Nokain kanssa onkelmia...

Eli tähän vois joku nero vastailla..

Toisin sanoen: kuinka hitossa saan pois näkyvistä kokonaan 7210 luurissani (sama tekniikka ku 6610?) tuon Sonera- logon??

Eli ja latasin jo buumi.net osoitteesta sellaisen tyhjän-logon, niin eiköhän se paska luuri heit siihen keskelle taustakuvaa valkoisen lätkän???

Sitten toinen: henk. koht. omistan tällä hetkellä connect 3d radeon 9000 näyttiksen ja tarkoitus olisi pci-väylään tunkea kolmatta näyttöä varten yksi näyttis lisää, joten mikä kandee hankkia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menet wapilla osoitteeseen www.tampere.as/logo ja valitset sieltä ensin: Taustoja ja logoja nokialaisiin ---> Direct 7210 transparent logo. Ta-daa! Se on siinä. Palvelu on ilmainen ja tuolta voi ladata tonneittain ilmaisia taustakuvia, mm. sikahienon Pakkotoisto-taustakuvan! :kippis1:

paljonkohan tollanen 7210 maksais uutena ? noin....?

ja kertokaas jotain muitakin "hyviä" värinäytöllisiä kännyköitä, muitakun 3510 i, ja vähän hintaa, tack

hmm laitan tän mun onkelman tähän samaan syssyyn...

Eli mulla on 3510i ja en saa sitä soneran logoa puis..

Kävin hakees tuolta osotteesta tyhjän transparent logon mutta se ei suostu laittaan sitä logoksi ... pelkästään taustakuvaksi... ?

Originally posted by RoadRunner
ja kertokaas jotain muitakin "hyviä" värinäytöllisiä kännyköitä, muitakun 3510 i, ja vähän hintaa, tack

Mihin nää värinäyttöä tarviit? 7210:ssä ja 7250:ssä on surkea värinäyttö, 3150i:tä ny ei kannata ees mainita. Ainoat kohtalaiset värinäytöt (Nokialaisista) on 7650:ssa ja 3650:ssa, oikeesti hyviä värinäyttöjä ei mun makuun (joo, olen nirso) vielä ole olemassakaan, mutta ehkä lähitulevaisuudessa joskus.

6100 ja 6800 on hyviä, mutta 6310i:n ostaisin, jos omaa rahaa pitäisi kännykkään laittaa, siinon ylivoimainen hintalaatusuhde.

kännykällä puhutaan. ei siihen puhumiseen tarvi kaikkia saatanan logoja, matopelejä ja värinäyttöjä. 20€ saa hyvän ja toimivan Nokian 5110 perkele :curs: :)

Originally posted by Iivili
6100 ja 6800 on hyviä, mutta 6310i:n ostaisin, jos omaa rahaa pitäisi kännykkään laittaa, siinon ylivoimainen hintalaatusuhde.
6100 ei ole hyvä puhelin, jos omistaa miehen sormet. 6800 on teinipaska naamioituna trendikkääseen, business-henkiseen kuoreen. 6610 ja 7250 on tällä hetkellä aika hyvä ostos. 7250 hinta varmaan tippuu vielä reilusti. 3650:aa en edes haluaisi. Painava ja kömpelö teinix-halko, jolla tekstiviestin kirjoitus on yhtä helevettiä.

Nää on makuasioita Tomi.

Mun mielestä 7210 ja 7250 ei tod. sovi miehen sormille ja ovat tyyliltäänkin turhan teinimalleja.

6800:n qwerty näppis on huippukätevä kelle tahansa. Teinien makuun se ei myöskään ole, koska siinä ei ole vilkkuvaloja, vaihdettavia päheen värisiä kuoria yms. turhuuksia. Sen sijaan eräs nykyään usein unohdettu mun mielestä pirun tärkeä ominaisuus on akun kesto. 6800:n akku kestää iäisyyksiä (paljon pitempään kuin 7210:n ym.). Kerran mulla oli siinä kaksi pykälää akkua jäljellä, jonka jälkeen puhuin sillä vielä n. 30min ja silti näytti kahta pykälää -> :)

Gnutin kommenttikin on asiaa, ainakin jos hommaa siihen 5110:een, 3210:een tai 3310:een LiIon akun lisukkeeksi, niin ovat aivan päteviä luureja vielä nykyäänkin. Eikä mene niin kallis vehje hukkaan, jos sattuu vaikka baarissa kännynsä hukkaamaan.

Kamerapuhelimet ovat tosiaan aika kookkaita, mutta sekin on makuasia :)

Originally posted by Iivili
Nää on makuasioita Tomi.

6800:n qwerty näppis on huippukätevä kelle tahansa. Teinien makuun se ei myöskään ole, koska siinä ei ole vilkkuvaloja, vaihdettavia päheen värisiä kuoria yms. turhuuksia.

Toi näppis ei oo kenellekään muulle tarpeellinen kuin 1800-luvulla syntyneelle vanhukselle, joka ei ole ikinä kirjottanu tekstiviestiä. Sitä paitsi toi näppissysteemi on mun mielestä yks noista "teinien makuun olevista turhuuksista". Tulee mieleen ne Transformerit(?), vai mitä ne oli ne lelut, jotka muuttu ropotista avaruusalukseks jne. :D

Sen sijaan eräs nykyään usein unohdettu mun mielestä pirun tärkeä ominaisuus on akun kesto. 6800:n akku kestää iäisyyksiä (paljon pitempään kuin 7210:n ym.). Kerran mulla oli siinä kaksi pykälää akkua jäljellä, jonka jälkeen puhuin sillä vielä n. 30min ja silti näytti kahta pykälää

Lepotilassa ton puhelimen toiminta-aika on pitkä, mutta lähes yhtä pitkä on esim. 7250:n. Sekin kestää päälle kaks viikkoa lepotilassa. Puhetilassa noi on ihan tasavertaset.

Kamerapuhelimet ovat tosiaan aika kookkaita, mutta sekin on makuasia :)

Ihan yhtä pieniä ja isoja löytyy kamerallisista ja niistä, joissa kameraa ei ole. 7250 on muuten pienempi kuin 6800. :)

Pakkotoisto visa: Minkä puhelimen rintafile on vastikään ostanut? ;)

EDIT: sori paska ulkoasua. Ei jaksa korjaa.

Miksi ostaa nokiaa, kun esimerkiksi motorolan puhelimet on paljon halvempia?

Minä käytän puhelinta puhumiseen ja saattaapa kaverit joskus siihen tekstiviestejäkin lähetellä. Toisinaan myös vastaan tekstiviesteihin tekstiviesteillä :D

Kaiken maailman muut ominaisuudet on ihan turhia, ehkä kelloa lukuunottamatta. ;)

Mulla ainakin se valkonen lätkä hävis kun käytin sen huollossa ja ne päivitti sen.
Muutenkin ihan paska ja buginen luuri toi 7210. Aina hylkäämässä SIM-korttia,sammuu itekseen yms...4 kertaa käyny huollattamassa sen tässä ½ vuoden aikana.Ja ei ikinä mitään apua.
6110 luotettavin puhelin mikä on ikinä keksitty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom