- Ikä
- 40
Maiskutus, haarukan pureminen, puhuminen ruoka suussa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-mustalaiset..suurin osa, erityisesti metroissa.
TÄSMÄLLEEN SAMA! mutsi ja faija kylläki ainoot ketkä kysyy, vituttaa tollanen :D just tilanteissa tyylii "myöhästyin bussista" "ai myöhästyit?" "-_-"Ihmiset jotka kysyy jotain sanottuani samaa asiaa, esim.
sgege: Kävin kaupassa.
runkkari: Ai kävit?
sgege: Kävin.
Äitini tekee tätä joka vitun keskustelussa. Jos kysymys olisi epäuskon aiheuttamasta hämmennyksestä ymmärtäisin täysin, mutta kaikki triviaaleimmatkin asiat pitää aina kyseenalaistaa.
Tällä yleensä koitetaan rakentaa keskustelua? Toisin sanoen, yleensä sillä tarkoitetaan "kerro lisää?"TÄSMÄLLEEN SAMA! mutsi ja faija kylläki ainoot ketkä kysyy, vituttaa tollanen :D just tilanteissa tyylii "myöhästyin bussista" "ai myöhästyit?" "-_-"
Juu no jäi mainitsematta että nämä tapahtuvat yleensä esim. kun tulen kotiin vaikka hikisenä salilta ja suunnilleen juosten suihkuun tai sitten muuten vaan kiiren johkin ja mutsi on käymässä täällä ja rupee kyselee joka asiasta "ai oli". Tai sitten faija yleensä puhelimessa kun oon vaikka kaupassa "nii olikos sulla töitä tänää" "oli" "ai oli?". Oon kyllä huomannu et periaatteessa ihan sama mitä mun vanhemmat sanoo, aina se jotenki kuulostaa tyhmältä. en vaa jaksais puhua niille enempää ku kerran viikos.Tällä yleensä koitetaan rakentaa keskustelua? Toisin sanoen, yleensä sillä tarkoitetaan "kerro lisää?"
Ärsyttävää kyllä siltikin.
Ihmiset jotka kysyy jotain sanottuani samaa asiaa, esim.
Äitini tekee tätä joka vitun keskustelussa. Jos kysymys olisi epäuskon aiheuttamasta hämmennyksestä ymmärtäisin täysin, mutta kaikki triviaaleimmatkin asiat pitää aina kyseenalaistaa.
Voi ei, näitäkö on muitakin kuin miesystäväni :wtf: ?! Sillä menee vain vähän toisinpäin, eli jos kysyn jotain niin vastassa on aina kysymys. Tyyliin:Ihmiset jotka kysyy jotain sanottuani samaa asiaa, esim.