Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jees! :)

Silva ottelusta kyllä tulisi ruma, mikäli se jalka on entisen veroinen (tai lähellä sitä), jos se olisi kaukana entisestä kunnosta ja haittaisi paljon liikkumista jne, niin sit näkisin Nickillä mahdollisuuksia jopa jonkinlaiseen dominointiin kun ottelu vanhenee. Uskon kuitenkin, että Silva on kunnossa, ja pitäisikin Nickiä pellenä kunnes voittas selvän UD:n, en ihmettelis vaikka tyrmäis, kun Nick voi olla aivan ruosteessa, ja vaikka Nickillä onki kova leuka ja takaisintulo iskuista, Silvalle se olisi aika helppo targetti kun ei liiku paljon sivuttain ja muutenkaan ei oo mikään nopein kaveri. Sekin voi olla, että Andy on nyt todella "vanha", on sen verran kovia tapahtunut kun jalkaki meni ja käytännössä kaikki meni aivan päälaelleen kahdessa viimeottelussa ja elämässä, mieski kohta 40v... aika hankalaa on tulla takaisin samalle tasolle, eikä sitä varmaan kukaan odotakaan.

Niin mitä mieltä Japi-setä olisit Silva-Diaz ottelusta mikäli se toteutuisi? Miten arvioisit miten siinä kävisi?

Silva veis miten haluais, tavallaan olis siistiä kun Silva pätkis Nickiä kuonoon mutta en mä silti halua sitä matsia, Silvalle toivoisin uran loppuun kovia matseja eikä mitään läpihuutoja. Nick ei ole ansainnut paikkaa kehässä GOATtia vastaan. Painijoita vastaan niin nähdään mikä on miehen taso omassa painoluokassa, itse epäilen että 145set painijatkin olisi Nickille liikaa. Voimaa saman verran ja nopeutta enemmän, kaasutankkia riittävästi.

Nick ei tosiaan ole nopein kaveri, huomaa kun se puhuu niin se ei oikein oo kärryllä, vai puhuitko kenties ottelunopeudesta? Sitä miehellä on jonkun verran.

Jees Japi... mut nyt kyl liioittelet taas vaikka jotain pointtia onkin. :(

Oot sinä rujo kyllä yks homppelipoju, ootko edes armeijaa käynyt?

Kyllä, Ivalossa rajajääkärikomppaniassa, missä sai olla rauhassa miesten kanssa, naisia ei turhaa oteta sinne kun ei ole tiloja.. Sinä varmasti kuulut niihin PV:n vässyköihin, joita oli hauska pitää narrina loppusodassa? ;)

Jees Japi... mut nyt kyl liioittelet taas vaikka jotain pointtia onkin. :(

Kyllä, Ivalossa rajajääkärikomppaniassa, missä sai olla rauhassa miesten kanssa, naisia ei turhaa oteta sinne kun ei ole tiloja.. Sinä varmasti kuulut niihin PV:n vässyköihin, joita oli hauska pitää narrina loppusodassa? ;)

Ehkä vähän liioittelin, voi olla ettei jokainen 145nen voittaisi Nickiä.

Komeeta!

2djqxyf_jpg.gif

Sanchezin Diego aikoinaan pisteli Nickiä pataan, samoin Sean Sherk. GSP ja Condit taas persraiskasivat Stocktonin turpon.

Sanchezin Diego aikoinaan pisteli Nickiä pataan, samoin Sean Sherk. GSP ja Condit taas persraiskasivat Stocktonin turpon.

Diaz perseraiskasi Robbie Lawlerin. Condit matsi oli tasainen eikä lähelläkään perseraiskausta. Perseraiskaus matseja on sellaiset matsit kuin Anderson Silva VS Weidman TAI Lesnar VS Cain/Overeem.

Luiz Azeredo aikoinaan pisteli Silvaa pataan, samoin Daiju Takase.

Antaa Japin purkaa pahaa oloa ja ei ruokita trollia.

Tulipahan nyt viimeinkin tilattua nää!

gspdontbescared.jpg

pride-logo-t-shirt-black_277.jpg

Pitääkin toivoa, ettei talous romahda kun oon tuhlannut tässä kuussa jo 1 x 7.99 eur fight passiin ja n. 66 euroa kahteen t-paitaan ja muihin niihin kuuluviin kuluihin. Yleensä ei minulta tällaisia yliammuntoja/tuhlauksia tapahdu. :s Älkää ihmetelkö jos saatan laittaa tänne jonku kolehti-threadin pystöön et saan rahaa ruokaan seuraavan 2-3vk ajaksi. Japi-setä varmasti auttaa kun on niin kiltti setä. ;) tai sit mun pitää laittaa naksukaupat käymään kuumemmaks. :/

edit. tätä on mukava fiilistellä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulipahan nyt viimeinkin tilattua nää!

gspdontbescared.jpg

pride-logo-t-shirt-black_277.jpg

Pitääkin toivoa, ettei talous romahda kun oon tuhlannut tässä kuussa jo 1 x 7.99 eur fight passiin ja n. 66 euroa kahteen t-paitaan ja muihin niihin kuuluviin kuluihin. Yleensä ei minulta tällaisia yliammuntoja/tuhlauksia tapahdu. :s Älkää ihmetelkö jos saatan laittaa tänne jonku kolehti-threadin pystöön et saan rahaa ruokaan seuraavan 2-3vk ajaksi. Japi-setä varmasti auttaa kun on niin kiltti setä. ;) tai sit mun pitää laittaa naksukaupat käymään kuumemmaks. :/

edit. tätä on mukava fiilistellä!

