Nokia 6170?

tuosar sanoi:

jeps. elikkäs mulla ainakin akun kesto YLLÄTTÄVÄN heikko ja luurista puuttui joitain multimediaASETUKSIA/TOIMINTOJA joita MINÄ ainakin olisin tarvinnut...

Tosiaan näissä Nokialaisissa sellanen normaali akun kesto on pari päivää, ehkä kolme. Ei kannata tuijottaa niitä lukuja joita mainoksissa luvataan.

Ja ne multimedia asetukset jokainen saa operaattoriltaan, ei siellä puhelimessa yleensä kaikkien operaattorien asetuksia voi valmiina ollakaan. Eli ihan ilmaseksi ne asetukset tekstiviestinä tulee..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep minä olen jotkut multimedia-asetukset tilannut, mutta vieläkään ei jostain syystä multimediaviestin lähettäminen onnistu. :(
6111, 6270 ja 6280 on kyllä hienoja, mutta ottakaa nyt huomioon, että kyse on sitten taas ihan eri hintaluokan puhelimesta. 209e ja 450e - siinä on eroa jos vaikka kännipäissä kadottaa.
Akun joudun ladata suunnilleen joka toinen yö, mutta pelailen ja leikin kännykän kameralla kuitenkin päivittäin joten virtaa luonnollisesti kuluu.

Minulla myös kyseinen luuri ollut käytössä muutaman kuukauden ajan.. Mitään valittamista ole.. Kansinäyttö todella kätevä, isot hyvät näppäimet! Hirveä himo aina painella niitä :D Jämäkän ja kestävän oloinen, pintaan kuitenkin helposti kulumisen jälkiä. Kaikki tarpeellinen ja tyylikäs peruspuhelin pienessä koossa :thumbs:
En kadu yhtään. Yli 250€ tuosta ei kannata maksaa

Vaimolle ostin tuollaisen 6170:n ja kovasti on tykännyt. Speksien puolesta parempia on Noksunkin katalooki toki täynnä, mutta ulkonäkö, helppokäyttöisyys ja koko ovat miellyttäneet. Parista droptestistäkin on kone selvinnyt. Kyllä ainakin meidän kapulaan sai MMS asetukset operaattorilta yhdellä tekstiviestillä ja hyvin on toimineet kamera ja MMS:t samoin. Ei se tietty kokonaan terästä ole, onneksi - muovi painaa vähemmän.

Kun täällä aina mollataan Noksujen laatua ja alkuperää niin tässä Razr dissausta: kyseinen luuri on Motorolan badgella varustettu Benq, jonka USAn field failure rate on 30% tienoilla :thumbs: (eli siis joka kolmas luuri viedään korjattavaksi takuuaikana).

6170 on ollu kakkospuhelimena, ja on melkosen hyvä käytössä sillon jos ei tarvii mitään ihmeellistä.

Se joka disautti 6170:n äänenlaatua, en voi ku ihmetellä, koska mulla mulla on sanalla sanoen loistava.

Tuohon virrankulutukseen/akun kestoon: uusissa puhelimissa kirkkaammat/isommat näytöt vie sitä virtaa pelkässä räpläilyssäkin, ja esim. tuossa mallissa kun on 2 näyttöä niin se verottaa.

Dobermann sanoi:
Onko tuosta Motorolan V3 mallista kahta eri versiota 65000/262000 värinäytöllä? Eri paikoissa ilmoitetaan eri värimäärät.

Ei kyllä siitä on vain yhtä versiota. Ethän sekottanut sitä että sisä- ja ulkonäytöissä on eri määrät värejä?

Jees päädyin nyt sitten V3:n tänään sain kännykän...

Yksi kysymyskin tuli jo, ruudulla on jatkuvasti tiedonsiirto kuvake(ohjekirjan mukaan). Mikä tää on ja miksi kokoajan päällä?

Dobermann sanoi:
Jees päädyin nyt sitten V3:n tänään sain kännykän...

Yksi kysymyskin tuli jo, ruudulla on jatkuvasti tiedonsiirto kuvake(ohjekirjan mukaan). Mikä tää on ja miksi kokoajan päällä?

Viittitkö laittaa käyttökokemuksia? Oon mietiny samaisen puhelimen hankkimista, mutta ennakkoluulot kalvaa sisintäni.

6170 täälläkin ja kyllähän tuossa muistia saisi olla ja S60 pohjille tekis poikaa. Kuuloke hajosi aika hätäseen ja monet ovat valittaneet pikkunäytön hajoamista. EDGE on joten siksi tuon otin, tosin en ole saanut edgeä toimimaan :D, pitänee varmaan kytkeä Soneralta tai jotain.

CTi2 sanoi:
Viittitkö laittaa käyttökokemuksia? Oon mietiny samaisen puhelimen hankkimista, mutta ennakkoluulot kalvaa sisintäni.

Valikot vaatii hieman totuttelua, jos nokialaiseen on tottunut. Laadukkaan tuntunen puhelin ja tosi litteä, aluksi kumman tuntunen kädessä, mutta siihenkin tottuu nopeasti. Näppäimistö on kyllä paras mihin itse oon törmännyt.

Mike sanoi:
6170 täälläkin ja kyllähän tuossa muistia saisi olla ja S60 pohjille tekis poikaa.
Jos tuon kokoisen S60 luurin haluat niin venaa muutama kuukausi ja osta N80. Siinä on sitten 3G ja WLAN joten EDGEä ei tartte kovin usein.

Mike sanoi:
6170 täälläkin ja kyllähän tuossa muistia saisi olla ja S60 pohjille tekis poikaa. Kuuloke hajosi aika hätäseen ja monet ovat valittaneet pikkunäytön hajoamista. EDGE on joten siksi tuon otin, tosin en ole saanut edgeä toimimaan :D, pitänee varmaan kytkeä Soneralta tai jotain.

Miten et saanu toimimaan? edit: kun siis ei siihen tarvii muuta "kytkentää" ku ne yhteysasetukset, mitkä tulee automaagisesti yleensä tai tekstarilla tilaten.

Samaa mieltä tosta näppäimistöstä. Paras ikinä mun käytössä ollut. Tosin tuota puhelinta ei kannata pitää taskussa avainten kanssa. Kannet naarmuuntuu aika pahan näköisiksi. Pikkunäytössä mulla ei oo ollut mitään vikaa, tosin ison näyttö sekoilee senkin edestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom