Itellä oli vähän sama meininki viime kesänä 2007. Sil erotuksella että en koskaan ollu kunnolla harrastanu mitään liikuntaa. Lihaskunto oli siis aivan nollissa. Sitä ku alko silmänruokaa taas vilistäämään katukuvassa ni päätin et nyt on jo korkee aika itellekin tehä jotain. :D
Aluks alotin vaan kotona treenailemaan perusliikkeillä kaikkea mahdollista, plus mitä käsipainoilla ja tangolla pystyin tekemään. Muutamassa kk:ssa läks reilut 10kg, jonka kaveritkin kyllä huomas samantien. Vaikutti myös se että aloin kattomaan tarkemmin, että mitä sitä syö.
Syksyllä sitten otin salikortin ja sieltä vielä ohjauksen+saliohjelman. Siit lähtien on räpelletty, täl hetkellä 4krt viikkooon. Tasasen varmasti tuloksia tullu sekä voiman että ihan ulkosen olemuksen muodossa.
Oikeesti nykyään on ihan helv. hyvä olo jatkuvasti, verraten tohon entiseen menoon. Tätä ennen vapaa-aika kulu PS:n ja Xboxin äärellä ja kaikkea sokeripaskaa syöden ilman mitään itsekuria. Pahaa tekee ku ajattelee sitä kuntoa jossa yläasteella pahimmillaan oli.. :down: Ei oo paluuta siihen.
Itse kanssa istuin tuntitolkkuun koneen ääres pelaten vaan kaiken vapaa-ajan, tankaten tietenki itteeni pelkällä sokerilla ja rasvalla. Nyt on pizzat slicet vaihtunu ruisleipään ja se pari litraa kokista mitä päivässä meni kraanaveteen. Huomaa kyllä että paljon parempi olo kun syö kunnolla.
Tota kotona treenaamista myös itse koittanu, mutta en vaan saa mitään aikaseksi kotona tämmönen laiska paska kun olen:D
meikällä oli sama tilanne kaks vuotta sit, otin itteeni 2005 syksy-talvella itteeni niskasta kii.. sitä ennen olin keränny läskejä 3-4v, jonkunlaista reeniä viimeks oli 2000-luvun alussa... ja nyt oon jaksanu rampata jumppaamassa paria pientä loukkaantumis-taukoa lukuun ottamatta.
Hyvä, tsemppiä sullekin hirveesti! Varmaan jo ihan hyvää kehitystä tossa ajassa ehtinyt tulla.