Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikanapit olet "rikkonut" itse jollain ohjelmalla. Siitä turha syyttää ko puhelinta. En ole viitsinyt selvittää että mikä ohjelma se oli mutta ei kuitenkaan mikään eksoottinen tai vastaava warez-sivuilta ladattu. Resetin jälkeen ei ole enää ollut ko ongelmaa kun on rajoittanut asentelua.miten jengillä on toiminut? itsellä menee ihan just hermo. ekan vaihdoin liikkeessä uuteen, ja vammailu jatkuu: hidastelua, akun yhtäkkisiä tyhjenemisiä, joku namiska voi lakata toimimasta (esim. kontaktit tai se Koti-nappi), bootissa valittelee ties mitä asennuksia jne. Kaiken kaikkiaan epäluotettava. Kävin liikkeessä kysymässä niin kehottivat päivittämään sen itse netistä. Kelasin ettei kyllä kuulu mun hommiini, mut jos se on nopeampaa ja iisiä niin miksei. No eihän siihen edes ollut tullut päivityksiä. Kävin uudestaan kysymässä niin sanoi laittavansa huoltoon. Pyysin vastaavaa puhelinta (eli lähinnä mihin saan meilit ja surffailtua pakolliset) huollon ajaksi, niin ei onnistunut: ainut sijaisluuri oli joku 30e vodafonen motorolasimpukka vuodelta 2006. Fuck. iPhoneen olisi pitänyt näemmä pistää.
Totta kai asennettu ok kun ne asennetaan kuntoon käynnistyksen jälkeen... Osa ohjelmista toimii hyvin kortilta, osa ei yhtään (sit niitä asennellaan joka bootin jälkeen...) se taas riippuu enemmän ohjelman koodaajasta kuin puhelimesta. (vrt esim windows xp:ssä toimiva ohjelma vs virus näin kärjistettynä)Selasin muistinhallinnasta ja sen mukaan kaikki on asennettu ok. Olen asentanut kaksi mukana tullutta softaa ja Nimbuzzin. Luulisi että se joko toimisi tai ei, eikä niin että toimii randomina. Kai se pitää kokeilla resettiä huollossa.
En kyllä ymmärrä miten puhelimen napit voi rikkoa asentamalla softan? Ja eikö muistikortti ole sitä varten että sinne asennetaan kamaa. No, katsotaan.
Kyllä sitä voi softalla "kaapata" näppäimiä. Näinhän esim. Googlen search ja ruutukaappaussoftat toimivat eli ne rekisteröityvät tietyn nappulan keskeytykseen.En kyllä ymmärrä miten puhelimen napit voi rikkoa asentamalla softan? Ja eikö muistikortti ole sitä varten että sinne asennetaan kamaa. No, katsotaan.
keskeytykseen.
Joo en todellakaan ole Symbian-softari joten jargon on vähän hakusessa. Ymmärsit kuitenkin mitä tarkoitinRekisteröityvät kuuntelemaan KeyEvent:tejä... ;)
Jos Nokian puhelin bugaa, niin ei muuta kun kalenterista ja kontakteista varmuuskopio ja *#7370#. Turvakoodiin 12345 (jos et ole sitä vaihtanut) ja hoplaa. Pitäis olla puhelin puhdas ja tehdasasetukset palautettuna.
Ei sulla ole 3D-äänistä joku efekti päällä?Heh, vaihdoin toimistotöistä hallihommiin(haalari töihin), niin sain E71:en puhelimeksi :D .
Mutta mutta, onko muilla noin, että kun soittoääni soi, niin se soi sillee aaltoillen, eli hiljaa-kovaa-hiljaa-kovaa? Kun kuuntelen musaa, niin kuuluu hyvin, mutta jos laitan biisin soittoääneksi, niin toi aaltoilu alkaa :( . Soittotapana on tavallinen.
Ei sulla ole 3D-äänistä joku efekti päällä?
Mistäs noita pääsee tsekkaa? Asetukset-Äänet valikosta ei noita pääse muokkaamaan.
Media-valikosta pääsee vaihtamaan.
Mulla "sykkii" tossa keskellä olevan namiskuukkelin ympärillä oleva valo pimeessä. Vituttaa. Miten sen saa pois päältä?