Nintendo Wii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko kellään mitään tietoa saako tuon Wiin liitettyä monitoriin kiinni (dvi ja vga), kun töllötintä ei oo, eikä oo vähään aikaan tulossakaan. eli onko wiille vga kaapelia? googlettamalla en ainakaan löytänyt että olisi. Vai pitääkö yrittää säätää jotenkin näin: wii>komponenttikaapeli>joku adapteri>vga kaapeli>monitori

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä on ihan hyväostos tähän asti ollu toi Wii. Pelejäkin tullu ihan roppakaupalla hankittua. Jos jollain on Mario Strikers Charged Football ni ilmotelkaa, ku se on eka Wiin nettipeli :) Testasin sitä toissapäivänä ja ihan hyvin vaikutti toimivan, ei paljon lagaillu, tosin vastustajat rökitti mua ihan 6-0 :D Onko täällä jossain muuten jotain Wiin pelit-threadia tai muita Wii threadeja?

Onko kellään mitään tietoa saako tuon Wiin liitettyä monitoriin kiinni (dvi ja vga), kun töllötintä ei oo, eikä oo vähään aikaan tulossakaan. eli onko wiille vga kaapelia? googlettamalla en ainakaan löytänyt että olisi. Vai pitääkö yrittää säätää jotenkin näin: wii>komponenttikaapeli>joku adapteri>vga kaapeli>monitori

Nintsikka sanoi:
Hi,

The specs I have for Wii indicate that it will have one multi-out port for component, composite, or S-video. If your computer monitor accepts one of these inputs, you should be able to use your computer monitor as the Wii display. Another option is to install a video capture card in your computer. However, the video capture cards often introduce delays with can negatively impact the playability of video games using that method. Most people will have the best results in using Wii with a TV display.

Nintendo of America Inc.
Mike Chandler

On myös olemassa kyllä signaalin muuntajiakin, mutta ehkä parempi vaan et ostat näytön, jossa on edes joku edellä mainituista liitännöistä. Saisit samalla uuden näytön vanhan kuvaputken tilalle?

On myös olemassa kyllä signaalin muuntajiakin, mutta ehkä parempi vaan et ostat näytön, jossa on edes joku edellä mainituista liitännöistä. Saisit samalla uuden näytön vanhan kuvaputken tilalle?

jep jep, en muistanukkaan että olin tällästäkin kyselly :) Ei kai kukaan enää putkea käytä? Ei pysty vielä ostaa uutta monitoria, kun ovat nuo isommat vielä aika hinnoissa (26"-30"). Että ehkäpä on vaan parempi että pelailen kaverin luona, kun sillä on 106" kangas....

eilen tuli testattua tuota. ja kyllä ainakin wii sportsin pesis ja keilaus toimi ja hyvin. jos alkuviikosta tulee rahaa niin käyn heti ostamassa. ei tuo 269 kumminkaan hirmu paha ole uudesta konsolista.

Jep jep, itse ostin myös juuri ennen juhannusta. Nyt on takana liian monta tuntia Zeldaa ja SSX Blurria (samoin Wii Sportsia). Zeldassa ohjaus on "hieman" päälleliimattua, mutta muuten erittäin hyvä peli. SSX Blur on ehkä parhaita pelejä joita olen ikinä pelannut, eikä vähiten uuden ohjauksensa ansiosta. Windwaker taitaa vielä hitusen mennä edelle ja ehkä Baten Kaitos. Yksinkertaisesti vain koukuttavaa hienoa menoa, musiikki voisi toki olla hieman vähemmän poppia, mutta kontrollit ovat aivan mahtavat. Virtual Consolesta on myös tullut pari peliä hommattua ja ihan kivasti tuntuvat toimivan.

Super Paper Mariota ja muuta kivaa odotellessa syssymmällä. Metroid Prime voi olla myös aika kova, jos vähänkään muistuttaa Cuben ensimmäistä.

jep jep, en muistanukkaan että olin tällästäkin kyselly :) Ei kai kukaan enää putkea käytä? Ei pysty vielä ostaa uutta monitoria, kun ovat nuo isommat vielä aika hinnoissa (26"-30"). Että ehkäpä on vaan parempi että pelailen kaverin luona, kun sillä on 106" kangas....

eiköhän putkessa ole vielä pitkään paras hinta-laatusuhde jos moisen vaan jostain löytää... sit jos saa 32" hyvälaatusen litun 700 eurolla (mitä toi töllö makso joskus 04-05) jossa on vähintään yhtä hyvä kuvanlaatu niin sit voi harkita.

