanutkin tuon n70 jos siinä olisi nuo näppäimet sijoiteltu vähän eri tavalla. Minun sormille ainakin vähän turhan tiheään sijoiteltu.
Aiemmin minulla oli tuo nokian 6600...kerkes olla jotain pari vuotta. Oli kyllä varmaan parhaita puhelimia mitä minulla on koskaan ollut.
Päädyin kummiskiin ihan vaihteen vuoksi vaihtamaan merkkiä. Elikkäs ostin Samsungin läppäpuhelimen. Oli vielä paljon pienempi kun nuo nokian puhelimet mutta kummiskin avattuna paljon isompi ja näppäimet tuntu näppäriltä.
Samsung SGH-E730 - tuommoinen musta malli mikä näkyy tuolla sivun alapuolella:
http://www.mobile-review.com/phonemodels/samsung/samsung-e730-en.shtml
EDIT:
Mike sanoi:
Kiinnostaisi tietää yleisesti s60 pohjaisia softia mitkä helpottaisi elämää. Onko semmoisia vai onko kaikki jotain turhaa viilaamista. Ei nyt tule äkkiseltään mieleen mikä olisi kätevä, mutta kyllä varmaan jotain päteviä ohjelmiakin on.
Ihan kätevä oli mirc client s60 pohjaisiin puhelimiin. Testasin itse sitä nokia 6600 puhelimessa.
Toinen juttu mikä oli aika turha kyllä mutta oli hauska kikkailla kummiskin...että sai toimimaan tuon kaukosäätimenä infrapunan kautta. Toimintaetäisyys oli huikeat 2m mutta se tosiaankin toimi. Pakko oli testata kun en uskonut kaveria jolta moisen huhun kuulin. :lol2:
Siinä oli hirmu lista kaikkiin eri merkkeihin ja laitteisiin. Sain kotona sonyn ja finluxin telkkarin, sonyn vhs:n ja philipsin dvd soittimen tottelemaan sitä.:D
Sitten on olemassa niitä valokuvaus softia millä voi lisätä kaikkee efektejä kuvin yms.
Kyllähän sitä ihan laidasta laitaan löytyy noita ohjelmia kun jaksaa vaan etsiä.
Asia erikseen on sitten se että onko niistä mitään todella hyötyä...mene ja ota selkoa;)