Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsekkailin Diaz vs Gomi matsin pitkästä aikaa, hitto että toi Pride 33 oli muuten kova eventti.
Tsekkaappa Bushido 9, siinä vielä kovempi! Yksi parhaista eventeistä ikinä mitä on ollut MMA:ssa. Valittiin jopa 2005 vuoden eventiksi. Edes Final Conflict 2005 ole parempi! Vaikka extreme Mauri-fanina niin voisi sanoa.
Ootko parmesaani käyttänyt tuota jossain sen tyyppisisissä tai muissa virallisissa tilaisuuksissa? :D Vois olla näkemisen arvosia ilmeet, varsinki jos sattus vielä haastattelija olemaan kova Diaz fani. :hyvä:
Yritä nyt vähän kovempaa.
Sitähän sinä tarkoitit kun Condit ei olisi saanut otella miten otteli, vaan olisi pitänyt olla jalat lattialla paikoillaan ja antaa heijareiden laulaa, ottelutaktiikka sikseen.
En tarkoittanut. Olet väärässä. Miltä tuntuu?
Herättääkö tämä matsi minussa innostusta...
Kävi miten kävi, niin todennäköisesti 1.2.2015 minä kuolen sydänkohtaukseen.
Kävi miten kävi, niin todennäköisesti 1.2.2015 minä kuolen sydänkohtaukseen.
Toivottavasti welterissä eikä keskisarjassa missä Silvan etu olisi entistäkin suurempi.
A UFC official confirmed to Sherdog.com that the bout will take place at 185 pounds, Silva’s natural weight class.
En kyllä tykkää. Toivoin itse Silvalle vain merkityksellisiä matseja eikä mitään itkupillejä.
En kyllä tykkää. Toivoin itse Silvalle vain merkityksellisiä matseja eikä mitään itkupillejä.