Mä en tajua miksi heittaajien pitää tulla sellaisiin ketjuihin huutamaan, josta eivät todellakaan pidä. Ei mua kiinnosta jos joku esim. ei pidä Nickistä, pitäköön sen kuitenkin omana tietona. Kuitenkin siinä ketjussa puhutaan Nickistä. Arvostella saa, kuhan se on rakentavaa ja jollain pohjalla. Tosin niissäkin hyöty on nolla, koska Nick ei koskaan tule näkemään. Esimerkiksi jos vertaa body puolen kilpailijoiden ketjuja niin paljon siistimpänä pysyvät.
Itse todella paljon odotan Nickin seuraavaa matsia. Painijat ovat heikkous ja käyttävät sääntöjä hyväkseen voittoihin pelkällä kontrollilla (damagea eivät saa, lopetuksiin eivät pysty, mutta makavaat päällä ja hakevat alasvientejä). Tämähän on ok, sillä säännöt.
Mutta kuka nyt haluaa sellaista katsoa? Ehkä tässä on syy miksi Nick on otellu aikapaljon pystymiehiä vastaan. Dana jne tietävät että hyvät matsit tuo katsojia. Välillä tulee poikkeuksia esim. Condit, pupujussin hyppelyt on hetkellisesti loppu.
Siinä on syy miksi Nick on vältellyt painijoita, olisiko titleshot sitten oikeutettu jos syötetään 4-5 pystyukkoa jotka Diaz pystyisi paremmalla pystyllä voittamaan? Tämä on kuitenkin vapaaottelua ja pitäisi pärjätä vähän kaikkien kanssa eikä rakennella vaan favorable matchuppeja että saadaan joku pössyttelijä titleshottiin.
Laitetaanko Overeemillekkin vuorotellen Pat Barrya ja Crocopppia vastaan että saadaan se titlematsiin?
Meinaan ihan oikeasti, oletko sitä mieltä että UFCssä pitäisi rakennella jollekkin sitä recordia? Strikeforcessa sitä harrastettiin pitkään ja monissa muissa orgeissa, mutta oletko sitä mieltä että UFCssä myös? Jonesille vaikka lyhytkätisiä boxareita seuraavat 4 vuotta?