BB PRO Nick Walker

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
 
 


Prejudging

Yllättävän hyvin pitää Nick pintansa tuossa Ramyn kanssa vertailussa. Hyvin tasaisen näköistä iskujen vaihtoa kokonaisuudessaan. Walkerin selkä vaan tuossa lineupissa saattaa pudottaa jopa top 3:sen ulkopuolelle.
 
 
 
 
 
Saa nähdä millon tälläkin väsähtää sisuskalut. Äärimmäisen sairaan näköinen ihmiseks.
Toivotko sitä? Sairaan näköinen toi taas ei ole, vaan ihan freesi. Jos tosta ottaa ne mieltä pahoittavat lihakset pois, niin miten toi nyt sairaalta näyttää?

Screenshot 2023-02-09 at 20.55.12.jpg
 
Jarimikaelilta on kyllä joskus varmaan joku lihaksikas mies vieny naisen.. tai tikkarin.. xD
Mulla olis kuvia ajasta kun treenasin keskimäärin neljä kertaa viikossa ja tulosta tuli. Siis sellaista tulosta, jonka näki aivan hyvin. Siitä ei siis ole kyse mitä ehdotit. Eikö tuo mun alkuperäinen kysymys muka ole täysin perusteltu? Näkeehän tuosta tyhmempikin, että sisuskalujen täytyy olla kovilla. Ja ei kyllä näytä "freesiltä".
 
Mulla olis kuvia ajasta kun treenasin keskimäärin neljä kertaa viikossa ja tulosta tuli. Siis sellaista tulosta, jonka näki aivan hyvin. Siitä ei siis ole kyse mitä ehdotit. Eikö tuo mun alkuperäinen kysymys muka ole täysin perusteltu? Näkeehän tuosta tyhmempikin, että sisuskalujen täytyy olla kovilla. Ja ei kyllä näytä "freesiltä".
No ei kyllä muut taida nähdä nyt samaa mitä sinä.
 
Back
Ylös Bottom