Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iso-Lasse sanoi:Älä jauha paskaa... Jos olet röökiä polttanut pitemmän ajan.. Kai siinä Puolessa vuodessa jää jo koukkuun kun säännölisesti polttaa Tai ehkä jopa parissa kuukaudessa jos se menee siinä aski/päivä (?) Ei auta kyllä mitenkään laihduttamisessa että ihan perinteinen liikunta/terveellinen ruoka on se paras vieläkin.... Tosin jos tahdot Lihaksia saada niin Pitää tehdä jonkun näkösissä jaksoissa... Kesällähän on helpompi laihduttaa kun on kuuma eikä jaksa niin paljon salilla käydä Ja sitten siinä syksyllä jossain vaiheessa sen salilla käymisen alotat... Sori vaan en muista just nyt mikä se alkuperänen kysymys oli mutta toi edellinen viestin laittaja jauhoi niin kakkaa että oli pakko jotenkin kommentoida :D
Raskolnikov sanoi:Tai ehkä mä oon vaan vedelly poskareita aina ku oon polttanu
maximillian sanoi:Toi kokaiini nyt on tossa ihan naurettavalla paikalla. Amfetamiinin ja kokaiinin voi niputtaa yhteen.
Sen sijaan bentsot olet heittänyt kyllä ihan oikeeseen paikkaan tossa listalla.
rahvas sanoi:Tää nyt tuntuu paskapuheelta!
Mutta luin jostakin, en tosin ikävä kyllä muista mistä (oliskoahan ollut tieteenkuvalehti?). Mutta kumminkin, siinä väitettiin, ettei nikotiini itsessään olisikaan vaarallista pieninä annoksina, vaan ne haitta/myrkky aineet tulevat tervasta ja häästä.
Täten ollen esim. nikoretet ja laastarit eivät olisi vaarallisia.
Oliskohan kellää heittä tähän faktaa?
.
tempe sanoi:Ehdottomasti suosittelen tupakointia kaikille ja mitä nuorempana alottaa niin sen parempi. Tämä tukee Suomen kansantaloutta verotulojen muodossa ja mikä tärkeintä niin tupakoivat kuolevat aikaisemmin, ei tarvitse sitten eläkettäkään maksaa niin kauaa.
rahvas sanoi:Tää nyt tuntuu paskapuheelta!
Mutta luin jostakin, en tosin ikävä kyllä muista mistä (oliskoahan ollut tieteenkuvalehti?). Mutta kumminkin, siinä väitettiin, ettei nikotiini itsessään olisikaan vaarallista pieninä annoksina, vaan ne haitta/myrkky aineet tulevat tervasta ja häästä.
Täten ollen esim. nikoretet ja laastarit eivät olisi vaarallisia.
Oliskohan kellää heittä tähän faktaa?
Edit. en mä nyt sitä siis kellekkään suosittele laihduttamiseen. Enkä itsekkään usko kaikkeen mitä luen, mutta toi asia jäi kummeksuttaan, koska luin sitä jostain vähän tieteellisemmästä lähteestä.
Ei pidä paikkaansa. Se aiheuttaa pahaa riippuvuutta, ja onkin neljän pahimman riippuvuutta aiheuttavan aineen joukossa, mutta ei pahin. Aineethan ovat alkoholi, kokaiini, nikotiini ja heroiini.Nikotiini on kaikista aineista eniten addiktoiva. Jopa kaikki ns. kovat huumeet jäävät sen taakse. Eli ei kannata aloittaa.
.Nikotiini on kaikille haitallinen. Koska se lisää elimistön kemikaalikuormaa ja stressiä, se on haitaksi kaikissa sairauksissa.