Nissan Maxima

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nick_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkosta Pakkiksella ketään joka osaisi kertoa vähän plussia ja miinuksia Nissan Maximasta?

Olen tässä katsellut Nissan Maximoita ostomielessä. Tarkoitus olisi ostaa vm.2000 tai uudempi, 2litraisella koneella ja manuaalivaihteistolla. Jos jollakin on kokemusta tai tarkempaa tietoa mallin mahdollisista ongelmista, niin mielelläni lukisin niistä. :)

Käsittääkseni ainakin kone näissä autoissa on kehuttu kestäväksi ja eikai noin uusissa enää mitään ruostumisvaivojakaan ole.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kattellu kanssa tuota Maximaa, että halvalla lähtee laatuun nähden. Veikkaisin, että mätänee kyllä tuo auto aika nopeaan ihan niinkuin edm testikin osoittaa. Nissanithan ovat perinteisesti mädäntyneet kaikissa luokissa ja kone kestää aina koria pidempään.

Tollanen 3.0 litranen olis kiinnostanut periaatteessa, mutta pari vikaa...pyörät on hölmön näköset kun ovat syvällä pyöräkotelossa ja näyttävät muutenkin pieniltä. Olisikohan samaa vikaa kuin esim Almerassa, että iso pyörä ei mahdu koteloon modifioimatta. Kulutus on sitten toinen, että bensaa menee päälle kympin sadalla ja saako siitä sitten vastaavaa hyötyä kuitenkaan.

Joskus aikoinaan Nissan-kauppiaan tyttären kanssa tuli seurustelua ja noita oli aina välillä ajossa sen takia.

Tuo on sillä pienemmällä koneella aika nuhainen ja eipä isommallakaan mikään raketti kuitenkaan - vaikkei sillä nyt toisaalta jaloissakaan tarvii pyöriä. Kaakkua syöpi kyllä molemmat pannut.

Manuaalina en ottais, menee tietyllä tapaa tuon "amerikkalaismaisuus" pilalle täysin. Manuaalia eivät muuten tuntuneet huolivan vaihdossa kovinkaan mielellään, kun vierestä seurasin autokauppoja taannoin.

Muuten ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa, parhaimmillaan on toki matka-ajossa ja sellainen lepposan miehen auto. En ostais, mutta ymmärrän ihan hyvin miks joku muu saattais ostaa.

Vanhemmat Maximat ovat kyllä vähän persoonattomia pirssejä kuten Nissanit yleensäkin, Mutta tuossa on kuitenkin jotain yritetty :) Ja varmaan melkoinen lahna painava auto pienellä kahenlitran koneella. Kyllä ite valitsisin sen isomman.

Jep olen tässä viimepäivinä kallistunut tuon 3litrasen automaatin puoleen, tuo 2-litrainen manuaali olisi saattanut olla melko nuhaisen tuntuinen.

Eipä nuo kyllä mitään automaailman kauneimpia ole, mutta ajattelin lähinnä luotettavuutta ja jonkunlaista pientä luksuksen tuntua jos edes olisi. :) Lähinnä olen miettinyt tätä Maximaa ja toisena vaihtoehtona on ollut Camry vm.2001 tai uudempi, mutta niitä on aika nihkeästi tarjolla ja hinnatkin useamman tonnin korkeampia.

Tota 3 litran automaattia kokeilin. Yllättävän ärhäkkä peli. Mun mielestä kuitenkin kuuluu manneille tää auto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom