Nimiä

BigBoi sanoi:
kuinka monella on muuten semmonen nimi joita on Suomessa alle 1000...?

Mulla ainakin, reilusti alle 1000 meikäläisen nimistä ihmistä löytyy Suomenmaasta :rock:

(Tosin oma etunimeni on kyllä ns. normaali, eli ei epäilystäkään, kumman sukupuolen nimestä on kyse... eikä ole vielä kertaakaan mainittu tässä ketjussa ;) )

Nähtävästi joku Beckham-fani on antanut pojalleen nimeksi Brooklyn (löytyy yksi 2000-2003).

Samalta vuodelta löytyy myös ainoa Cuba-niminen poika. Jenkeissähän on vissiin näyttelijä Cuba Gooding jr?

Yhdellä naisella en. sukunimenä "Kulli". Ihme että ei pitänyt omaansa? :hyper:

1940-1959 on yksi Everest niminen 1952 Everestin ensinousun kunniaksi? Ja yllättäen 10 suomen 15:sta Neal-nimisestä on 60-70 luvulta, Neal Armstrong?

Löytyy kaksi Kola-nimistäkin :)

Hauska tsydeemi!

CapraIbex sanoi:
Nähtävästi joku Beckham-fani on antanut pojalleen nimeksi Brooklyn (löytyy yksi 2000-2003).

Jokohan kohta alkaa Suomessakin olla noita siittopaikan mukaan nimettyjä pentuja? Miehikkälä Koskinen? Utajärvi Mäkinen? Föglö Ala-Panula?

Vanhemmat! :whip: Ajatelkaa lapsianne!

SniffDaddy sanoi:
Jokohan kohta alkaa Suomessakin olla noita siittopaikan mukaan nimettyjä pentuja?

Jos tuo nainen, siis Kulli olisi tehnyt lapsen Terskanperässä? Siinä on teini-ikäislle mietittävää...

Edit: Vielä noista Kola-nimisistä, jotka on poikia. Löytyy myös 2 Jaffa nimistä naista. "Tässä meidän kaksoset nyt ovat, Kola ja Jaffa"...

513 etunimikaimaa näytti löytyvän.

Yllättävän paljon niitä jopa oli. Olisin itse veikannut parinsadan pintaan. :)

denniszeims sanoi:
Joo, kukapa ei antaisi lapselleen nimeksi vaarin kirjoitettua astronautin nimea :jahas:

Nimenomaan :lol2:. Meinasin itsekin huomauttaa tästä, mutta ehdit ensin

denniszeims sanoi:
Joo, kukapa ei antaisi lapselleen nimeksi vaarin kirjoitettua astronautin nimea :jahas:

:nolo: Aina menee toi etunimi sekaisin mun lempikirjailijan nimen kanssa (Neal Stephenson). No Neil-nimisäkin nimettiin tuolloin 45 kpl. Mutta toi piikki Neal nimisissäkin on kyllä mielenkiintoinen.

-56 Jesus nimistä, 45 miestä ja 11 naista :jahas:
-3 Jorma nimistä naista
-3 Kana nimistä naista
-2 Karhu nimistä miestä
-1 Lumikki niminen mies, onneksi ennen sitä Disney kuvatusta.
-1 Olvi niminen nainen
-41 Muna nimistä naista
-1 mies ja nainen Karjala nimellä
-1 Musta niminen mies (mikähän on toinen etunimi..ihoinen varmaan?)
-1 mies ja 3 naista Lehti nimellä
-1 mies ja nainen Sir nimellä (tämä on suosikki :lol2:, ei taida enää onnistua)

Jaa, onko se nyt niin kivaa jos etunimi on niin erikoinen. En tiedä..

Villin huhun mukaan Valkeakosken Hakassa pelasi aikoinaan herra nimeltä Kari Rice.

Pelaajaesittelyssä sanottiin sukunimi ennen etunimeä. Kuuluttaja siis kertoi iloisesti pelaajan nimeksi Rice Kari. :D

Kyllä mua ainakin olis harmittanu.

831 manne nimistä
22 gay nimistä :hyper:

Höh höö! Mä ainakin annan tyttärelleni nimeks Anu-Sanna.

Osa entisiä/kuolleita
sukunimiä: Fuck, Ass, Gay, Pervo, Kulli, Rööri
naisten etunimiä: Anu-Sanna, Muumi
miesten etunimiä: Evil, Pasi-Anssi
molempien: Kasvi
------------
Legendoja: 1918-Sodan jälkeen joku antoi pojalleen nimeksi "Varma-Kosto"
Tai vanhemmat odottivat poikaa ja kun tulikin tyttö, niin nimi oli sitten "Unelma Sirpa Leena".
-Totta tai ei.

Heh, todella erikoinen etunimi itsellä, vain 344805 kaimaa, toinen nimi 74927:llä. Joko vanhemmillani ei ollut mielikuvitusta tai he huomasivat jo varhaisessa vaiheessa ettei meikäläisessä ole mitään omaperäistä.

edit: Jonkun naisen nimi on Misse. Vanhemmat ilmeisesti pitivät kissoista?

10 Aladinia löytyi! Kaikki oli sentään miehiä.

23 Abua.

Lilith sanoi:
edit: Jonkun naisen nimi on Misse. Vanhemmat ilmeisesti pitivät kissoista?

Mun kissalla on näköjään 42 kaimaa (ja kaikki naispuolisia kuten kattikin) :)

Kissan nimi on siis Muusa.

Back
Ylös Bottom