Nokia E71

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
E61 on nimittäin TODELLA hidas, eilen vertasin vierekkäin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten jengillä on toiminut? itsellä menee ihan just hermo. ekan vaihdoin liikkeessä uuteen, ja vammailu jatkuu: hidastelua, akun yhtäkkisiä tyhjenemisiä, joku namiska voi lakata toimimasta (esim. kontaktit tai se Koti-nappi), bootissa valittelee ties mitä asennuksia jne. Kaiken kaikkiaan epäluotettava. Kävin liikkeessä kysymässä niin kehottivat päivittämään sen itse netistä. Kelasin ettei kyllä kuulu mun hommiini, mut jos se on nopeampaa ja iisiä niin miksei. No eihän siihen edes ollut tullut päivityksiä. Kävin uudestaan kysymässä niin sanoi laittavansa huoltoon. Pyysin vastaavaa puhelinta (eli lähinnä mihin saan meilit ja surffailtua pakolliset) huollon ajaksi, niin ei onnistunut: ainut sijaisluuri oli joku 30e vodafonen motorolasimpukka vuodelta 2006. Fuck. iPhoneen olisi pitänyt näemmä pistää.

miten jengillä on toiminut? itsellä menee ihan just hermo. ekan vaihdoin liikkeessä uuteen, ja vammailu jatkuu: hidastelua, akun yhtäkkisiä tyhjenemisiä, joku namiska voi lakata toimimasta (esim. kontaktit tai se Koti-nappi), bootissa valittelee ties mitä asennuksia jne. Kaiken kaikkiaan epäluotettava. Kävin liikkeessä kysymässä niin kehottivat päivittämään sen itse netistä. Kelasin ettei kyllä kuulu mun hommiini, mut jos se on nopeampaa ja iisiä niin miksei. No eihän siihen edes ollut tullut päivityksiä. Kävin uudestaan kysymässä niin sanoi laittavansa huoltoon. Pyysin vastaavaa puhelinta (eli lähinnä mihin saan meilit ja surffailtua pakolliset) huollon ajaksi, niin ei onnistunut: ainut sijaisluuri oli joku 30e vodafonen motorolasimpukka vuodelta 2006. Fuck. iPhoneen olisi pitänyt näemmä pistää.
Pikanapit olet "rikkonut" itse jollain ohjelmalla. Siitä turha syyttää ko puhelinta. En ole viitsinyt selvittää että mikä ohjelma se oli mutta ei kuitenkaan mikään eksoottinen tai vastaava warez-sivuilta ladattu. Resetin jälkeen ei ole enää ollut ko ongelmaa kun on rajoittanut asentelua.

Kerran akkumittari näyttänyt omiaan ja 2 kertaa jäätynyt väliaikaisesti ja buutannut itsensä jonka jälkeen ruennut toimimaan.

Ja btw 5mt pdf(tekstiä ja kuvia) aukesi yhtä nopeasti kuin tehokkaassa tietokoneessa adoben readerilla...

E:Eläkä asentele tavaraa muistikortille niin ei herjaa niistä asenteluista käynnistettäessä

Selasin muistinhallinnasta ja sen mukaan kaikki on asennettu ok. Olen asentanut kaksi mukana tullutta softaa ja Nimbuzzin. Luulisi että se joko toimisi tai ei, eikä niin että toimii randomina. Kai se pitää kokeilla resettiä huollossa.

En kyllä ymmärrä miten puhelimen napit voi rikkoa asentamalla softan? Ja eikö muistikortti ole sitä varten että sinne asennetaan kamaa. No, katsotaan.

Selasin muistinhallinnasta ja sen mukaan kaikki on asennettu ok. Olen asentanut kaksi mukana tullutta softaa ja Nimbuzzin. Luulisi että se joko toimisi tai ei, eikä niin että toimii randomina. Kai se pitää kokeilla resettiä huollossa.

En kyllä ymmärrä miten puhelimen napit voi rikkoa asentamalla softan? Ja eikö muistikortti ole sitä varten että sinne asennetaan kamaa. No, katsotaan.
Totta kai asennettu ok kun ne asennetaan kuntoon käynnistyksen jälkeen... Osa ohjelmista toimii hyvin kortilta, osa ei yhtään (sit niitä asennellaan joka bootin jälkeen...) se taas riippuu enemmän ohjelman koodaajasta kuin puhelimesta. (vrt esim windows xp:ssä toimiva ohjelma vs virus näin kärjistettynä)
Ja kamoon sulla on yli 100mt vapaata muistia puhelimessa, ne ohjelmat (alle 1mt/kpl yleensä) ei kauheasti sitä muistia kuluta.

