Sori pitkähkö pohjustus, mutta en voi kysellä tuotetta sen nimellä, sattuneesta syystä. No, enpähän ainakaan mainosta :D
Kävin eräs päivä Twinlabin liikkeessä, siinä mi sijaitsee Pakkiksen kaupan vieressä.
Olin jo valkannut 3.5 kg kannun herkkua,
mutta kysäisin myyjältä, että sellaista täysin laktoositonta heravalmistetta ei taida ollakaan.
Hän sanoi että on sitä, ja otti hyllyltä pussin.
Nätti pussi, kiiltävää mustaa muovia.
Se vain että pussin päällä ei ollut mitään, ei etikettiä, ei nimeä, ei tuoteselostetta, ei ravintosisältöä. Inget alls.
Kysyin että minkä merkkistä tämä on.
- Se tulee mulle jenkkilästä, oli vastaus.
Että sen nimistä.
Sanoin että Twinlab riittää tältä erää, ja jätin mysteeripussin hyllylle. En halua ostaa melkein kirjaimellisesti sikaa säkissä, mutta mua jäi vaivaamaan tämä hämy tuote, ja kysynkin kurillani:
onko täällä ketään joka ois niin partisaani, että olisi kokeillut tätä mysteeriproteiinia?
Kävin eräs päivä Twinlabin liikkeessä, siinä mi sijaitsee Pakkiksen kaupan vieressä.
Olin jo valkannut 3.5 kg kannun herkkua,
mutta kysäisin myyjältä, että sellaista täysin laktoositonta heravalmistetta ei taida ollakaan.
Hän sanoi että on sitä, ja otti hyllyltä pussin.
Nätti pussi, kiiltävää mustaa muovia.
Se vain että pussin päällä ei ollut mitään, ei etikettiä, ei nimeä, ei tuoteselostetta, ei ravintosisältöä. Inget alls.
Kysyin että minkä merkkistä tämä on.
- Se tulee mulle jenkkilästä, oli vastaus.
Että sen nimistä.
Sanoin että Twinlab riittää tältä erää, ja jätin mysteeripussin hyllylle. En halua ostaa melkein kirjaimellisesti sikaa säkissä, mutta mua jäi vaivaamaan tämä hämy tuote, ja kysynkin kurillani:
onko täällä ketään joka ois niin partisaani, että olisi kokeillut tätä mysteeriproteiinia?