Niskan jumiutuminen ojentajia tehdessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tein keskiviikkona taljassa ojentajat ja viimeisiä rutistuksia tehdessä kuului niskasta naks ja siihen jäi sarja.

Niska meni jotenkin jumiin silleen, että päätä ei voi taivuttaa taaksepäin yhtään ja muutenkin on hiukan hankala taivuttaa oikeastaan mihinkään. Vaivalloisesti kääntyy sivuille, nukkuminen tosi vaikeaa :mad:

Tämä oli jo toinen kerta, eli jotenkin onnistun jännittämään hartioista lähtien kun teen ojentajia taljassa. Pitääkö vaihtaa liikettä, että uskaltaa treenata ojentajia kun ei halua niskaa jumiin :confused:

Mä olen huomannut, että niskat saattavat niukahtaa mitä kummallisimmissa tilanteissa, kun jossain liikkeessä vaan joutuu jännittämään koko kroppaa. Lääkkeeksi siihen olen ottanut sen, että venyttelen niskan hyvin ennen joka treeniä ja tuo tuntuu kyllä auttavan.

Nuo niksahdukset ja naksahdukset on sitten aina niin kivoja. Monesti on käynyt niin että ihan tavallisia hommia tehdessä on yhtäkkiä niskasti kuulunut naks , ja sitten onkin vähintään päivän ajan melkosta tuskaa käännellä päätä.. Ainakin muilla ihmisillä on hauskaa , kun pitäisi kääntää päätä , niin joutuukin kääntämään koko vartalon..:mad2:

Koskaan ei ole kuitenkaan treenissä tätä ilmiötä tapahtunut..kummallista:confused:

Joo tota on sattunut meikäläisellekkin. Eikä siihen auta muu kuin lepo. Reenit menee vaan ***uiks:mad2:

Tänään jäi sitten jalkapäivä väliin kun on niska vieläkin sellaisessa kunnossa, ettei pää käänny, saati sitten että tangon voisi ottaa niskaan :mad2:

Normaalisti mennyt ohi 1-2 päivässä mutta nyt tuntuu yhtä kipeältä kun keskiviikkona, eli löytyykö vinkkiä millä ton saa maanantaiksi kuntoon kun haluaa sinne salille :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom