NHL Kausi 2009-2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Täälläpäin suosikkijoukkue ollut aina calgary flames. Lyhyen elämäni aikana tullut kannatettua flamesia jo noin 5 kautta putkeen. Pelaahan siellä itse messias Iginla ja änärin paras suomalaismolari kipperi. Näitä kannatetaan ainakin seuraavat 10 vuotta:D

Rangers - Sharks

Alkamassa juuri...2-0 9.30 pelattu...

2-2, Heatley vaihteeksi :D
Nätillä jalkakikalla kiekko mukaan.. Vaikka jo karkas lavasta...:eek:
Edit : Tasan kaksjakonen erä...0-10min Rangersille ja 10-20min Sharksille...

Hyvä toinen erä Sharkseilta...0-3..40min 2-5

Toronto on kyllä aivan umpipaska. Vaikka niillä olis tiilimuuri maalissa ne häviäs silti. Onneksi Toskala pääsee sieltä ens vounna pois. Täytyy vaan toivoo ,että joltain joukkueeltä löytyy ymmärrystä Vesaa kohtaan.

Rangers on kyllä pelannut tosi hyvin. Joukkue ei anna tuumaan periksi.

L.A on ollut kova ja Ryan Smyth on aika jäätävä.

LA kavi tassa hiljakkoin haviamassa oman kotikylan joukkueelle, cooooolumbus bluuuuue jacketsille 4-1. Jacketsin 5-1 startti ei mikaan yllatys kun olen seurannut joukkueen kehitysta tassa paikan paalla NHL:aan liittymisesta alkaen 2000-20001 kaudelta.

Valtamedian kuva on minusta harhaanjohtava vielakin, nehan puhuu vaan Nashista ja Masonista, vaikka nykyinen GM Scott Howson on lukinnut lahes puoli joukkuetta pitkilla sopimuksilla sisaan, nuoren ytimen. Erittain fiksusti kasattu joukkue ja tulokset tulevat viela nakymaan.

Taysi vastakohta Doug MacLeanin aikaiselle GM kohellukselle, luoja paratkoon, siina jai alkuperainen Jacketsin valmentajakin, Dave King, hanen jyransa alle. Onneksi omistaja ymmarsi antaa Dougille lopulta kenkaa kaiken sen meuhkaamisen jalkeen, tuli natisti valiin ja oikaisi laivan suunnan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oletteko muuten tutustuneet Ilta-Sanomien sivuilla Videotuomareista tuttujen Rantasen ja Nyholmin uuteen radio-ohjelmaan Radiotuomarit? Lähetyksiä on nyt ollut kaksi. Suomalaisittain yllättävän terävää NHL-analyysia. Suosittelen kuuntelemaan, luonnollisesti menneet lähetykset löytyvät mp3-muodossa.

Tosin hienoinen miinus Nyholmin Kanada-keskeisyydestä.

Wohoo, ensi yönä Anaheim Ducks - Dallas Stars.

Don`t mess with Texas!

Ei mahda minkään, Selänne-Koivu-tutkapari ei toimi eikä ole koskaan toiminutkaan lukuun ottamatta muutamaa peliä jossain Olympialaisissa. Koivu on yhdessä Kovalevin kanssa liigan yliarvostetuin pelaaja... Surullista, mutta minkäs teet.

^ Nyt sulla on kyllä aika paljon faktat hukassa. Itseasiassa takana parit olympialaiset ja parit mm-kisat ja sitten satunnaisesti hyviä pelejä vielä muutamassa muussa turnauksessa eli pelimäärä kohoaa kyllä lähellä 50 matsia. On se siis toiminut aika useinkin.

Muuten oon kyllä sitä mieltä, että liian kova hype nostettu taas tästä parivaljakosta, koska kumpikaan ei oo elämänsä parhaassa kunnossa enää.

Faktat hukassa? Jos yhteisen kemian mittarina pidetään vaikkapa Kurria ja Gretzkyä tai Selännettä ja Kariyaa, niin Selänteellä ja Koivulla ei ole ollut sitä edes sen kahden olympialaisissa pelatun pelin verran. Koivu-Selänne-asetelma on vain suomalaisen mistään mitään tietämättömän median ansiota. Koivu on hirvittävän huono pelaaja - on ollut aina.

Kiitos ja anteeksi.

No mielipiteensä kullakin, mutta Selänteen ja Koivun yhteispeli/kemia on omiin silmiin näyttänyt paremmalta kuin Kariyan ja Selänteen...

Ja sitten että Koivu on huono pelaaja - ja vieläpä että olisi ollut aina... Miksi, jos saan kysyä? Omasta mielestäni 96-99 vuosien aikaan uskoin, että Koivusta puhuttaisiin jonakin päivänä kaikkien aikojen suomalaisena, jos vain loukkaantumiset olisivat jääneet väliin.

Itse oon aina arvostanut Koivua hyvin paljon, ainut miinus tuli työsulkukaudella koska silloin Saku vaikutti ylimieliseltä surffarilta, joka siinä siivussa teloi muutaman vastustajan.

Suositut

Back
Ylös Bottom