Nike Free salikengiksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WH13
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyykö täältä salilla Nike Free -kengillä punttailevia? Mielipiteitä?

Pitäisi laittaa uudet salikengät hankintaan edellisten vaimennettujen mikäliejumppatossujen tilalle ja painikenkien lisäksi olisi mietinnässä nyt nuo Free:t. Sopiiko ne jalkatreeniinkin? Itsellä kun on ollut ongelmana nykyisten kenkien kanssa jalkojen kipeytyminen varsinkin kyykyissä ja prässissä. Urheiluliikkeeseen olen kyllä menossa tossuja kokeilemaan, mutta en oikein osaa luottaa niiden janttereiden asiantuntemukseen tässä asiassa, edellinen myyjä kun silloin aikanaan myi minulle juuri nuo jalat kipeyttävät kengät salitreenikengiksi...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on vanhat Nike Free:t (7.0? muistaakseni) crossfittikenkinä ja salillakin niitä käyttänyt.. itse pidän ainakin ihan hyvinä, kevyet ja mukavat pitää jaloissa.

Löytyykö täältä salilla Nike Free -kengillä punttailevia? Mielipiteitä?

Kovin hempulalta näyttävät. BodyPumpissa ehkä menettelee, mutta salitreenikengän pitää olla TUKEVA sekä mielellään TASAPOHJAINEN.
Jo mainittu Chuck Taylor Converset on erittäin hyvät ja muita mitkä kelpaa on useimmat nyrkkeilykengät sekä painikengät.

Omat free run 3 v4 ei oikeen sovellu salille.
Korkea kantapää ja löysä pohja on jotenkin vaikea yhdistelmä. Varsinkin prässissä ja maastavedossa. Vivo barefootit on huomattavasti mukavammat.

Itsellä Nike free 3.0 eli ohuimmalla pohjalla ja on kyllä todella hyvät jalassa. Mukava pitää salilla mutta en kyllä suosittele myöskään kyykkyihin tai muihinkaan koviin liikkeisiin, missä haetaan tukea jaloista. Voin kyllä suositella painikenkien lisäksi toiseksi salikenkävaihtoehdoksi. On todella hienot myös!

Niken free mallit (itellä 3.0) on suunniteltu vastaamaan aika pitkälti paljasta jalkaa. Hirveen hyvät juoksussa ja jumpassa. Työkaverit jonkun verran salilla käyttävät,mutta kovin raskasta rautaa eivät siellä nostele.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Epäilen, että liian pehmeä pohja ja liikaa rullaavuutta koviin vetoihin ja kyykkyihin. Muuten varmaan ihan hyvät, tosin yläkropan nyt voi treenata muutamaa liikettä lukuunottamatta vaikka korkkareissa. En siis noilla ole treenannut mutta joskus kaupassa kokeillut jalkaan.

Päätin nyt ostaa ohuimmn pohjan Freet kokeiluun tarjouksesta. Painikenkiä kokeilin paria mallia, mutta ei sopinut jalkaan. Myyjä noita kovasti suositteli sopivan myös salitreeniin, joten laitetaan testaukseen. Ehkä sitten seuraavaksi laitan nuo Lonsdalet tilaukseen jos ei nämäkään natsaa.

Back
Ylös Bottom