Nintendo 64

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu
Muistaako kukaan tuolle koneelle hyviä autopelejä kun löysin juuri emun millä pystyy pelaamaan N64 pelejä ja nuita pelejä näyttää olevan yli 150kpl niin ei jaksa kaikkia kahlata läpi. Tuolla ainakin kaikki zeldat, mariot ja paljon kivoja legendoja :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma suosikki oli World Driver Championship, mikä on sellainen köyhän miehen GT. Epärealistisista autoiluista paras oli San Francisco Rush 2049. Jos ajopelit kiinnostaa mutta alla ei tartte olla auto, niin parhaat on Wave Race (vesiskootteriajelua), Excitebike (motorcrossia) ja 1080 Snowboarding. Wave Race 64 on edelleen mielestäni paras ajopeli mille tahansa platformille - ajotuntuma on mielettömän realistinen ja niitä vimosia sadasosia tuli hinkattua ajasta pois hullun kiilto silmissä.

Parhaat pelit platformille olivat kuitenkin Raren FPS:t GoldenEye ja PerfectDark.

Mikäs emu on hyvä ja mistä löysit flasheja? Multa jäi aikanaan Zelda vähän kesken...

Torrentilla imasin melkein 3Gigaa pelejä ja emu samassa, toi emuhan on tosi pieni softa ja suomenkieliseksikin saa ja ohjaimen (logitech) löin siihen kanssa säätöihin ja hyvin ainakin mario64 ja muut toimii ihan integroidulla näyttikselläkin. En muista emun nimeä mutta laitan sen tähän huomenissa kun kaikki nuo on toisella koneella joka on jo kiinni eikä jaksa availla enään. Toi bondi oli tosi luxus ja tuotahan minä tavoittelinkin tuota SF rush peliä.

Mario kartia, golden eye:ä ja duke nukem zero houria tuli kyllä jyllättyä oikein urakalla. Varsinkin tuo golden eye on kyllä seurapeleistä mitä parhain.

Mula ainakin piti päivittää se SP1 836kb kokoisella tiedostolla. On muuten ihan hyvää toi grafiikkakin ja ihan mielellään pelaa jotain mario64 vaikka on koneella FEAR ja muut uutuudetkin :)

EDIT: On tuttu toi bondi, tuli kaveri porukalla mätettyä useempi tunti

Tulipa mieleen Turok 2 turnaukset pienessä sievässä. Ohjaimet & ärräpäät lenteli kun aivopora tappoi 384783749837498374:n kerran, oi niitä aikoja.

Turok on kanssa yks legendaarinen peli tuossa on nekin kaikki 3 kpl 1 mun mielestä paras. Sellanen peli kun conker's bad fur day kannattaa kokeilla, tosi humoristinen ja ihan siisti peli.

Jos tykkää Goldeneyesistä niin kannattaa kokeilla Perfect Darkkia. Hitto tuli hakattua sitä peliä aikoinaan ihansaatanasti. :D

:offtopic:
Perfect Dark Zero vihdoinkin tuloillaan ainakin 360:lle. Ei sitä ole odotettukkaan kuin puolivuosikymmentä..

Mun mielestä toi koko 64 on ihan silkkaa paskaa. Huono yritys rynnistää 3d-markkinoille. 16-bittisen pelit PALJON parempia jos haluaa emuloida ;)

Mä tykkään siit Mariosta...:hyper: :lol2: :nolo: kulta tietää;) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom