BB PRO Nick Walker

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://www.youtube.com/watch?v=gslOpGA8CRs

Walker Nation, the time is now! Today 2021 Arnold Classic Champion & Olympian Nick "The Mutant" Walker speaks with Kevin Levrone & Ron about his start in bodybuilding, his training, the methodology he employs before he starts his day, and what he wants to accomplish the most in bodybuilding. Watch now! Kevin & Ron leave no stone unturned in this in-depth interview you will NOT find anywhere else.
 
Yllättävää että vaihtoi valmentajan.. mikähän sai sen päätöksen tekemään kun itellä ainakin oli se kuva että yhteistyö toimii oikein hyvin.
 
Nick is changing things up with new workout routine. Check out this new Back and Biceps routine!

 
 
 
No tuskinpa tuo fysiikka tuosta kauniimmaksi muuttuu. Faneja toki riittää varmasti koska onhan se nyt iso.
IFBB Pro:ssa noissa karkeloissa voi sanat kaunis ja fysiikkaa erottaa muutenkin. Ei siellä ole yhtäkään oikeasti kaunista fysiikkaa vaan massaa on niin saatanasti noilla ukoilla että todella ronskeja on ihan kaikkien fysiikat. Enkä tarkoita tätä pahalla, vaan yleiseti se on näin koska ovat saaneet lihasmassan sille tasolle johon vain promillen murto-osa pystyy.
Ja ne ketkä pärjää, on tuomareiden asia päättää. Ja hyvinhän tämä herra näyttää pärjäävän. Paljon paremmin kuin yksikään suomalainen ikinä.

Se on kehonrakennuksessa jännä, että vaikka olet maailman parhaimmistoa, silti joku punttipate kuopiosta dissaa.
 
IFBB Pro:ssa noissa karkeloissa voi sanat kaunis ja fysiikkaa erottaa muutenkin. Ei siellä ole yhtäkään oikeasti kaunista fysiikkaa vaan massaa on niin saatanasti noilla ukoilla että todella ronskeja on ihan kaikkien fysiikat. Enkä tarkoita tätä pahalla, vaan yleiseti se on näin koska ovat saaneet lihasmassan sille tasolle johon vain promillen murto-osa pystyy.
Ja ne ketkä pärjää, on tuomareiden asia päättää. Ja hyvinhän tämä herra näyttää pärjäävän. Paljon paremmin kuin yksikään suomalainen ikinä.

Se on kehonrakennuksessa jännä, että vaikka olet maailman parhaimmistoa, silti joku punttipate kuopiosta dissaa.
On siellä jokunen. Cedric nyt ensimmäisenä tulee mieleen. Victor parhaimmillaan omasi mielestäni kauniin fysiikan vaikka massaa oli älyttömästi. Molemmat voittaneet mm. Arnoldin niin kyllä sitä massaa voi olla aika paljon sen fysiikan ollessa silti esteettinen ja jopa kaunis. Dexterillä ja Flexillä voi myös sanoa olleen kauniin fysiikan kun vielä kisasivat. Jopa Ronniella oli kaunis fysiikka hurjilla massoilla sen ekan Olympiavoiton aikaan. Harvalla sitä hyvää rakennetta vaan nykyään on ja sitten keskitytään keräämään helvetisti massaa ja olemaan vain kireä. Sillä valitettavasti pärjää nykyään.
 
On siellä jokunen. Cedric nyt ensimmäisenä tulee mieleen. Victor parhaimmillaan omasi mielestäni kauniin fysiikan vaikka massaa oli älyttömästi. Molemmat voittaneet mm. Arnoldin niin kyllä sitä massaa voi olla aika paljon sen fysiikan ollessa silti esteettinen ja jopa kaunis. Dexterillä ja Flexillä voi myös sanoa olleen kauniin fysiikan kun vielä kisasivat. Jopa Ronniella oli kaunis fysiikka hurjilla massoilla sen ekan Olympiavoiton aikaan. Harvalla sitä hyvää rakennetta vaan nykyään on ja sitten keskitytään keräämään helvetisti massaa ja olemaan vain kireä. Sillä valitettavasti pärjää nykyään.
Tai pitäisikö sanoa että valitettavasti siitä palkitaan nykyään. Jos ei palkittaisi niin näitä massamörköjä olisi varmasit vähemmän, ne kilpailijat myös itse tiedostaa sen oikein hyvin ja sitten pelataan omilla vahvuuksilla. Eri kisoissa haetaan ehkä hieman eri ''ominaisuuksia'' mutta jos olympiaa käytetään referenssinä niin lihaksikkuus ja kunto taitaa olla tärkeysjärjestyksessä korkeimmalla. Sitten vasta estetiikassa rokotetaan jos alkaa se massu pullottaa yms.

Harva kuitenkin on erityisen ''nätti'' tai esteettinen kun raamit täytetään mutta onhan avoin silti se kaikista näyttävin laji ja kaikki haluaa nähdä kummalliset otukset vaikka se ei edustaisikaan sitä miltä itse haluaisi näyttää. Sitä varten on klassinen. -93 Flex on varmaan paras fysiikka joka on ikinä lavalle astunut, ei tosin mikään iso mies ollut muiden vieressä.
 