Viimeistään tuo kommentti ""tai sit mun pitää laittaa naksukaupat käymään kuumemmaks"". :/ sai mun viimeisetkin arvostuksen rippeet katoamaan :/ Et sä oo oikea Diaz fani, Greenline MTF!!!! Nick setäki vetelis pitkin korvia!

Viimeistään tuo kommentti ""tai sit mun pitää laittaa naksukaupat käymään kuumemmaks"". :/ sai mun viimeisetkin arvostuksen rippeet katoamaan :/ Et sä oo oikea Diaz fani, Greenline MTF!!!! Nick setäki vetelis pitkin korvia!
Joo en tiiä, jos toi on miltä kuullosti niin RUJ0 on varmaan joku vammanen huume katuelämän ihannoija luuseri. Rispektii lähti täältkin päin.

Täs vidii

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

En kyllä muista, että kukaan muun kuin GSP olisi murskannu Diazin. Viimeistä ottelua lukuun ottamatta, GSP on dominoinut lähes kaikkia, joten se ei välttämättä ole paras vertailukohta. Condit ei todellakaan murskannut Diazia, vaan suurin osa ajatteli matsin olleen ryöstö.

Condit matsi oli turhauttava, eihän siinä juuri edes oteltu. Conditia varmaan itseäkin hävettää tuo strategia, Carlos kun muuten on tunnettu agressiivisesta tyylistään.
Se että hyödyntää liikettä ja Diazin heikkouksia kuten Thomson teki Natea vastaan on ihan eri juttu kun se että ottelee kun light contact potkunyrkkeilymatsissa.

Näin on, pitäisi vaan seistä paikallaan ja antaa heijareiden tehdä työ. Niin ne tosimiehet ottelee.

En ymmärrä miksi Conditia hävettäisi strategia millä sai saletin voiton? Ainoat joita harmittaa on Nick ja Nickin fanit kun Nickin kyvyttömyys katkaista kierrolta siivet ja jäi jäljelle vain keskareiden heiluttelu ja käsien levittely, varmaan Nickiä harmittaa itseäänkin tuo strategia että vaan levitellään käsiä, voittoa sillä ei tullut, normaalisti kun on ollut niin agressiivinen. Tai sit vaan oli Condit parempi, tiiä näitä.

Joo en tiiä, jos toi on miltä kuullosti niin RUJ0 on varmaan joku vammanen huume katuelämän ihannoija luuseri. Rispektii lähti täältkin päin.

:hyvä:

Hahaha, älkää huoliko, se posti ei ollut tosissaan kirjoitettu, ja en ole koskaan ollut tekemississä muiden kuin alkoholin ja muutaman kerran höpöheinän kanssa testimielessä nuorempana. Tuli vain mieleen Maulerin kommentti tässä että "RUJ0 taitaa ite olla kitkuissa joskus" tjsp kun puhuin Gunnin methlabista, se inspiroi autistista ajatuksenkulkuani kun postasin tuota. Ja niinpä, olisi mieluummin pitänyt sanoa että olisin myynyt vihreää kerta olaan Diaz ketjussa!

Legendaarinen kohta 13:50 eteenpäin ja 14:50 taitaa kuulua selvimmin. :D

:rock:

Hahaha, älkää huoliko, se posti ei ollut tosissaan kirjoitettu, ja en ole koskaan ollut tekemississä muiden kuin alkoholin ja muutaman kerran höpöheinän kanssa testimielessä nuorempana. Tuli vain mieleen Maulerin kommentti tässä että "RUJ0 taitaa ite olla kitkuissa joskus" tjsp kun puhuin Gunnin methlabista, se inspiroi autistista ajatuksenkulkuani kun postasin tuota.

Jep jep :)

edit.Kylläpäs Rogankin on mehuissaan Nickin nunchailu-taidoista. Pyöritän paremmin kuin Nick ja pidän itseäni sellaisena semi-paskana harrastelijana.

Näin on, pitäisi vaan seistä paikallaan ja antaa heijareiden tehdä työ. Niin ne tosimiehet ottelee.

Yritä nyt vähän kovempaa. :)

Jep jep :)

edit.Kylläpäs Rogankin on mehuissaan Nickin nunchailu-taidoista. Pyöritän paremmin kuin Nick ja pidän itseäni sellaisena semi-paskana harrastelijana.

VID or didn't happen. ;) Kauanko olet kerennyt pyörittää muuten? Käytitkö jotain youtube videoita apuna vaii mistä ajatus lähti? Vai ihan kamppailun ohessako tuli tehtyä? :)

VID or didn't happen. ;) Kauanko olet kerennyt pyörittää muuten? Käytitkö jotain youtube videoita apuna vaii mistä ajatus lähti? Vai ihan kamppailun ohessako tuli tehtyä? :)

Ei siihen mitään videoita tarvita, alat vain pyörittää. Alle vuodessa voit helposti jo olla sillä tasolla mitä Nick tuossa videolla. Se näyttää paljon vaikeammalta mitä oikeasti on.

Ps.Ganja ja nappipäissään opit vielä nopeammin, joten varsinkaan sinulle ei pitäisi tuottaa vaikeuksia.

Perkele, oli pakko kaivaa viime aikaisten uutisten johdosta The Paita naftaliinista.

the paita.webp

Huomenna vedän kyseisen paidan päälle, ja lähden fillaroimaan Vantaan metsiin.

P.s Yllä oleva paita ja mean muggin ovat lyömätön yhdistelmä esim. työhaastattelussa!

Ootko parmesaani käyttänyt tuota jossain sen tyyppisisissä tai muissa virallisissa tilaisuuksissa? :D Vois olla näkemisen arvosia ilmeet, varsinki jos sattus vielä haastattelija olemaan kova Diaz fani. :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom