Nivelvaivat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moltsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On nykyään nuo kyynärpäät jatkuvana riesana. Normia penkkipunnerrusta on turha kuvitellakkaan tehdä. Nyt pitkästä aikaa taas alkoi reeni maistumaan ja tulostakin tulemaan niin ei vaan pysty. Ilmeisesti on parempi vaan treenata käsipainoilla rintaa plus kaikki muutkin liikket esim. olkapäät. Ei tunnu rasittavan niin paljoa silloin. Vai pitäisikö vaan lopettaa suosiolla salilla käynti jos ei fysiikka kestä :itku:

Siis millä tavalla ei pysty?
Vihloo ja rutisee nivelet?

Oletko treenannut paljon jo ennen tätä?
Kerro enemmän, näillä taustatiedoilla on hyvin hankala auttaa..

Siis millä tavalla ei pysty?
Vihloo ja rutisee nivelet?

Oletko treenannut paljon jo ennen tätä?
Kerro enemmän, näillä taustatiedoilla on hyvin hankala auttaa..

Useita vuosia jo takana reeniä ja säryt ovat tulleet ja menneet. Penkkiä ei ole voinut tehdä enää aikoihin. Ojentajatliikkeet on myös aika tappoa. Kyllä se tuohon vihlomisen puolelle taitaa mennä enemmän. Särky ei ole jatkuvaa. Sattuvat vain nostaessa. Ruumiinrakenteeni oli melko hoikka joskus aikoinaan kun aloitin reenaamisen. Eli ruumiinrakenne ei välttämättä ole kaikkein paras voimailuun. Pitkät raajat. Nykyään painoa on 100 ja pituus on noin 182. Polvet on myös hieman sellainen heikko kohta kun lenkillä yrittää käydä hieman useammin niin ne tulevat aroiksi. Se sitten varmaankin johtuu tuosta omasta painostani, mutta välillä tuntuu, että on saanut syntyessään huonot osat kehoonsa..

Käytätkö kalaöljyä? T-nationilla liputtavat aikalailla sen puolesta

Käytätkö kalaöljyä? T-nationilla liputtavat aikalailla sen puolesta
Ja ihan syystä. Mullakin aloittaessa nivelet rutis ja paukku, lähinnä kyynärpäät ja polvet. Mutta kun aloin käyttämään möllerin nivelille kalaöljyä, niin polvista loppu pauke kokonaan ja kyynärpäistäkin väheni huomattavasti.

Mullakin käytössä ihan varmuuden vuoksi, kaksi korkillista Möllerin vitamiinitonta päivässä (tai taitaa siinä E-vitamiinia olla). Ei ole nivelongelmia :)

kyynärpää-vaivat itsellänikin katkaisi saliharrastuksen. Eli just kaikissa ojennusliikkeissä alkoi alkuun vaivata, ja sitten alko jo hauiskääntökin olla sellanen. Eli ku vaikka levytangolla haukkareita treenaa niin sen jälkeen pari päivää kyynärpää kipeänä ja ikäänkuin pieni tulehduspallo jossain siellä alla.

Lekurissa on käyty, eipä näkyny röntgenissä tai UÄ:ssä mitään ja tahtoivat panna magneettikuvaukseen, jätin toistaiseksi väliin.

Yksi asia silti mikä saattaisi öljyjen ohella auttaa, riippuen tietysti tottumuksistasi, mutta nykyaikana moni käyttää paljon tietokonetta. Itse oon huomannut että koneen käyttö saa tuon pahenemaan niin ettei kestä treeniä, jossain vaiheessa taas olin landella ilman koneita pidempään niin alkoi taas sujua normaalit treenit ihan hyvin, kunhan ottaa sen huomioon..eli ei mitään ojentajaliikkeitä suoranaisesti eikä väkisin heikommalla kyynärpäällä haukkareita tangolla

Mulla oli sama ongelma, itselläni ainakin asiaan auttoi kyynärpää/polvi lämppärit ja glukosamiini kuuri.. glukosamiini kuurin saat lääkäriltä, kun valitat nivelkipuja! voi olla että ei kaikilla auta? mutta mulla se 1kk kuuri auttoi yli omien odotusten, vaikka treenipainot on nousseet niin ei ole ollut nivel ongelmia glukosamiinin käytön jälkeen :)

Tuota kalaöljyä tulee käytettyä ja sitten syön myös inkivääriä. Katsotaan nyt, saattaapi olla että tarvii mennä lekurilla käymään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljo muuten käytät (ja minkä merkkistä) kalaöljyä?

hmm.. Nyt ei muista merkkiä, koska juuri pääsi loppumaan eikä ole tuota purkkia tuossa näkyvillä. Hopean värinen metallinen pitkulainen purnukka kuitenkin eli kapseleitten muodossa vedän. Kaksi aina aamuisin. Sitä saa ihan tuosta lähi Prisman hyllystä. On mulla sitä Mölleriäkin ollut. Tiedä noista mikä sitten olisi parasta. Juoda suoraan pullostako.. Hyh hyh...:anssi:

Tuota kalaöljyä tulee käytettyä ja sitten syön myös inkivääriä. Katsotaan nyt, saattaapi olla että tarvii mennä lekurilla käymään...

Onko sulla lämmittimet..? Kreatiinista tulee myös vähän nesteisempi kroppa. Voisi tsägällä auttaa johonkin nivelvaivoihin, mutten kyllä usko että kyynärpäihin...näin siis omilla kokemuksilla.

Kannattaa myös jaksottaa treenit ettei joka treenissä liikuttele maximi rautoja.

hmm.. Nyt ei muista merkkiä, koska juuri pääsi loppumaan eikä ole tuota purkkia tuossa näkyvillä. Hopean värinen metallinen pitkulainen purnukka kuitenkin eli kapseleitten muodossa vedän. Kaksi aina aamuisin. Sitä saa ihan tuosta lähi Prisman hyllystä. On mulla sitä Mölleriäkin ollut. Tiedä noista mikä sitten olisi parasta. Juoda suoraan pullostako.. Hyh hyh...:anssi:

T-nationin mukaan (taas :P ) ihminen tarvitsisi päivittäin useita grammoja dha ja epa rasvahappoja. Yleensä noissa kapseleissa on reilusti alle puoli grammaa noita rasvahappoja. Möllerissä on 5 millissä 1,7 grammaa. Kyllähän sitä kannattasi testata yhdellä pullolla, esim 2-3 korkillista päivässä sekoitettuna maitoon. :thumbs: Raakana en oo juonu :)

Nynny,
ei tota kalanmaksaöljyä mihinkään lantrata, se juodaan raakana:)
Onneksi noita Möllerin öljyjä saa jo eri makusina.
(Kukaan ei anna enään markkaa lusikallisesta. Eikä sillä markalla mitään enään teekkään.)

Syö möllerin kapseleita, niissä on inkivääriä jo valmiina;)

no kiitos vinkeistä, huomenna pitäisi sitten saapua postissa bio-glukosamin -valmiste, täytyy toivoa että auttaa ja kyynärpäät alkaa taas kestää! Ja Norjan lohta joka toinen päivä ruuaksi niin kalaöljyä pitäisi kertyä, syö vielä raakana niin ei öljyt valu ulos uunissa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom