Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Samalla äänenlaatu paranee kun ottaa paremman kuvanlaadun. Itse en kyllä tosin huomaa eroa enää 720p ja 1080p välillä.

Jossain tullut vastaan ettei 720p ja 1080p välillä ole enää äänessä eroa. En tiiä sitten kun en oo niin tarkkaan vertaillu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikuttaako pikseleiden määrä jotenkin äänenlaatuun Youtubessa?

Olisin käyttänyt pikselinmäärää kuvaavan termin sijasta äänenlaatua kuvaavaa termiä jos sellanen valinta youtubessa olisi ettei sun tarvis kysellä tyhmiä.

Tuli mieleen uusia asia, ei kylläkään tästä ketjusta. Se ärsyttää kun alkaa vituttaa joku asia pakkiksella ja haluaa osallistua keskusteluun ja perustella mielipiteensä mutta ihmisten typeryys aiheuttaa vitutuksen joka vie keskittymiskyvyn ja jää tunne ettei pysty tuomaa pointtiaan esille ja sitte joutuu pyyhkii kaiken ku ei kehtaa sanoo mitää. Tätä käy mulle ihan liikaa. Prhn.

Tuli mieleen uusia asia, ei kylläkään tästä ketjusta. Se ärsyttää kun alkaa vituttaa joku asia pakkiksella ja haluaa osallistua keskusteluun ja perustella mielipiteensä mutta ihmisten typeryys aiheuttaa vitutuksen joka vie keskittymiskyvyn ja jää tunne ettei pysty tuomaa pointtiaan esille ja sitte joutuu pyyhkii kaiken ku ei kehtaa sanoo mitää. Tätä käy mulle ihan liikaa. Prhn.

Ja ne jotka ei ymmärtäneet mitä tässä haetaan, niin käykää vaikka Iltalehden sivujen foorumia lueskelemassa. Voi helvetti. Pakkiksella aika pienissä määrin kuitenkin..

On muuten melko ärsyttävää ostaa ja/tai keksiä jotain läksiäis- tai tupaantuliaislahjaa. Inhoan kaiken turhan krääsän ostamista eikä mua motivoi yhtään haaskata rahaa mihinkään huussikirjoihin tai typeriin vessapaperirullatelineisiin. Oikeastaan en kyllä toivoisi edes, että mun järjestämiin kemuihin tuotais jotain lahjoja. Mun puolesta vieraat vois vain tulla paikalle viettämään iltaa, vaikkakin omien juomien tuominen edes jossain määrin olis suotavaa.

No eihan tule. Tai mina ainakaan en ole huomannut vaikka olen joutunut ottamaan suihkusta ponille ampariin vetta joka ikinen paiva talvella. Jos kovasti vuotaa, voihan sen suihkun paan laittaa sinne alas ja sen jalkeen takaisin ylos. Seuraava henkilo kun todennakoisesti haluaa suihkun eika pelkastaan hanasta vetta.
Jos taas kylmyys on ongelma, en ymmarra miten alateline auttaa asiaan. Paljon helpompaa on vaan seista suihkun ulkopuolella ja odottaa etta vesi lampenee ennen kuin astuu sisaan.

Mä tykkään mennä suihkuun jalat edellä :D

On muuten melko ärsyttävää ostaa ja/tai keksiä jotain läksiäis- tai tupaantuliaislahjaa. Inhoan kaiken turhan krääsän ostamista eikä mua motivoi yhtään haaskata rahaa mihinkään huussikirjoihin tai typeriin vessapaperirullatelineisiin. Oikeastaan en kyllä toivoisi edes, että mun järjestämiin kemuihin tuotais jotain lahjoja. Mun puolesta vieraat vois vain tulla paikalle viettämään iltaa, vaikkakin omien juomien tuominen edes jossain määrin olis suotavaa.

Mua taas ärsyttää se kun joku tuo jotain turhakelahjoja. Tai meille kotiin jotain.
Me hemmetti saadaan IHAN ITE ostettua kaupasta just se mitä tarvitaan / halutaan. Ja kaikki meidän värinen sälä ei ole tarpeellista, me emme ilahdu siitä että voidaan täyttää kaapit kaiken maailman staffilla. Emmekä halua näkyville yhtään koriste-esinettä jota emme ole ite valinneet! Emme myöskään ilahdu ihan väärän tyylisistä petivaatteista, vaikka ois miten laadukkaat ja kalliit olleet. Meille kun EI NE KÄY!

Lisäksi ärsyttää kun jotkut tuo lahjaksi jotain stanan saippualahjapakkauksia. Saippuani ja rasvanikin ihan saan ostettua ite. Ja jos vähänkään kuuntelisi mua, tietäisi ettei meillä ole ku Lushin saippuoita ja sillekin on syy... Kun ei muista tykätä.

Ostan aina muille lahjoja joita itse haluaisin, sitten voin lainata niitä ja jättää palauttamatta.

