Nilkat ja ranteet juilii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Usein treenin jälkeen rupeaa juilimaan ranteita ja nilkat mun pitää suojata ulos mennessä tai en saa juilimiselta untakaan. Oletan, että juiliminen liittyy vaan treenirasitukseen, ja ranteiden ja nilkkojen pyörittelyn ja lämpimänä pitämisen lisäksi en olekaan tehnyt mitään asialle. Nyt olen kuitenkin sairauden takia ollut treenaamatta jo melkein kolme viikkoa ja juiliminen tuntuu vain pahentuneen.

Onko kellään muuta kokemusta tällaisesta? Vihlominen tuntuu sijoittuvan luiden/nivelten kohdalle, enkä oikein osaa sanoa auttaako mainitsemani käsien pyörittely yhtään. Ruokavalion pitäisi olla kondiksessa. Ja sairauskin oli vain epämääräinen pitkittinyt flunssa, ettei luulisi sen jälkitautina tällaista olevan?

esni sanoi:
Usein treenin jälkeen rupeaa juilimaan ranteita ja nilkat mun pitää suojata ulos mennessä tai en saa juilimiselta untakaan. Oletan, että juiliminen liittyy vaan treenirasitukseen, ja ranteiden ja nilkkojen pyörittelyn ja lämpimänä pitämisen lisäksi en olekaan tehnyt mitään asialle. Nyt olen kuitenkin sairauden takia ollut treenaamatta jo melkein kolme viikkoa ja juiliminen tuntuu vain pahentuneen.

Onko kellään muuta kokemusta tällaisesta? Vihlominen tuntuu sijoittuvan luiden/nivelten kohdalle, enkä oikein osaa sanoa auttaako mainitsemani käsien pyörittely yhtään. Ruokavalion pitäisi olla kondiksessa. Ja sairauskin oli vain epämääräinen pitkittinyt flunssa, ettei luulisi sen jälkitautina tällaista olevan?

http://62.236.70.143/vbulletin/showthread.php?t=14847
Tuossa ei nyt ole neuvoa miten tuo parannetaan, mutta jotain treenaamiseen liittyviä ennakkoehkäisyvinkkejä kylläkin.
Tuohon vaivaan taas.. Krooninen kipu on aina paha merkki ja varsinkin jos se on noin pitkittynyttä. Suosittelen menemään lääkäriin. Ei nivelten ja luiden kanssa kannata pelleillä.

Ehdottomasti tutkituttamaan tuollainen..pitkittynyt nivelkipu on aina merkki jostain mikä pitää selvittää. Jos lääkäri ei tajua niin pyydä ainakin reumafaktorikoe (s-RF).

Back
Ylös Bottom