Nokia 6170?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei olisi mun valinta luuriksi. Jotenkin vaan mun mielestä ruma, ja vähän liian painava simpukaksi. Nokia ei noita läppäpuhelimia oikeen oo osannut tehdä. Eikä 6101 olisi parempi? Hienompi ja pienempi puhelin..

Tai sitten 6260 on suunnilleen 6170 kokonen mutta on jo series 60 puhelin ja muutenkin tyylikkäämmän tuntuinen eikä hintakaan nykyään enää ihan mahoton ole..

Mielipidejuttujahan nää hyvin pitkälti on..

Joo mä en oikeen dikkaa tosta 6101 antennista. (edit.. Jos tossa ei olis tota rumaa antennia ostaisin varmaan sen.)

Kestävähän 6170:n luulisi olevan?
Autosarja vähän mietityttää saako sitä mihinkään telineeseen? Ei ainakaan nokian sivuilta selvinnyt.

Dobermann sanoi:
6260 Näyttäs olevan vielä painavempi kuin 6170.. Se voisi olla kyllä toinen vaihtoehto. Sinihammas ois kyllä kätevä autossa.

Juu kyllähän 6260 on vielä vähän painavampi kun 6170 (alle 10g painoero) mutta tosiaan se on jo paljon monipuolisempi puhelin kun 6170, symbian alustalle rakennettu eli siihen saa netistä otettua paljon ihan hyödyllisiäkin ohjelmia. Sekä näyttö tuossa 6260:ssa on parempi, isompi resoluutio.

Jos et vanhaa puhelinta ole vaihdossa antanut niin kannattaa katsoa mitä nettikaupoissa maksaa nuo luurit...

Niin toisaalta ei tuu kyllä hirveästi mitään ominaisuuksia käytettyä(paitsi ehkä bluetooth), kamerakin tuntuu olevan nykypäivänä välttämätön paha. Kuvan laatu on kuitenkin noissa vga-kameroissa karkea..

Dobermann sanoi:
Mites nuo motorolat onko ne mistään kotoisin?
Razr nyt on aika kova laite, muista ei havaintoa.

Kannattaisi tsekata Nokian 6111, ehkä myös 6270 ja 6280. Noiden pitäisi tulla kauppoihin ennen vuoden loppua ja on IMO pirun hieanoja.

Dobermann sanoi:
Mites nuo motorolat onko ne mistään kotoisin?

Tuossa toisessa ketjussa kirjotinkin jotain kokemuksia Mororolan Razr V3:sesta. Siinä on kyllä pirun tyylikä ja laadukkaan tuntunen laite. Mutta käytettävyydessä oli pieniä puutteita mun mielestä, tai sitten vaan johtui siitä kun oli mun eka Motorola.

Mutta jos hakee tyylikästä ja vähän erilaisempaa puhelinta niin on V3 hyvä vaihtoehto. Hulluilla päivillä sitä nyt myytiin 279€ hintaan mikä ei paha ole..

Muista Motorolan malleista mulla ei oo kokemuksia.

Dobermann sanoi:
Kokemuksia? Mielipiteitä kyseisestä luurista?

Puoli vuotta ollut tuo luuri käytössä. Näppäimistö on paras mikä Nokialaisessa on ikinä ollut ja käytettävyys on normaalia Nokiaa. Kaikenlaiset bluetooth ja muut hässäkät puuttuu, mutta peruskamera löytyy. Huonoja puolia on huonompi kuuluvuus verrattuna muihin Nokian malleihin ja Soneran kaveri sanoo, että näitä tulee tavallista enemmän huoltoon. Nokialaiseksi sen verran erikoinen, että kaikki haluaa välttämättä räplätä sitä...
Oma luuri on ollut täysin ongelmaton, joten olen tyytyväinen.

Itelläni ollut kyseinen luuri nyt vajaa pari kuukautta ja tyytyväinen olen.
Pelejä on tullu hommattua muutama ja niitä tulee hakattua töissä aika lailla, silloin kun tekemisestä on puutetta. Kestävä vaikuttais olevan kun on kuoret ruostumatonta terästä - muutaman kerran on kunnolla lattialle pudonnut.
Käytettävyys on myös mielestäni hyvä ja näppäimistö mukavan tuntunen. Kamera on ihan ok yö- ja videokuvaus ominaisuuksineen.

Itsekin olen aikeissa tuon ostaa. Tykkään ulkonäöstä, vaikkei sillä nyt olekaan juuri väliä.
Vaikka sit painaa 20g enemmän, niin salillahan täs käydään, luulis nousevan...

Ja isot nappulat on kuulemma, sopii mun makkaranäpeille :)

edit: fiksu on tuo 6260 mallikin, jos vaa hinta hilautuis lähemmäs 200 eur jouluun mennessä, nyt löysin 287E ja 6170 215E

209€ näyttää laitteella olevan puhelinkioskissa hintaa, ei se kyllä kallis ole..

Ja Nokiallakin 2v takuu nykyään niin plussaa siitä.

Mä maksoin omastani 80e + 6610 vaihdossa, mutta luurini taitaapi olla "kuuma".
Näppäimet on kyllä isot, mutta ihan kiinnikkäin toisissaan ja litteät, joka ainakin näillä sormilla on aiheuttanut monasti väärän napin vahingossa painamisen. Kuitenkin peruskännykkää hieman monipuolisemman ja tyylikkään luurin tarvitsijalle suosittelen.

D.Yates sanoi:
Kannattaisi tsekata Nokian 6111, ehkä myös 6270 ja 6280. Noiden pitäisi tulla kauppoihin ennen vuoden loppua ja on IMO pirun hieanoja.

kannataa melkein odottaa nämä mallit, tosi hyviä käyttää, mitä nyt protoista sai selvää. ainoa miinus näissä on vaan hinnat jos en pahasti väärin muista kaikki on yli 450€ puhelimia.

mullakin ollut kyseinen luuri tammikuusta lähtien siis toi 6170 ja hyvin toimii
Itse olen kyllä mieltynyt noihin nokiaan malleihin.Kun noi muut puhelimet tuntuvat olevan niin vaikeita käyttää noin aluksi.
Tai olen vaan tottunut nokialaisiin.Tuli juuri kymmenen vuotta täyteen mitä on matkapuhelin ollut.

Pyranha sanoi:
Kerrotko vielä tarkemmin ?

jeps. elikkäs mulla ainakin akun kesto YLLÄTTÄVÄN heikko ja luurista puuttui joitain multimediaASETUKSIA/TOIMINTOJA joita MINÄ ainakin olisin tarvinnut...
näköähän luurilla on, mutta muovilaatikko kuiteskin, vaikka mulle luvattiin tilattaessa sen olevan kokonaan metellikuorinen...
TÄMÄ SIIS MUN MIELESTÄ.. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom