Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Menihän hurahtamalla yli 100.000 nimen.

Obama on kuulemma tämän johdosta pitänyt nyt lehdistötilaisuuden ja sanonut ettei ottele Nevadassa ennen kuin Nick saa otella. Että kyllä se sitten vaikutuksen teki.

Obama on kuulemma tämän johdosta pitänyt nyt lehdistötilaisuuden ja sanonut ettei ottele Nevadassa ennen kuin Nick saa otella. Että kyllä se sitten vaikutuksen teki.

what.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nick Diaz being suspended for five years is looking less and less likely.

Sources told MMA Fighting on Tuesday night that Diaz's legal team was in settlement discussions with the NAC. One source with knowledge of the situation speculated that Diaz would even be allowed to fight in the UFC by summer 2016. Diaz posted Tuesday on Instagram that the UFC's law firm Campbell & Williams was making progress in talks with the commission.

http://www.mmafighting.com/2015/10/...ission-releases-statement-regarding-nick-diaz

Welterin kaikkien aikojen suurinta matsia alettu jo pykäämään kasaan.

oXV7I9L.jpg

Kyl mä tän ite haluaisin nähä, mut jos nyt ei kummiskaan ennen kuin Nick on ottanut pari voittoa top10 ukoista. En tiedä millä Rankingilla BJ oli ww, kun Nick sen voitti mutta muuten Nickillä ei ole plakkarissa top10 ukoista voittoja ww.

Kyl mä tän ite haluaisin nähä, mut jos nyt ei kummiskaan ennen kuin Nick on ottanut pari voittoa top10 ukoista. En tiedä millä Rankingilla BJ oli ww, kun Nick sen voitti mutta muuten Nickillä ei ole plakkarissa top10 ukoista voittoja ww.

No ei ollu Chaelillakaan kummosia voittoja LHWsssä kun se pääs Jonesia vastaan. Sama Conorin kanssa, ei silläkään ole yhtään top10 voittoa LWssä:pano: Ei UFCssa tarvitse aina olla se rankingien sanelema ykköshaastaja tai edes kovinkaan lähelle sitä, money talks. Nick on kuitenkin ainoa kuka on tyrmännyt Robbien ja täl hetkellä varmasti myyvin henkilö koko WW rosterissa ja onhan sillä kiistanalanen tappio Conditiakin vastaan. Toi ois kyllä sellanen matsi mistä oon unelmoinu jo pitkään ja toivon että se tapahtuu.

Welterissä on muutenkin vähän tunkua tonne Robbieta haastamaan, Woodleyllehhän se matsi on jo luvattu. Maia on näyttänyt lupaavalta ja sitten on vielä Henricks VS Thompson voittaja. Mites olis Diaz VS Matt Brown, ja sen matsin jälkeen katottaisiin uudestaan missä ww tilanne menee?

Emmä tiiä tarviiko mies joka ottaa roina silvaaa vastaan 5 erää mitään kummempia näyttöjä. Ja edit. niin tais olla gsp:täkin vastaan..

Back
Ylös Bottom