Yks vaihtoehto on että muistikorttisi on rikki.

En minäkään ymmärrä miten nappien rikkominen on mahdollista. Kysyisin siitäkin ensin ohjelman koodanneelta kaverilta....

Kyllä sitä voi softalla "kaapata" näppäimiä. Näinhän esim. Googlen search ja ruutukaappaussoftat toimivat eli ne rekisteröityvät tietyn nappulan keskeytykseen.

Jos Nokian puhelin bugaa, niin ei muuta kun kalenterista ja kontakteista varmuuskopio ja *#7370#. Turvakoodiin 12345 (jos et ole sitä vaihtanut) ja hoplaa. Pitäis olla puhelin puhdas ja tehdasasetukset palautettuna.

Jos Nokian puhelin bugaa, niin ei muuta kun kalenterista ja kontakteista varmuuskopio ja *#7370#. Turvakoodiin 12345 (jos et ole sitä vaihtanut) ja hoplaa. Pitäis olla puhelin puhdas ja tehdasasetukset palautettuna.

Www.zyb.com (ruennut bugittamaan hiljattain) ja
Www.ovi.com

Tekee tunnarit ja asettaa oman puhelimen niin sieltä tulee synkkausasetukset suoraan puhelimeen, tarvitsee vain tallentaa asetukset ja muistaa synkata aika-ajoin niin pysyy aina kaikki kahdessa paikkaa ajan tasalla. Miinuksia se ettei saa kirjanmerkkejä yms. Eli pelkästään numerot ja kalenteri.

Noin 15min sitten lävähti E71 tohon pöydälle, odotellaan latautumista ja sitten pääseekin vertaamaan "vanhaa" E90 tuohon.

Mä päädyin ottamaan uudeksi duunipuhelimeksi E71:n (toisena vaihtoehtona oli N96). Ensi kuun alussa pitäisi puhelin saada käyttöön, toivottavasti on niin hyvä kuin arvosteluiden perusteella sopii odottaa.

Heh, vaihdoin toimistotöistä hallihommiin(haalari töihin), niin sain E71:en puhelimeksi :D .

Mutta mutta, onko muilla noin, että kun soittoääni soi, niin se soi sillee aaltoillen, eli hiljaa-kovaa-hiljaa-kovaa? Kun kuuntelen musaa, niin kuuluu hyvin, mutta jos laitan biisin soittoääneksi, niin toi aaltoilu alkaa :( . Soittotapana on tavallinen.

Heh, vaihdoin toimistotöistä hallihommiin(haalari töihin), niin sain E71:en puhelimeksi :D .

Mutta mutta, onko muilla noin, että kun soittoääni soi, niin se soi sillee aaltoillen, eli hiljaa-kovaa-hiljaa-kovaa? Kun kuuntelen musaa, niin kuuluu hyvin, mutta jos laitan biisin soittoääneksi, niin toi aaltoilu alkaa :( . Soittotapana on tavallinen.
Ei sulla ole 3D-äänistä joku efekti päällä?

Ei sulla ole 3D-äänistä joku efekti päällä?

Mistäs noita pääsee tsekkaa? Asetukset-Äänet valikosta ei noita pääse muokkaamaan.

Mistäs noita pääsee tsekkaa? Asetukset-Äänet valikosta ei noita pääse muokkaamaan.

Media-valikosta pääsee vaihtamaan.

edit.
Onko joku saanut toimimaan Opera minissä backspacen? Matkapuhelinfoorumilla joku kertoi onnistuneen lataamalla Minin suoraan puhelimeen Operan sivuilta.
Itse oon koittanut samaa moneenkin kertaan, eikä onnistu. Missä vika?
Käytettävyydeltään Opera mini on kuiteskin huomattavasti parempi kuin Nokian oma selain.

Vai pitääkö tässä koittaa Skyfirea? Kuinka sen asentaminen onnistuu ilman jenkkien puhelinnumeroa?

Mulla "sykkii" tossa keskellä olevan namiskuukkelin ympärillä oleva valo pimeessä. Vituttaa. Miten sen saa pois päältä?

Mulla "sykkii" tossa keskellä olevan namiskuukkelin ympärillä oleva valo pimeessä. Vituttaa. Miten sen saa pois päältä?

Profiileista. Kohdasta sykkivä merkkivalo. Samalla taitaa kyllä lähteä pois uudenmallinen näytönsäästäjä ja tilalle tulla vanhempi versio.
Harmi, sillä tuo uudempi ja isokokoisempi on paljon parempi :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom