Nintendo Wii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Toi Wii on kyllä aivan pakkohankinta kailille peliharrastajille. Itse olen pelannut jo 80-luvulta asti pelejä ja pakko kyllä sanoo että tämä mullistaa pelaamista eniten sitten vanhan kunnon joystickin. Siis xbox360 ja PS3 ovat käytännössä ihan samoja laitteita kuin edeltäjänsäkkin (ainoa ero on vain se että ne ovat tehomyllyjä), niinkuin Wiikin mutta se sentään tuo jotain uutta mukana.

Pitää kyllä varmaan laittaa verhot kiinni kun tuolla pelaa :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko se hinta jo varmistunut että se on 249€ tai jotain 250 paikeilla? Ei musta paha hinta ollenkaan, Wii pystyy ainakin hintansa puolesta kilpailemaan muita konsoleita vastaan. Eikös tuo Wii julkaista marraskuussa Suomessa? Täytyy varmaan ennakkotilata että varmasti saa jouluksi sen :D

Zone-sarja -42%
Onko se hinta jo varmistunut että se on 249€ tai jotain 250 paikeilla? Ei musta paha hinta ollenkaan, Wii pystyy ainakin hintansa puolesta kilpailemaan muita konsoleita vastaan. Eikös tuo Wii julkaista marraskuussa Suomessa? Täytyy varmaan ennakkotilata että varmasti saa jouluksi sen :D

Joulukuun alussa se julkastaan suomessa. Hintaan huhujen mukaan saattaa tulla pieni ns. "suomilisä." Sen näkee sitten, pakko hankinta kuitenkin jossain vaiheessa x360:n rinnalle.

Itse en aio uutta konsolia ostaa ennenkuin ne kaikki on julkastu ja sitten voin vertailla kunnolla :) Mutta jos Wiin ohjaus toimii niinkuin on hypetetty, niin mun veikkaus on että Wii on vahvoilla konsolisodassa, ei grafiikan, vaan sen ohjattavuuden takia.

Kannattaa muuten käydä katsomassa täältä http://uk.wii.com/exp/ noita videoita, kun tavikset on päässy testaamaan laitetta :) Ainakin noiden videoiden perusteella vaikuttaa perkeleen toimivalta. Kiinnittäkääpä muuten huomiota tuohon laitteen kokoon, omasta mielestäni se on aivan älyttömän pieni :eek:

Mutta parin kuukauden päästähän se nähdään, millainen Wii on..

Kannattaa muuten käydä katsomassa täältä http://uk.wii.com/exp/ noita videoita, kun tavikset on päässy testaamaan laitetta :) Ainakin noiden videoiden perusteella vaikuttaa perkeleen toimivalta.

Kyllä muuten näyttää toimivan hyvin, äänistä kuuluu ainakin tenniksessä että se pallo osuu just oikeeseen aikaan siihen mailaan. Tai siis kapulakäsi on just siinä asennossa missä se oikea tennispallo osuis oikeasti :kuola:

Joo, nyt näyttäisi siltä, että konsolin hinta olisi 269€ loppujen lopuksi. Riippuu vähän siitä minkä liikkeen sivuilta katselee. Konsolinetissä vielä 249€, mutta esimerkiksi Puolenkuunpelit nosti hinnan jo tuonne 269€ samoin vaihtopelit.net.

Siihen ohjaimeen on tungettu pieni kaiutin ja muistaakseni tuo pallon lyöminen kuuluu ohjaimesta, samoin esimerkiksi pyssyllä ampuminen. Lisäksi ohjaimessa on myös tärinä ja pieni muisti joitakin asetuksia varten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wiin hinta tulee olemaan sopivan alhainen miun mielestä. Ei tuommoinen 270€ kuullosta yhtään pahalta kun vieressä on 470€ tai vastaavaa. Jos lapset toivovat jotain konsolia lahjaksi niin saattaa moni vanhempi valita tuon juuri halvemman hinnan takia. Kyllä sen joutuu itsekin hankkimaan jossain vaiheessa se on varma.

Mitenkä, onko kukaan käynyt Digiexpossa koittamassa tuota Wiitä? siellähän se olisi testattavana. Jos on niin sanokaapas kokemuksia :) Ainakin mitä oon muilta palstoilta seurannu, niin kuulemma toimii se ohjaus perkeleen hyvin. Rupes kyllä itteäni himottaan tuo laite :) mutta pitää ens kuuhun asti oottaa niin lähen kaupungille testaamaan tuota..

Joo, aina vaan enemmän tekee wii vaikutuksen. Maddenin jotain demovideota on youtubessa ja näyttää kyllä niin uskomattomalta se ohjaus että pakko ainakin kokeilla.

Mitenkä, onko kukaan käynyt Digiexpossa koittamassa tuota Wiitä? siellähän se olisi testattavana. Jos on niin sanokaapas kokemuksia :) Ainakin mitä oon muilta palstoilta seurannu, niin kuulemma toimii se ohjaus perkeleen hyvin. Rupes kyllä itteäni himottaan tuo laite :) mutta pitää ens kuuhun asti oottaa niin lähen kaupungille testaamaan tuota..

Mä testasin sellasta Pongin tyyppistä mailapeliä missä mailoja ohjattiin niillä liiketunnistavilla ohjaimilla. Hauskaahan tuo oli, rannetta kääntämällä pysty kääntämään mailan asentoa ja sit vaan yritettiin huitoa kiekkoa toisen maaliin. Muita pelejä en testannu, mut piristävän erilaiselta tuo Ponginkin pelaaminen kieltämättä tuntu.

Excite Truckia ja Mario Strikersia pääsin pelaamaan. Kyllä tuo pakkohankinnaksi menee. Excite Truck oli loistava peli. Ei siinä kyllä mitään viiveitä päässy tulemaan mitä oisin huomannu. Pongissa saattoi tulla viivettä, jos ohjausliike oli suuri ja "kursori" menisi periaatteessa kuvan ulkopuolelle. Tuohan perustui siihen mihin osoitat ohjaimella ja jos sohit kattoa, niin eipä se siihen reagoi (ellet ole kalibroinut ohjainta kattoon).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom