NO-Shotgun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suomi88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä tuote. Ensimmäinen versio ihan sitin makuista. Nyt Exotic Fruit hyvä. Karmee pumppi ja hyvä tuntuma. BetaAlaniini, creatiinit yms tehostaa treeniä. Ei onneksi piristä, niin että yöunet menisi. En kuitenkaan suosittele kestävyyslajeihin, koska pumppiin menee paikat aika pikaiseen. Valittiin muuten nyt 2008 vuoden nitrix tuotteeksi jenkeissä. No-Xplode vei tuon potin kolme peräkkäistä vuotta. Se piristää huimasti ja soveltuu paremmin kestävyyslejeihin. Kummastakaan ei nestepöhöjä. Vatsa ystävällisiä.
Tää on siis mun kokemuksen tulos. Molempia ottanut pari purkkia jo.

tehonlisääjä taitaa olla.
ostin gasparin superpump 250, täytyy kyllä sanoa että pumppia ainakin irtoaa ja piristääkin mukavasti.

hauiksia alkoi polttamaan kunnolla jo pelkällä tangolla tehdyissä lämppäreissä, jota ei ennen ole tapahtunut. mää tykkään:haart:

Milläs blandiksilla ootte saanut parhaiten akkuhapon makua piiloon tästä myrkystä? Itellä kokeilussa nyt omenamehu joka on toiminut Exotic Fruitsin kanssa tähän mennessä parhaiten mutta shakerin pohjan lähestyessa alkaa haulit nousta kurkkua kohti.
Entäs itse sivarit noin treenin ohella? Itellä kun otan spoonin/puolikkaan ~40min ennen treeniä niin alkaa noin 30min treenauksen jälkeen kesken sarjojen huipata ja tämän takia joutuu pitämään pidempää taukoa sarjojen välissä.
Onhan tuo tavallaan hienoa että treenataan taju kankaalle jne, mutta onko kukaan vastaavista ongelmista kärsinyt keksinyt mitään lievitystä? Esim. onko isommasta laimennus suhteesta tai esmes hiilarin lisäämisestä sekaan ollut hyötyä?

Juu ja tämä suuri ja kaunis ruotsalaisverkkokauppa myy myös kohtalaiseen sopuhintaan.
Kokeilin muuten toissapäivänä blandata mustaherukkamehutiivisteestä tehtyyn soppaan tätä ja ensimmäistä kertaa sai ryystettyä ilman mitään ongelmia litkun alas eikä tullut edes tuota aikaisemmin mainittua huimausta salilla jälkeenpäin

Itsellä ollut käytössä nyt pari päivää ja tällä hetkellä voin suositella lämpimästi ! Ja eikä se maku nyt niin vitun paha ollut,ihan kun jotain karkkiväriä jois. Yhtä perseestä ne on kaikki.

Tyypätkää joskus USPlapsin Jack3d:tä!!! Ollut mulla käytössä vuoden verran ja voin vannoa että toimii paremmin kun esim:Nitrix,No-explode,No-Shotgun,Novedex XT.Noita kaikkia oon kokeillut,mutta moni noista purkeista on jäänyt kaappiin vanhenemaan kun sain ekan Jack3d purkin.
Tuote sisältää näitä ainesosia(Arginine Alpha-Ketoglutarate,Creatine Monohydrate,Beta Alanine,1,3-Dimethylamylamine(Geranium,Shizandrol) Just toi Geranium on aika :hyper:

Mites menee näiden boostereiden kanssa normaali kreatiini? Pitäisikö vähäntää palkkarin joukossa vai pitää määrät samana?

Tyypätkää joskus USPlapsin Jack3d:tä!!! Ollut mulla käytössä vuoden verran ja voin vannoa että toimii paremmin kun esim:Nitrix,No-explode,No-Shotgun,Novedex XT.Noita kaikkia oon kokeillut,mutta moni noista purkeista on jäänyt kaappiin vanhenemaan kun sain ekan Jack3d purkin.
Tuote sisältää näitä ainesosia(Arginine Alpha-Ketoglutarate,Creatine Monohydrate,Beta Alanine,1,3-Dimethylamylamine(Geranium,Shizandrol) Just toi Geranium on aika :hyper:

Miten ihmeessä novedex liittyy näihin?
Geranamiinilla voi sitten olla aavistuksen enemmän myös sivareita, se kun on hieman eri ainetta kun joku guarana tai kofeiini..

Joo ei toi novedex kuulu tehonlisääjiin eikä siitä oikein mitään hyötyy muutenkaan ole.Sen oikea paikka taitaa löytyä roskiksesta!!!
Kun olen tota Jack3d:tä nyt vuoden verran käyttänyt,niin ainoat sivarit joita olen huomannut on törkeen kova hikoilu treenatessa ja parilla ekalla kerralla kun otin Jackiä oli pinna vähän kireellä,mutta meni ohi nopeesti.

Joo ei toi novedex kuulu tehonlisääjiin eikä siitä oikein mitään hyötyy muutenkaan ole.Sen oikea paikka taitaa löytyä roskiksesta!!!
Kun olen tota Jack3d:tä nyt vuoden verran käyttänyt,niin ainoat sivarit joita olen huomannut on törkeen kova hikoilu treenatessa ja parilla ekalla kerralla kun otin Jackiä oli pinna vähän kireellä,mutta meni ohi nopeesti.

Itse taas en ole huomannut Jack3d:llä paljoa vaikutusta. Paljon sie sitä nappaat? Pahoittelen offtopicia.

Olen ottanut kaksi annos mittaa.Kävin just sekottamassa drinksun et jaksa tehdä mavee!

Itse olen ottanut 3 scooppia. Hieman kihelmöintiä korvissa/kasvoissa ja hieman hikeä salilla lisää. En ainakaan merkittävää eroa jaksamisessa ole huomannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom