Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitää laittaa kyllä tänne ketjuun UGJupen posti Silva ketjusta :D
"Jeesus Kristus miten kova jätkä sun pitää olla, että pystyt kannabispäissään otella yhtä painoluokkaa korkeemmalla olevan GOATin kanssa, joka roinaa ja vetää täydet 5 erää. Huhhuh "

Joe Rogan podcastissaankin sanoi ottelun Silvaa vs nostaneen Diazin osakkeita monien silmissä, mutta nyt varmaan vieläkin enemmän. IMO ottelu pitäisi laittaa Diazin voitoksi, mutta en tiedä ketkä siellä komissiossa päättää marihuanan hyödyistä ottelussa. Ite en pääse paukuissa ees sohvalta ylös kuvitella sitten tapella Silvaa vastaan.

IMO ottelu pitäisi laittaa Diazin voitoksi, mutta en tiedä ketkä siellä komissiossa päättää marihuanan hyödyistä ottelussa.
Valitettavasti todennäköisintä on, että Nick tullaan syömään elävältä NSAC:n toimesta. Condit -matsin käryn käsittely komissiossa oli melko surkuhupaisa, kun jo ensimmäisen 10 minuutin jälkeen oli selvää, että Nick tuomitaan "syylliseksi", mutta silti hommaa puitiin varmaan kolmatta tuntia, ja saatiin suunnilleen kuulla Nickin elämäntarina.

Edellinen rangaistus oli vuoden kilpailukielto ja 200 000 palkasta lähti 30%. Luulisi, että kolmannen käryn kohdalla sanktiot ovat vielä tuntuvammat. Vedän Pat Lundvall-lasit päähän ja veikkaan kahden vuoden kilpailukieltoa ja 150 000 dollarin sanktiota.

Mä olin tosi pettynyt Condit matsiin, mutta kyllähän Condit otteli just niinkuin pitää Diazia vastaan. Kuka on selvinnyt Diazista jos lähtee vaihtamaan lyöntejä, Noons 2007 (keskeytettiin haavan takia), Riggs 2006 (kävi kanveesissa ekassa erässä)? Diaz väsyttää siinä hommassa ihan kaikki ja sit niihin voluumilyönteihin alkaakin tulla painoa lisää ja ukot kellahtelee.

Kaikki huomioon ottaen, mun mielestä Diaz haastoi Silvaa ihan hyvin, pystyssä siihen ei ole pystynyt kuitenkaan kukaan paitsi Weidman. Olisi siistiä nähdä Nick ottelemassa uudestaan vielä tänä vuonna, mutta eiköhän komissio anna aika pitkän kilpailukiellon, jos nyt miestä edes otteleminen kiinostaa. Kaikki puhuu Silvan pitkästä urasta, Nick otti ekan UFC matsin vuonna 2003...

Mä olin tosi pettynyt Condit matsiin, mutta kyllähän Condit otteli just niinkuin pitää Diazia vastaan. Kuka on selvinnyt Diazista jos lähtee vaihtamaan lyöntejä, Noons 2007 (keskeytettiin haavan takia), Riggs 2006 (kävi kanveesissa ekassa erässä)? Diaz väsyttää siinä hommassa ihan kaikki ja sit niihin voluumilyönteihin alkaakin tulla painoa lisää ja ukot kellahtelee.

Kaikki huomioon ottaen, mun mielestä Diaz haastoi Silvaa ihan hyvin, pystyssä siihen ei ole pystynyt kuitenkaan kukaan paitsi Weidman. Olisi siistiä nähdä Nick ottelemassa uudestaan vielä tänä vuonna, mutta eiköhän komissio anna aika pitkän kilpailukiellon, jos nyt miestä edes otteleminen kiinostaa. Kaikki puhuu Silvan pitkästä urasta, Nick otti ekan UFC matsin vuonna 2003...

Condit matsi oli tosiaan pettymys. Tuo oli itselleni helposti yksi kaikkien aikojen odotetuimmista matseista, ja tietenkin mun tuurilla olin matsin aikaan intissä kiinni, kaiken huipuksi osastohoidossa. Siinä viikon aikana ehdin ladata jo ennestään hillittömät odotukset matsia kohtaan vielä suuremmiksi. Haaveilin jostain mielipuolisesta Diaz vs. Sanchez ja Diaz vs. Daley matsien sekoituksesta, joka on ihan ultimaalista rähinää koko kestonsa ajan, jonka päätyttyä vaparifanit ympäri maailmaa totetavat yksimielisesti kyseessä olleen kaikkien aikojen viihdenäytelmä, joka saisi jopa paatuneimmankin feministin hymyilemään.

Noh, en päässyt todistamaan ihan odotuksieni mukaista taistoa. Ei tuo minusta kuitenkaan ollut sellainen farssi, mitä foorumeilta saa joskus lukea. Välillä saa sen kuvan, että Condit kirjaimellisesti juoksi 25 minuuttia kirkuen karkuun Diazin löntystäessä Carlosin perässä rivouksien rytmittämänä. Condit otteli kyllä huomattavan paljon varovaisemmin kuin oltiin totuttu näkemään, mutta myös fiksusti, kuten Cooper sanoi. Mutta etenkin kahdessa viimeisessä erässä Condit alkoi löytämään rytmiään ja hallitsi pystyottelua jo vähän selvemmin, tarjoillen myös muutamia maukkaita comboja. Toki Conditin parhaita osumiakin varjosti miehelle epätyypillinen varovaisuus. Toisaalta ihan ymmärrettävää, Nickiä on niin älyttömän vaikea lyödä pihalle. Ei ainoastaan huikean iskunkestävyyden johdosta, mutta Nickin palautumiskykykin on kuin jollakin vitun sarjakuvahahmolla, joka kasvattaa menetyn käden tilalle uuden käpälän muutamassa sekunnissa.

Mun suurin vitutuksen aihe Condit matsissa ja myös Silvaa vastaan oli Nickin kulmauksen kommentit erätauoilla. Oli siellä sitten velipoika tai Gil kommentoimassa, niin suurelta osin homma oli ihan järjetöntä jeesjeesootparas-meininkiä, rumputulella toinen toistaan järjettömämpiä näkemyksiä, luokkaa "dominoit matsia, kaikki etenee täydellisesti, vastustajas on huora" jne.

Don't be scared, Gomi.
gomidiaz13.gif

UFC 209: Lawler vs. Diaz 2 @ Stockton Arena

Lawler vs. Diaz
Diaz vs. Cerrone
Melendez vs. RDA
Shields vs. Ellenberger
Medeiros vs. Barboza

Oisko kova?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diaz vs Lawler 2 olis kyllä nostalginen, mutta veikkaan, että tällä kertaa voimasuhteet olis Lawlerin puolella aika vahvasti. UFC 47 oli muuten eka UFC-dvd jonka aikoinaan ostin.

Mä uskoisin, että kyseessä olisi erittäin urheilullinen ja suht tasainen matsi, missä toki pienen edun laskisin Lawlerille nykyään. Mutta Diazin boksaus on silti aivan vitun kovaa ja Lawler kun tykkää tehdä noita sähäköitä liikkumisia sisään+ combot en näe Diazilla mitään ongelmaa miehen leuan tavoittamiseksi. Kuten Wilburkin sanoi kummatkaan ei juuri pakittele, molemmat suht graniittileukoja. Diazilla tosin kulmat aukee suht helposti nykyään, että vois päättyä stoppageenkin :(

Ja edit. Diaz tunnetusti aika hyvä pääsemään jengin pään sisään, ja Robbie vaikuttaa aika tollaselta egoilija- alfalta, että siin ois kyl aika tuliset fiilikset jo ennen matsiakin salettiin!

Nick Diaz gets 5 year suspension and 33% of 500K fight purse
Nick Diaz gets 5 year ban and 33% of 500K fight purse . He also has to pay any NSAC costs involved in the case.

The longest suspension ever given, after it being brought down from a proposed lifetime ban.

CAN NOT corner/coach or be involved with any events.

for anyone who wants to read about the lawyer arguments and procedure. It's at the very end.

http://forums.sherdog.com/forums/f2/...ssion-3065779/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom