- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivotko sitä? Sairaan näköinen toi taas ei ole, vaan ihan freesi. Jos tosta ottaa ne mieltä pahoittavat lihakset pois, niin miten toi nyt sairaalta näyttää?Saa nähdä millon tälläkin väsähtää sisuskalut. Äärimmäisen sairaan näköinen ihmiseks.
Mulla olis kuvia ajasta kun treenasin keskimäärin neljä kertaa viikossa ja tulosta tuli. Siis sellaista tulosta, jonka näki aivan hyvin. Siitä ei siis ole kyse mitä ehdotit. Eikö tuo mun alkuperäinen kysymys muka ole täysin perusteltu? Näkeehän tuosta tyhmempikin, että sisuskalujen täytyy olla kovilla. Ja ei kyllä näytä "freesiltä".Jarimikaelilta on kyllä joskus varmaan joku lihaksikas mies vieny naisen.. tai tikkarin.. xD
No ei kyllä muut taida nähdä nyt samaa mitä sinä.Mulla olis kuvia ajasta kun treenasin keskimäärin neljä kertaa viikossa ja tulosta tuli. Siis sellaista tulosta, jonka näki aivan hyvin. Siitä ei siis ole kyse mitä ehdotit. Eikö tuo mun alkuperäinen kysymys muka ole täysin perusteltu? Näkeehän tuosta tyhmempikin, että sisuskalujen täytyy olla kovilla. Ja ei kyllä näytä "freesiltä".