Nimiä

Kasta Vivekaksi, jostain syystä on mun mielestä älyttömän nätti tytön nimi :)

Systeristä piti aikoinaan Viveca tulla, mutta saikin eri nimen ja näytti tuon palvelun mukaan olevan Suomen ainut sen niminen henkilö.

Kuulostaa kylppärikalustemerkiltä, erityisesti suomalaiseen suuhun maksimaalisen huonosti sopivalla c-kirjaimella. Onneksi äiteenne tuli ajoissa järkiinsä.

Miken Malakias on kyllä ehdoton kärkiehdokas. Kunhan ei vaan missään raamatun kertomuksessa Malakias seikkaile jonain kamelinrakastajana tai muuten luihuna tyyppinä.

Edit.
"Malakas (Greek: nom. μαλάκας, voc./acc. μαλάκα, fem ῾μαλάκω῾) is a slang word, roughly equivalent to wanker, although it is usually employed where English would use asshole or jerk."

"Malakia (abstract noun) is used as

* The literal act of masturbating
* It also can be used to describe nonsense (better translated as bullshit)
* An item considered worthless, a whatchamacallit."

Ei tää niin hyvä ollutkaan kuin miltä ensin vaikutti. Melkein jo hyvän nimen innoittamana olin pistämässä pullaa paistumaan.

Loistavasta elokuvasta nimeltä Katsastus. Keskustelua synnytysosastolla tuoreen poikavauvan vanhempien kesken:

"Tuolla on meidän Malakias, jos kiinnostaa."
"Malakias?"
"Niin, sen nimi on Jaakko Malakias."
"Malakias? Miks? Koulussa pilkkaavat. Mä sanon sitä ainakin Santuksi."
"Sano vaikka Iisakiksi mutta se on Jaakko Malakias ja pysyy. Meinasin kuolla synnytyksessä ja piti äkkiä keksiä nimi. En minä siinä sen kummempaa keksinyt, muutenkin vitutti."

Kaverin sukunimeä vaan 8 kpl suomessa.

Ja 1 Ystävä niminen mies ja Kaveri niminen nainen. Luulis et on toisinpäin.

Kaljuja on melkee 30.

4 Ylijumalaa (Zeus)
8 Sodanjumalaa (Ares)
43 Väinämöistä

Nämä siis etunimiä.

Mun kissalla on näköjään 42 kaimaa (ja kaikki naispuolisia kuten kattikin) :)

Kissan nimi on siis Muusa.

Nämäkin löytyvät:
Kisu
Misu
Mirri
Sheba
Misse
Missi
Miiru
Maaru
Tiuku
Hani