BB PRO Nick Walker

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siltä näyttää, en itse uskaltanut hypätä Nickin hype-junaan ennen kisaa, koska mistä sitä tietää miltä oikeasti näyttää tämän tasoisessa lineupissa. Mutta kyllä Arnold voitto ja Olympia top 6 sija on aika varmoja. JA MITÄ VITTUA NOI SUONET POHKEISSA!


View: https://www.instagram.com/p/CUQLZ1BlPsB/?utm_medium=copy_link

Siltä näyttää, en itse uskaltanut hypätä Nickin hype-junaan ennen kisaa, koska mistä sitä tietää miltä oikeasti näyttää tämän tasoisessa lineupissa. Mutta kyllä Arnold voitto ja Olympia top 6 sija on aika varmoja. JA MITÄ VITTUA NOI SUONET POHKEISSA!


View: https://www.instagram.com/p/CUQLZ1BlPsB/?utm_medium=copy_link

Arnold kommentoi lähetyksessä, että noille suonikohjuille tulisi tehdä jotain eli eivät ole terveyden eikä lajin kannalta ookoo....
 
Nick on siitä harvinainen bodari, että näyttää lavalla omaan silmään huomattavasti paremmalta mitä instakuvissa (joissa kova niissäkin). Jalatkaan ei näytä niin lyhyiltä vaan mittasuhteet paremmat. Friikki kaveri, ansaitsee voiton.
 
Nick on siitä harvinainen bodari, että näyttää lavalla omaan silmään huomattavasti paremmalta mitä instakuvissa (joissa kova niissäkin). Jalatkaan ei näytä niin lyhyiltä vaan mittasuhteet paremmat. Friikki kaveri, ansaitsee voiton.
Juuri samaa mietin. Miten hyvältä esim tuo tuplat edestä näyttää tuolla vyötäröllä. Toki vyötärö kapenee alaspäin, kun se monilla on hieman päinvastoin. Ja myös tuplat takaa esim tässä kisassa oli kovinta kastia ja se on tärkeä, jos vastustajalla puuttuu se 3D efekti selästä (Kuclo), niin ero on valtava. Sviipit kun jostain saisi kehitettyä, niin paketti olisi vielä monta astetta kovempi.
Ja viimeistelyt oli kyllä onnistunut kerta kaikkiaan minun mielestä nappiin. Raju kunto! Täynnä, nesteetön, väri, öljy kaikki 💯
On kyllä hurja recordi uran alkuun kisoista 💪 Mielenkiintoista nähdä aivan maailman terävimmän kärjen rinnalla.
Epäilijöitä on riiittänyt (myös minä) mutta Nick tietää itse (tärkein asia) missä mennään ja mennään kauhealla fokuksella kohti sitä suurinta kehonrakentajan unelmaa MR Olympiaa.
 
Tässäkin näyttää niin "pötkylältä" Nuo suonikohjut tosiaan kuntoon, olis harmi, jos niillä joskus vaikka Olympian häviäisi 😬
 

Liitteet

  • Screenshot_20210926_082732_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20210926_082732_com.instagram.android.jpg
    84,7 KB · Katsottu: 626
Ehkä tuo oli sitten ansaittu voitto kun kisan taso oli mitä se oli eli varmaan huonoimpia koskaan. Edestä näyttää joka pose melko hirveältä tuolla tynnyrivatsalla ja töpöjaloilla, takaa näyttää yllättävän kovalta. Sivuposeissa näkyy kyllä paksuus positiivisella tavalla. Kovia lihasryhmiä löytyy joo, mutta kokonaisuus on ihan hirveän kaukana siitä mitä itse kehonrakennuksessa arvostan. Mun mielestä ehkä huonoin Arnoldin voittaja mitä tulee äkkiseltään mieleen. No Räntsi voitti aikanaan kahdesti ja oli kaukana esteettisestä kisaajasta, mutta ei silläkään keskivartalo pistänyt noin pahasti silmään.
 
Ehkä tuo oli sitten ansaittu voitto kun kisan taso oli mitä se oli eli varmaan huonoimpia koskaan. Edestä näyttää joka pose melko hirveältä tuolla tynnyrivatsalla ja töpöjaloilla, takaa näyttää yllättävän kovalta. Sivuposeissa näkyy kyllä paksuus positiivisella tavalla. Kovia lihasryhmiä löytyy joo, mutta kokonaisuus on ihan hirveän kaukana siitä mitä itse kehonrakennuksessa arvostan. Mun mielestä ehkä huonoin Arnoldin voittaja mitä tulee äkkiseltään mieleen. No Räntsi voitti aikanaan kahdesti ja oli kaukana esteettisestä kisaajasta, mutta ei silläkään keskivartalo pistänyt noin pahasti silmään.
Sitä varten on klassinen, ymmärrän kyllä että isot möröt ei ole kaikkien makuun. ”Freak factor” on kyllä Walkerilla kohdillaan jo kuvien perusteella, livenä varmasti vielä näyttävämpi. Eikä pidä unohtaa että kohta voi varmaan jo laskea yhden käden sormilla kuinka monta parempaa(mitä se sitten kellekin tarkoittaa) bodaria on koko maailmassa tällä hetkellä. Turha jossitella muiden kilpailijoiden tasolla.
Nick on siitä harvinainen bodari, että näyttää lavalla omaan silmään huomattavasti paremmalta mitä instakuvissa (joissa kova niissäkin). Jalatkaan ei näytä niin lyhyiltä vaan mittasuhteet paremmat. Friikki kaveri, ansaitsee voiton.
Haastattelussa mainitsikin että on ihan tarkoituksella katseltu edistystä ja otettu kuvat huonossa valossa.
 
Back
Ylös Bottom