Shawn Rhoden oli myös Olympian voittaessaan mielestäni esteettinen, eikä "liian" iso verrattuna moneen muuhun. Taas jollain Markus Ruhlilla ei rakenteensa vuoksi paljon muita mahdollisuuksia ollut kuin olla perkeleen iso.
 
 
On siellä jokunen. Cedric nyt ensimmäisenä tulee mieleen. Victor parhaimmillaan omasi mielestäni kauniin fysiikan vaikka massaa oli älyttömästi. Molemmat voittaneet mm. Arnoldin niin kyllä sitä massaa voi olla aika paljon sen fysiikan ollessa silti esteettinen ja jopa kaunis. Dexterillä ja Flexillä voi myös sanoa olleen kauniin fysiikan kun vielä kisasivat. Jopa Ronniella oli kaunis fysiikka hurjilla massoilla sen ekan Olympiavoiton aikaan. Harvalla sitä hyvää rakennetta vaan nykyään on ja sitten keskitytään keräämään helvetisti massaa ja olemaan vain kireä. Sillä valitettavasti pärjää nykyään.
Kyllä mä saatan tietää. Olen käynyt katsomassa ensimmäisen IFBB Pro kisan 90-luvulla ja siitä seurannut tarkasti skeneä vuosi vuodelta. Siellä on aina muutamia friikkejä seassa, joilla fysiikka pysyy upeana vaikka massaa on älyttömästi. Mun mielestä paras koskaan on Flex Wheeler. Siltikin Nasser pärjäsi aivan yhtä hyvin, vaikka edusti toista ääripäätä. Samoin Ruhl sitten myöhemmin ja viimeisenä 2 x MR olympia Big Ramy. Kauniista / esteettisestä kaukana. Marko Savolaisen fysiikka kantoi taas massat käsittämättömän hyvin.
Eli siihen otin kantaa että turhaa dissaat Walkeria että fanipojat tykkää, kun miehellä on kaikki mahdollisuudet voittaa vaikka MR Olympia jonain vuonna. Sijoitukset ovat olleet heti alusta todella kovia ja mies on vasta Pro karkeloissa uusi tulokas.
 
 
Esteettisistä fysiikoista puheenollen, tämä oli vuonna 1997 esteettinen, mutta samalla pro-kehonrakentajan kokoinen fysiikka.


View: https://www.youtube.com/watch?v=MRcq929J3mY


Shawn Rhoden oli myös voittaessaan Olympian 2018 todella esteettinen näky.


View: https://www.youtube.com/watch?v=VITFPxB8Hss


Kaikesta huolimatta tykkään itse nähdä enemmän näitä Walkerin tapaisia friikkejä pro-kehonrakennuslavalla. Toki kapea vyötärö ja estetiikka on aina plussaa. Täytyy olla vähän molempia, massaa ja hyvää rakennetta.
 
Kyllä mä saatan tietää. Olen käynyt katsomassa ensimmäisen IFBB Pro kisan 90-luvulla ja siitä seurannut tarkasti skeneä vuosi vuodelta. Siellä on aina muutamia friikkejä seassa, joilla fysiikka pysyy upeana vaikka massaa on älyttömästi. Mun mielestä paras koskaan on Flex Wheeler. Siltikin Nasser pärjäsi aivan yhtä hyvin, vaikka edusti toista ääripäätä. Samoin Ruhl sitten myöhemmin ja viimeisenä 2 x MR olympia Big Ramy. Kauniista / esteettisestä kaukana. Marko Savolaisen fysiikka kantoi taas massat käsittämättömän hyvin.
Eli siihen otin kantaa että turhaa dissaat Walkeria että fanipojat tykkää, kun miehellä on kaikki mahdollisuudet voittaa vaikka MR Olympia jonain vuonna. Sijoitukset ovat olleet heti alusta todella kovia ja mies on vasta Pro karkeloissa uusi tulokas.
No sehän tässä harmittaakin, että kun lajin taso on nykyään aika huono, niin tuommoiset möykyt on ihan potentiaalisia voittajia tai ainakin kärkipään kisaajia Olympiassakin. Nasserhan oli Walkeriin verrattuna fysiikaltaan superesteettinen jopa. Ramy on tietysti iso ja kulmikas, mutta ei sentään tuommoinen tynnyri keskivartaloltaan mitä Walker on. No tätä se nykykehonrakennus vaan on, minkä sille voi. Fanipojat tietenkin saa tykätä mutta mun ei onneksi tarvitse.
 
Oletko itse fanimies ja eri mielta olevat fanipoikia? Vai oletko itsekin fanipoika mutta tykkaat erilaisesta fysiikasta?
No kai tuo nyt on tullut selväksi ettei Walkerin fysiikka säväytä. Lienee se ja sama ketkä on fanipoikia ja fanimiehiä, sehän on vain sana. Omat suosikit varmasti löytyy kaikille jos laji yhtään kiinnostaa. Tuskin pointtia siitä sen enempää jatkaa.
 
Back
Ylös Bottom