Ihmiset jotka jattavat suihkun paan siihen alhaalla olevaan telineeseen. Mika jarki siina on, kun yleensa suihkuun mennessa suihkua kaytetaan kuitenkin niin etta suihkun paa on siella ylhaalla?! Arsyttaa alkaa sovittelemaan sita sinne ylos joka kerta kun haluaa suihkuun.

Ai, mä en ikinä käytä suihkua siellä ylhäällä vaan pidän suihkua toisessa kädessä ja toisella kädellä hinkkaan vartaloni puhtaaksi (välillä vaihdan kättä koska sen vapaana olevan käden kainalo on lähes mahdoton pestä kunnolla ilman vaihtoa, kokeiltu on moneen otteeseen).

Ai, mä en ikinä käytä suihkua siellä ylhäällä vaan pidän suihkua toisessa kädessä ja toisella kädellä hinkkaan vartaloni puhtaaksi (välillä vaihdan kättä koska sen vapaana olevan käden kainalo on lähes mahdoton pestä kunnolla ilman vaihtoa, kokeiltu on moneen otteeseen).

Oot vaikee, ikinä en pidä ite suihkua kädessä. :D

Ihmiset jotka jattavat suihkun paan siihen alhaalla olevaan telineeseen. Mika jarki siina on, kun yleensa suihkuun mennessa suihkua kaytetaan kuitenkin niin etta suihkun paa on siella ylhaalla?! Arsyttaa alkaa sovittelemaan sita sinne ylos joka kerta kun haluaa suihkuun.

Suihkussa käyminen on välttämätön pakko joka lievästi vituttaa melkein joka kerta ja siitä pääsee nopeemmin eroon kun pitää sitä suihkua kädessä, ittensä huuhtelu huomattavasti nopeempaa. Eikä tarvii käyttää niin saatanan kuumaa vettä ettei siinä suihkusta tulevat reunimmaiset vesisumut/tipat tuntuis liian kylmältä ja kuuma vesi on perseestä.

Suihkusta usein tulee aluksi kylmää vettä, tai se suihku saattaa tiputtaa kylmiä tippoja. Parempi varmistua ja pitää suihkunpäätä kädessä ettei vaan saa slaagia! Pienessä suihkukopissa ei välttämättä pääse karkuun.

Jos taas kylmyys on ongelma, en ymmarra miten alateline auttaa asiaan. Paljon helpompaa on vaan seista suihkun ulkopuolella ja odottaa etta vesi lampenee ennen kuin astuu sisaan.
Meillä on suihkukaappi ja pitää kurottaa ulkopuolelta namiskoihin. Tällöin vähintään käsi, yleensä olkapääkin, saa siinä sivussa kylmän kylvyn. Iisimpää siis astua kaappiin, ottaa suihku käteen ja suihkuttaa seinään kunnes on sopivaa.
Toki otan sen suihkukapulan aina siltä ylhäältä, minne se edellisiltana on jäänyt. Vaan ihan sama tai helpompikin se ois siitä alhaalta ottaa, mutta ei nyt onneks ole ongelma. :) Ei meillä kyllä muuten ees oo sitä alatelinettä!

Aikataulutus. Miten tää voi olla olla näin helvatun hankalaa. En voi tehdä muuta kuin odottaa ja se ajaa mut hulluksi.
Tää niskajumi ei yhtään paranna asiaa.
Piti vähän sensuroida tätä viestiä, meinasi olla vähän liian lennokasta avautumista. Mulla on aivan liikaa energiaa ja liian vähän tekemistä.

Mua taas ärsyttää se kun joku tuo jotain turhakelahjoja. Tai meille kotiin jotain.
Me hemmetti saadaan IHAN ITE ostettua kaupasta just se mitä tarvitaan / halutaan. Ja kaikki meidän värinen sälä ei ole tarpeellista, me emme ilahdu siitä että voidaan täyttää kaapit kaiken maailman staffilla. Emmekä halua näkyville yhtään koriste-esinettä jota emme ole ite valinneet! Emme myöskään ilahdu ihan väärän tyylisistä petivaatteista, vaikka ois miten laadukkaat ja kalliit olleet. Meille kun EI NE KÄY!

Lisäksi ärsyttää kun jotkut tuo lahjaksi jotain stanan saippualahjapakkauksia. Saippuani ja rasvanikin ihan saan ostettua ite. Ja jos vähänkään kuuntelisi mua, tietäisi ettei meillä ole ku Lushin saippuoita ja sillekin on syy... Kun ei muista tykätä.
Voi kun kaikki ihmiset ajattelisivatkin tuolla tavalla. Se turhan krääsän vaihtaminen ei tosiaan johda yhtään mihinkään, kun se tavara menee joka tapauksessa roskiin tai jonnekin kaapin perälle. Ainoa vain, että kun paukkaat jonnekin kemuihin ilman mitään lahjaa, niin kaikki perus-Pertit pitää moukkana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom