NHL Kausi 2009-2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tää lähtee ekan erän jälkeen nukkumaan. Detroitin peli edelleen sekaisin, kuin seinäkello...SAATANA...Pavel vielä pois pelistä..Hyvä, Hyvä...
Käänteinen psykologia toimii aina....:jahas:
Detroitille 5 - 2 voitto Losista ja historian siipien havinaa...THX DETROIT.

...Lidstrom picks up 1,000th career point

http://www.youtube.com/watch?v=12sQejrxf-s

http://redwings.nhl.com/club/news.htm?id=502304

:rock:.....:worship:......:rock:

getty_nlidstrom.jpg

Ottawan kylillä kuohuu: Ruudulla enemmän tehopisteitä kuin Kovalevilla. Alexille bodypeukku, mahtava ostos Sensiltä!

Lord Stanley`s Cup palasi unessani takaisin Manhattanille. Hivenen erikoinen finaalisarja siltä osin, että vastustaja oli Jokerit. No, ainakin Gaborik ja Avery ovat liekittäneet. Ehkä näinkin enneunen.

Detroit hävis 3-2 rankkareilla coloradolle:(
Ja tämähän on aivan loistava asia! Detroit painosti varsinkin ensimmäisen erän helvetisti, ja johtikin ottelua ansaitusti 2-0 yhdessä vaiheessa. Mutta sieltä Coloradon nuorisokaarti iskee, Ryan O´Reilly 0+2 ja Matt Duchene vihdoin avausmaali 1+0. Rankkareilla sitten Svatos ja Hejduk onnistuivat, Detroitin ainut onnistuja Williams.

Detroit hävis 3-2 rankkareilla coloradolle:(
Silmä käteen siellä. :D3-4 Rankkareiden jälkeen Coloradolle...3-3 oli varsinainen peliaika.

Ja tämähän on aivan loistava asia! Detroit painosti varsinkin ensimmäisen erän helvetisti, ja johtikin ottelua ansaitusti 2-0 yhdessä vaiheessa. Mutta sieltä Coloradon nuorisokaarti iskee, Ryan O´Reilly 0+2 ja Matt Duchene vihdoin avausmaali 1+0. Rankkareilla sitten Svatos ja Hejduk onnistuivat, Detroitin ainut onnistuja Williams.

Kyllä se vaan tuntuu aina yhtä hyvältä voittaa Detroit!! Kahden ensimmäisen erän jälkeen olin jo valmis heittämään hanskat tiskiin, mutta hienosti poijjaat nousi, mahtavaa. Anderson piti taas Avsit pelissä mukana.

En olisi ikimaailmassa uskonut tälläiseen kauden aloitukseen. Tekee kyllä todella hyvää nuorelle joukkueelle saada kausi alkuun tällä tavalla. Varsinkin tämä vieraskiertue on ylittänyt kaikki odotukset.

Pari kautta, kun mennään eteenpäin niin me tapellaan taas ihan tosissaan Cupista. Mv osasto ei ole ollut yhtä vakuuttavaa sitten St. Patrickin päivien, hyökkäys on laitettu kokonaan uusiksi organisaation omilla varauksilla ja puolustuskin tulee vielä muuttumaan tuosta parempaan suuntaan tulevina kausina.

Loiston ajat on palaamassa kalliovuorille...

Fiilistelin taannoin vanhoja hyviä aikoja, jolloin jääkiekkomaailma eli vielä tasapainotilaansa: oli Colorado, Detroit ja sen jälkeen "muut". Aivan mahtavaa. Avsin ja Detroitin 90-luvun hegemoniakamppailut sisälsivät kaiken sen, mistä jääkiekossa niin paljon pidän.

Ja tosiaan, Avs on aloittanut varsin mallikkaasti kautensa. En vain näe mahdollisuuksia Cupiin asti, pääosin sen takia, ettei Avsilla enää ole ketään franchise-pelaajaa, kuten Foppa, Roy ja "Mr Magic" Joe Sakic aikoinaan.

Mutta sympatiseeraan ehdottomasti Coloradoa, hieno joukkue, jolla on perinteitä nuoreksi joukkueeksi.

Fiilistelin taannoin vanhoja hyviä aikoja, jolloin jääkiekkomaailma eli vielä tasapainotilaansa: oli Colorado, Detroit ja sen jälkeen "muut". Aivan mahtavaa. Avsin ja Detroitin 90-luvun hegemoniakamppailut sisälsivät kaiken sen, mistä jääkiekossa niin paljon pidän.

Ja tosiaan, Avs on aloittanut varsin mallikkaasti kautensa. En vain näe mahdollisuuksia Cupiin asti, pääosin sen takia, ettei Avsilla enää ole ketään franchise-pelaajaa, kuten Foppa, Roy ja "Mr Magic" Joe Sakic aikoinaan.

Mutta sympatiseeraan ehdottomasti Coloradoa, hieno joukkue, jolla on perinteitä nuoreksi joukkueeksi.
Amen !! Oi niitä aikoja...Kaikki parhaat pelin löytyvät VHS.ltä ja koneelle myös siirrettynä.
Coloradon hyvä alku on yllättänyt täällä.
Detroitin vaisuus ei. Mitähän "meillä" saataisiin aikaan, kunnon maalivahtikaksikolla, joiden välillä olisi terve kilpailutilanne. No Cappi ei anna periksi. Näillä mennään.. Nimim : Jimmy Howard. Takana loistava tulevaisuus.:curs:

Avsien ja Detroitin matsit on kyllä niin legendaarisia noilta ajoilta ettei mitään rajaa. Oli aivan mahtavia kamppailuja. En koskaan unohda Roy vs Vernon/Osgood matsauksia :D Läntisen konferessin finaaleissahan -96 helvetti pääsi kunnolla irti, kun Lemieux taklasi Draperia. Tuon jälkeiset kohtaamiset oli niin kuumia, että on suoranainen ihme ettei ruumiita tullut.

Tuskin kukaan näkee Coloradolla mahdollisuuksia Cuppiin asti tällä kaudella. Kausi on pitkä ja Avs on kuitenkin ollut vastaantulija oikeastaan jokaisessa ottelussa tällä kaudella. Kyllä se meno tuosta vielä tasoittuu, mutta jokainen voitto on plussaa nuorille kokemattomille pelaajille.

Duchenesta kehittyy meille mitä ilmeisemmin franchise pelaaja, mutta muutama kausi menee, kunnes voidaan siitä Cupista puhua. Eikä unohdeta Stastnya joka vielä tuosta (toivottavasti) kehittyy lähemmäs isäukkoaan, 23-vuotias kaveri kuitenkin vasta kyseessä. Myöskin O´Reilly näyttää jo nyt todella pätevältä 2-suunnan sentteriltä ja av:n erikoismieheltä.

Jos playoffeihin tällä kaudella päästään olisi se jo todella kova saavutus ja jo sillä Avs näpäyttäisi monia asiantuntijoita ja faneja.

Itseäni eniten on ilahduttanut tässä alkukaudella se miten Sacco on saanut Avsit pelaamaan joukkueena ja taistelemaan tilanteet ja ottelut loppuun asti. Juontaa hyvin pitkälti kaverin omasta pelitavasta pelaajaurallaan.

Lisäksi Shermanin tapa rakentaa joukkuetta näyttää todella hyvältä, kun ajatellaan pitkällä tähtäimellä. François Giguèrella oli asenne "kaikki mulle heti nyt" mikä ei kantanut hedelmää enää moneen moneen vuoteen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harmittaa vähän, kun oon ilmeisesti NHL:n osalta sellainen tyyppi, että suosikkijoukkue vaihtuu pelaajien mukana :( Colorado ja Montreal ne suosikkijoukkueet on ollut, mutta kumpikaan ei enää meinaa napata... En missään nimessä oo gloryhunter, mutta tuntuu tuo Coloradokin aika valjulta nykyään. Sakicin lopettaminen kai oli mulle se kuolinisku :(

Washington on varmaan seuraavat 15 kautta mun suosikki nro. 1, mutta mitähän sen jälkeen tulee..? New Jerseyä ja Floridaa en kyllä tuu koskaan kannattamaan ja se on ihan varma :D

En mitenkään kritisoi Kulmasoutajaa, mutta itselleni tuo ei tulisi mieleenikään, tai en edes pystyisi tuossa! Itse olen aina pienestä pitäen kannustanut Coloradoa, ja vaikka Sakic lopettikin, niin silti se tuntuu vain siltä ainoalta ja oikealta.

No ihmetyttäähän tämä vähän itteäkin, että kuinka voi olla niin paljon pelaajista kiinni tässä sarjassa, kun kaikissa muissa palloilusarjoissa suosikit on ja pysyy - SM-liiga TPS, Valioliiga Tottenham, Serie A Juventus, futismaajoukkue Italia enkä koskaan oo kuvitellutkaan vaihtavani. Jännä kyllä sinänsä koska pidän NHL:ää kaikista tarunhohtoisimpana palloiluliigana ja siellä sitten en pysty olemaan uskollinen tietylle joukkuelle :jahas:

Itse olen aina pienestä pitäen kannustanut Coloradoa, ja vaikka Sakic lopettikin, niin silti se tuntuu vain siltä ainoalta ja oikealta.

Sama homma täällä. Tai itse olen Quebecin ajoilta jo kannattanut ja nimenomaan Sakic oli se pelaaja jonka johdosta rupesin NHL:llää alunperin seuraamaan enemmän. Tosin 10 vuotta vanhempi isoveli myös osaltaan ohjasi meikäläisen oikeaan suuntaan :D

Itse en pystyisi kuvittelemaankaan minkä muun joukkueen kannatusta (sama homma Manun ja Jokereiden suhteen), mutta jokainen tallaa tavallaan :) Tuntu todella omituiselta nähdä Avs monienmonien vuosien jälkeen pelaamassa ilman ikoniaan, muttei se muuta :haart: Coloradoa kohtaan silti mihinkään.

Sama homma täällä. Tai itse olen Quebecin ajoilta jo kannattanut ja nimenomaan Sakic oli se pelaaja jonka johdosta rupesin NHL:llää alunperin seuraamaan enemmän. Tosin 10 vuotta vanhempi isoveli myös osaltaan ohjasi meikäläisen oikeaan suuntaan :D

Itse en pystyisi kuvittelemaankaan minkä muun joukkueen kannatusta (sama homma Manun ja Jokereiden suhteen), mutta jokainen tallaa tavallaan :) Tuntu todella omituiselta nähdä Avs monienmonien vuosien jälkeen pelaamassa ilman ikoniaan, muttei se muuta :haart: Coloradoa kohtaan silti mihinkään.
Eri homma täällä.
Olen aina "vihannut" Coloradoa, mutta erittäin rakas vihollinen on..Ollaan sun kanssa, lätkässä kuin yö ja päivä ( Detroit ja HIFK) ...Mutta There´s Only one true UNITED !!!!!:thumbs:
Red Wingsiä olen kannattanut 80-luvulta asti. ( Ekan IFK.n pelin näin vuonna 1977. Siitä asti pelkkää punaista)..Paskaa tuli niskaan vuosikausia, kunnes koitti 90-luku...Olihan siellä The Bruise Brothers :love:..Ja aina sattui ja tapahtui, NHL.än seuraaminen ennen "nettia-aikaa" oli hirvittävän vaikeaa, varsinkin kun Detroit ei mitään voittanut. Sitten kaudella 1996-1997 "pankki räjähti"....

Voin todeta myös, että Detroittia vihasin aivan satasella vielä 5 vuotta sitten juuri sen takia, että Coloradoa kannatan, mutta kuinkas onkaan nyt..? Datsyuk ja kaksi kovaa suomipoikaa on muuttanut asennetta :)

Tämäkään ei olisi kotoisessa liigassa mahdollista eli jostain syystä en enää vihaisikaan narreja ja Hifkiä saati Valioliigassa tykkäisin Arsenalista :D Ei kuuna päivänä!

^ Tuo video oli vähän liian punasiipisävytteinen mun makuun, mutta oli nuo hienoja aikoja! Ei voi muuta sanoa. Juuri tuolloin alkasin kokopäiväiseksi änäri-faniksi ja kultaisia muistoja löytyy :)

Mullakin ollut sellaila että Colorado oli vielä Royn, Sakickin ja Niemisen aikaan se ykkösjoukkue, mutta enää ei ole. Nykyään on Detroit, Minnesota ja Anaheim niitä joukkueita joiden toivoo menestyvän. Välillä tuntuu että suosikkijoukkue johtuu vaan siitä että monta ja minkä tasosta suomalaista siellä pelaa. Ehkä se mun kohalla johtuu siitä kun en NHL:ää hirveesti seuraa niin suosikkiseura määräytyy suomalaisten pelaajien mukaan kun ei niitäkään niin älyttömästi siellä ole.

Anaheim lienee aina ollut suosikkini. Pidän myös jo mainitsemastani Coloradosta sekä Ottawasta. Rangers on ollut sekin siitä lähtien lähellä sydäntäni, kun Sean Avery siirtyi Manhattanille Losista.

Anaheimista muuten eräs hirvittävä uutinen. 90-luvun jäärät ovat suunnitelleet Kariyan numeron jäädyttämistä. Jos tuon raha-ahneen rotan paita nostetaan lähellekään The Pondin raftereita, taitaa meikäläisen suosikkijoukkue löytyä siitä etiäpäin Coloradon Kalliovuorilta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom