No tietty se öljy dieetillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu
Eli, olen ns. "siistimisdieetillä", eli en ole niinkään kaloreita laskenut enää, vaan pidän vain epäterveelliset/turhat energianlähteet kaukana ruokavaliostani. Onko silti hyvä ottaa yötävasten pari rkl kylmäp. rypsäriä, auttaako tämä jotenkin rasvan palamiseen, vai onko hyöty täysi 0 ?

-- Juffe

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rafael30 sanoi:
Miksi ajattelit ottaa rypsärin nimenomaan yötä vasten?

Sikäli kun olen oikein ymmärtänyt niin tuo hidastaa myöskin yötä vasten otetun proteiinin imeytymistä.

juffe sanoi:
Eli, olen ns. "siistimisdieetillä", eli en ole niinkään kaloreita laskenut enää, vaan pidän vain epäterveelliset/turhat energianlähteet kaukana ruokavaliostani. Onko silti hyvä ottaa yötävasten pari rkl kylmäp. rypsäriä, auttaako tämä jotenkin rasvan palamiseen, vai onko hyöty täysi 0 ?

-- Juffe

Kyllä juu, eli yksi hyöty tietysti on rypsiöljyn proteiinien imeytymistä hidastava vaikutus. Vähintään yhtä tärkeä pointti on se, että yöllä elimistö kasvaa, eheytyy, korjaa itseään. Ei pelkästään lihasten osalta vaan muutenkin. Tästä syystä unille mentäessä on siis hyvä huolehtia, että löytyy kaikki tarpeelliset rakennuspalikat niin vitamiinien, hivenaineiden, rasvojen, kuin proteiinienkin osalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom