Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hermostuttavaa kun käyttää jotain tiettyä esinettä pitkän aikaa jatkuvasti. Sitten tulee pieni tauko ja yhtäkkiä se onkin kadonnut. Sykemittarista on jäljellä enää tuo sykevyö, rannekkeesta ei ole mitään havaintoa. Tutkin jopa roskiksetkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi kaikki maailmassa tehdään pygmeille? Stna talvella saa lykkiä lunta lumikolalla, joka osuu koko ajan munille. Ja just äsken roudasin tavaraa kottikärryillä joista tavara tipahtaa nokan yli heti kun saa oman varren suoraksi. Eli on pakko kärrätä selkä mutkalla ja samalla varoa, ettei polvet osu kärryyn.

Miksei aikuisille miehille tehdä oikean kokoisia työkaluja???

Miksi kaikki maailmassa tehdään pygmeille? Stna talvella saa lykkiä lunta lumikolalla, joka osuu koko ajan munille. Ja just äsken roudasin tavaraa kottikärryillä joista tavara tipahtaa nokan yli heti kun saa oman varren suoraksi. Eli on pakko kärrätä selkä mutkalla ja samalla varoa, ettei polvet osu kärryyn.

Miksei aikuisille miehille tehdä oikean kokoisia työkaluja???
Mää taas aina mietin, miksi kaikki tehdään 180-senttisille keskivertomiehille. Hiukan vaikea salilla tehdä liikkeitä laitteilla, jotka on suunniteltu 30 senttiä pitemmille tai yrittää laittaa itseään vessassa, jossa peilistä näkee varvistamalla ehkä kulmakarvansa tai ajaa autolla, kun vain varpaat yltävät polkimille...

Mää taas aina mietin, miksi kaikki tehdään 180-senttisille keskivertomiehille. Hiukan vaikea salilla tehdä liikkeitä laitteilla, jotka on suunniteltu 30 senttiä pitemmille tai yrittää laittaa itseään vessassa, jossa peilistä näkee varvistamalla ehkä kulmakarvansa tai ajaa autolla, kun vain varpaat yltävät polkimille...

!! Mina joudun salilla kurottamaan jotta saan penkilla maatessani tangon pidikkeista rinnalle :jahas: Kiinteat pidikkeet, joita ei saa mitenkaan saadettya eika penkkiakaan saa korkeammalle. Miehen kampilla joudun hyppaamaan jotta saan vessan valon paalle/sammutettua. Siina on siis sellainen vanhanaikainen katosta roikkuva naru josta vedetaan. Naru on vaan jatetty kovin lyhyeksi. En ole edes mitenkaan lyhyt, 168cm...

Itseäni vituttaa todella paljon tyhmät ihmiset, ei sinun tarvi piin arvoa tietää, mutta että lukiolainen ei osaa roomalaisia numeroita kolmeen asti tai tiedä, että miten tietää paljonko autossa on bensaa…

Molempiin esimerkkeihin törmännyt viime viikolla

!! Mina joudun salilla kurottamaan jotta saan penkilla maatessani tangon pidikkeista rinnalle :jahas: Kiinteat pidikkeet, joita ei saa mitenkaan saadettya eika penkkiakaan saa korkeammalle. Miehen kampilla joudun hyppaamaan jotta saan vessan valon paalle/sammutettua. Siina on siis sellainen vanhanaikainen katosta roikkuva naru josta vedetaan. Naru on vaan jatetty kovin lyhyeksi. En ole edes mitenkaan lyhyt, 168cm...

Ei oo tullu mieleen laittaa pidempää narua?

Se tunne, kun ei saa edes persettään ylös tuolista. Pitää tsempata itteä: "nyt, jännitä jalkoja, nosta perse ylös tuolista, liiku..."

Kun työkaverit tulee hönkimään päin näköä heti kun ovat käyneet tupakalla (joka kerta sama juttu). Ja kun on pakko tulla mussuttamaan sitä ruokaa/leipää/mitä tahansa tuohon viereen, jolloin et saa mitään selvää toisen puheesta ja ällöttää toisen maiskutus. Syö hyvä ihminen ruokasi rauhassa, parempi niin meille molemmille, et saa ite murusia väärään kurkkuun enkä minä niitä päin näköä.

Kyllä sun mun mielestä täytyisi tietää piin arvo edes kahden desimaalin tarkkuudella, tai olet aikamoinen apina.

Kyllä mä sen nyt tiedänkin, mutta tarkotin enemmänkin, että 10 desimaalin tarkkuudella

Moni asia, mainittakoon yksi: Se kun ihmiset käyttävät KIRJOITETUSSA kielessä "mie, sie, miun" -ilmauksia. Jos mies tekee tätä, hän hakee jotain helvetin junttiromantiikkaa. Naiset taas käyttävät näitä siksi, että ne luulee, että se on jotenkin vitun söpöä ja pehmeää ja feminiiniä :curs: lopettakaa!

Älkää tulko sanomaan, että se on vaan murre. Murre ei näy kirjoitetussa tekstissä, ellei sitä sinne laita. Lisäksi murteet perustuvat puhumisen helppouteen, kirjoittaminen kirjoittamisen helppouteen, eikä mikää noista ilmauksista ole helpommin kirjoitettu kuin "mä, sä, mun".
Tuli melkeen, kun omasta suusta.. Tais alkaa tämäkin juttu siinä vuoden 2003 tienoilla, kun Antti Tuisku voitti idolsin. Anttihan puhu just noin ja toosaa tuli ovista ja ikkunoista. Nyt tää on tarttunu joka teroon.. Vaikkei oltaiskaan käyty Tamperetta pohjoisempana, niin silti väännetään tota murretta sekä puheessa, että tekstissä. Vituttaa!

Kun työkaverit tulee hönkimään päin näköä heti kun ovat käyneet tupakalla (joka kerta sama juttu). Ja kun on pakko tulla mussuttamaan sitä ruokaa/leipää/mitä tahansa tuohon viereen, jolloin et saa mitään selvää toisen puheesta ja ällöttää toisen maiskutus. Syö hyvä ihminen ruokasi rauhassa, parempi niin meille molemmille, et saa ite murusia väärään kurkkuun enkä minä niitä päin näköä.

Meikäläinen hajoilee vähintään pari kertaa päivässä noihin vitun suu auki syöjiin täällä työpaikalla. Eilen piti lähteä työhuoneesta pois vähäksi aikaa kun työkaveri tuossa vastapäätä päätti syödä kurkkua välipalaksi, suu auki tottakai. Ja voi sitä juhlaa kun joku tuo jotain perkeleen ylijäämäsipsejä viikonlopun bileistänsä tänne työpaikalle kahvitunnille syötäväksi, koko saatanan porukka rouskuttaa yhtäaikaa niin että meikäläinen tulee hulluksi.:curs:

Niin että syökää ihmiset suu kiinni.

Moni asia, mainittakoon yksi: Se kun ihmiset käyttävät KIRJOITETUSSA kielessä "mie, sie, miun" -ilmauksia. Jos mies tekee tätä, hän hakee jotain helvetin junttiromantiikkaa. Naiset taas käyttävät näitä siksi, että ne luulee, että se on jotenkin vitun söpöä ja pehmeää ja feminiiniä :curs: lopettakaa!

Älkää tulko sanomaan, että se on vaan murre. Murre ei näy kirjoitetussa tekstissä, ellei sitä sinne laita. Lisäksi murteet perustuvat puhumisen helppouteen, kirjoittaminen kirjoittamisen helppouteen, eikä mikää noista ilmauksista ole helpommin kirjoitettu kuin "mä, sä, mun".

Mie ainakin ajattelen minää "mienä" ja se tulee sieltä melko luonnostaan. Minä en tiedä mistä Antti Tuisku on miunsa vetäny, mutta ei täällä puhuta kyllä niin.

Kyllä. Itse olen Joensuusta, ja täällä syntyneenä ja koko pienen ikänsä asuneena siitä ei helposti pääse eroon.. en tietenkään esim. täällä Pakkiksessa puhu noin, mutta jos Fabebookissa kavereille kirjoittelen niin sillon tosiaankin käytän noita mie, miulla, miulta yms. muotoja.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012052415620283_vi.shtml

- Mä oon niin onnellinen, että huh! Mulla ei ole koskaan ollut näin paljon rahaa!

Viidakon Tähtöset. On kyllä stara, kun 21 000 € miinus verot tuntuu lottovoitolta. Ja mukana myös chattijuontaja Ida. Huh toivottavasti pääsee mimmi shoppailee rauhassa ilman turvamiehiä. On myös sen verran iso tähti.

Miksi Suomeen pitää väkisin kopioida näitä formaatteja? Vituttaa vaihtaa kanavaa, kun tulee samaa skeidaa joka kanavalta. Antais vaan jenkkien pitää reality tv:nsä, kun ne sen homman osaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom