Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vegitax sanoi:Kumma kyllä, olen jo poltellut tässä about 16 vuotta, eikä mulle ole mitään terveydellisiä haittoja tullut.. Tosin sitä en tiedä maksanko sitte ihan ison laskun tässä 20 vuoden sisällä, ellen lopeta ja vaikka lopettasinkin.
vegitax sanoi:Kumma kyllä, olen jo poltellut tässä about 16 vuotta, eikä mulle ole mitään terveydellisiä haittoja tullut.. Tosin sitä en tiedä maksanko sitte ihan ison laskun tässä 20 vuoden sisällä, ellen lopeta ja vaikka lopettasinkin.
tiinuli sanoi:Ja kuten joku tuolla jo sanoi, niin nikotiini on jonkun lähteen (älkää kysykö minkä) mukaan kuusi kertaa addiktoivampaa kuin esim. kokaiini.
Ja yrjö lentää..Niistä tulee aluks huono olo,ainakin siitä vahvimmasta.Pystyin kyllä niiden avulla vuosia sitten lopettaa tupakoinnin(ainakin 2 vuodeks!)PsychoPred sanoi:jep, vois joku pv ostaa niitä helvetillinen kasa ja laittaa kehoon
jos joku kysyy, niin "vi*tu eksä tajuu, mulla skulaa aineidenvaihdunta"
Iso-Lasse sanoi:Ei auta kyllä mitenkään laihduttamisessa
astro sanoi:Vanhan threadin menin nostamaan mutta aika mielenkiintoinen aihe.
"One milligram of nicotine has a pronounced thermogenic effect, which can be increased by {approx}100% by adding 100 mg caffeine. Increasing the nicotine dose to 2 mg does not increase the thermogenic effect but produces side effects in most subjects"
http://www.ajcn.org/cgi/content/full/77/6/1442
Tri Tolonen sanoo että nikotiini itsessään aiheuttaa syöpää ja kaikkea muuta ikävää mutta mikäpä ei aiheuttaisi?
rollerghost sanoi:1. jaettu sija: Vahvat opiaatit (esim. heroiini, morfiini) ja bentsodiatsepaamit (mm. Diapam)
2. Amfetamiininit
3. Nikotiini
4. Alkoholi/Kannabistuotteet
5. Kokaiini