ja mun mielestä tuo virtual circuit on yks parhaista ominaisuuksista wiissä. on tullut shoppailtua melkeen yks valikollinen täyteen noita pelejä eikä ole hetkeäkään kaduttanut. tänään just ostin sen snessin marion ja hitto sekin on koukuttava. ei voi mitään. bomberman on ehdoton hitti varsinkin 4 pelaajalla jne...

eiköhän putkessa ole vielä pitkään paras hinta-laatusuhde jos moisen vaan jostain löytää... sit jos saa 32" hyvälaatusen litun 700 eurolla (mitä toi töllö makso joskus 04-05) jossa on vähintään yhtä hyvä kuvanlaatu niin sit voi harkita.

niin no, miten tuon nyt ottaa. Puhun tässä nyt kuitenkin tietkone monitorista. Suuremmissa malleissa tuo syvyys on hiukan liian paljon pöydälle. Enkä kyllä itseasiassa ole edes nähnyt 26" CRT monitoria myytävän missään.

Onko muilla ollut ongelmia wiin wlanin kanssa, kävin tänään hakemassa konsolin mutten saa nettiyhteyttä luotua wlanin yli, välillä ilmoittaa ettei AP:ta löydy, välillä taas löytyy mutta mitään nettiä käyttäviä channeleita ei pysty käyttämään kuitenkaan.. Mikä avuksi, signaalin pitäisi olla riittävän hyvä että wlan-yhteys toimisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Ostin tyttöystävälle synttärilahjaksi ton Wiin. Se sitä just tos testailee, tosi osuva lahjaidea kuulemma! :)

Mä en itse ole niin pelifriikki.. mulla ei ole ikinä ollut mitään pelikonsoleita mikä kertookin jo kaiken :)

Mutta nyt sitten tuli tosiaan tollanen hommattua.. :)

nostetaas vähän.

tuli hommattua metroid prime perjantaina ja haastetta ainakin on riittänyt.

en tiedä onko vika siinä että omassa lapsuudessa pelit oli giana sisterssejä ja mario brosseja mutta ei millään meinaa saada puzzleja ratkaistua :D

tosi hyvää on se, että pitää yhdistää sekä hahmolla pomppiminen että pallona pyöriminen. tosi hienoja ympäristöjä tehty (vaikka grafiikka ei ole hd) ja ainakin toistaiseksi on koukutusarvo pysynyt. ohjaus toimii nerokkaasti mutta aika vaikeaa oli päästä sisälle.

Nyt alkaa taas Wiin hankkiminen poltella. Kiinnostavia pelejäkin alkaa jo olla mukavasti ja käytettynä hintakaan konsolilla ei ole paha.

Sainkin tuon toimaamaan, piti vaihtaa vaan purkin channel 1:ksi.

Joo, pahus, olin tuosta Nintendon hyvin nopeasti vastanneeseen email-tukeenkin yhteydessä. Ostin sitten wlan-connectorin (rahaahan siis on :jahas:), mutta tuo tuli nyt vasta uudelleen mieleen, Nipa'n supportkaveri ehdotti samaa,

muttamutta, vaihdetaanko Wii'n, WLAN-access pointin channel 1'ksi vai molemmat (tyhmä kysymys, mutta väsy työpäivän jälkeen ja hotellilla, laitteitakaan ei ole lähistöllä....)

Vastauksesta kiittäen,

Edit: apropos, Super Mario Galaxy tuntuu tosi hyvältä !

Nyt alkaa taas Wiin hankkiminen poltella. Kiinnostavia pelejäkin alkaa jo olla mukavasti ja käytettynä hintakaan konsolilla ei ole paha.

Tämmöinen hemmetin jahkari kun olen niin peleiksi ostan Super Mario Galaxyn ja sitten jonkun seuraavista, mutta MINKÄ?

- Resident Evil Wii edition
- Zelda
- Metroid Prime

Miten voi olla näin vaikeaa tämä päätäminen. Vielä on kaupat auki tunnin ja kerkeäisin vielä tänä iltana/yönä pelaamaan kun vain keksisi, että mitä peliä Marion lisäksi :) Ärsyttävää kun pitää jahkata ja jahkata :curs: Sukuvika.

metroidiin tykästyin ite. miinuksena tosin se että pakko googletella aina ohjeita kun ei vaan tajua jotain pikkujuttua (sama kuulema zeldassa) :D

metroidiin tais mennä bout 16h helpoimmalla tasolla (ohjeiden kanssa osittain) läpipelailuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom