Nhl 2007

Omasta mielestäni nhl2k-sarja on PALJON parempi. Grafiikka ehkä on huonompi, mutta pelaaminen tuntuu ja näyttää realistisilta sekä sitä on kiva pelata. Maaleja tulee muutenkin kuin onetimereistä ja harhautuksella, myös maskivedot voivat upota yms.

Täysin samaa mieltä. NHL2k-sarjan realistisuus on ihan eri tasolla verrattuna EA:n peliin, ei kuitenkaan pelattavuuden kustannuksella.

Tänä vuonna tosin taitaa olla paljon tiukempi kisa lätkäpelien kuninkuudesta sen verran kovalta tuo Xbox360-versio näyttää. Ja jos peli todellakin uudistaa lätkäpelejä ja on uusi kunkku, niin kai sitä joutuu marssimaan kauppaan jo ostamaan X360 :D . Muille konsoleille ja PC:lle taitaa olla tulossa vielä samaa keskinkertaisuutta.

Xbox360:llä ollaan ilmeisesti keskitytty lähes pelkästään yksinpeliin ja Livessä ei taida olla juurikaan erilaisia pelimuotoja. Tai näin muistaisin lukeneeni jostain, joku varmaan tietää paremmin.

Voihan helvetti, olin jo ajatellu et enää en hurahda uuteen änäriin, mut nyt ku näitä lueskelee niin on kait se taas pakko:D Pakkohan se on sit tultava kaupalla käymään kun on vähän tullu reenattua tota uutta:whip: Pitäs varmaan boxi hommata itellekki ettei tuu annettua mikelle sit taas tasoitusta ;)

Minun hurja veikkaus on, että kikkailut tulevat olemaan jopa liian tehokkaita: maalivahteja ja puolustajia viedään yhdellä Sergei Samsonovilla kahville vaikka silmät kiinni tattia hullusti vemputtaen.

Minun hurja veikkaus on, että kikkailut tulevat olemaan jopa liian tehokkaita: maalivahteja ja puolustajia viedään yhdellä Sergei Samsonovilla kahville vaikka silmät kiinni tattia hullusti vemputtaen.

Mutta ainakin videoilla maalivahdit ovat paremmin "mukana" toiminnassa kuin viime versioissa. Ja ilman turboa et pääse sellaisiin tilanteisiin jossa puolustajia ei olisi tarpeeksi siellä huitomassa kiekkoa muualle.
Lisäksi varmaan "hullusti vemputtaminen" saattaa aiheuttaa vain vahingossa tehtyjä kuteja, koska sillä samalla tatilla lauot :)

Montako ihmistä meillä olisi kasassa jos xbox360 alettaisiin tekemään pientä kilpailua ?

toivottavasti tuossa pelissä ei ole sitä meininkiä et pelit loppuu 11-9 esimerkiksi usein...06:ssa ainut huono puoli se et liikaa maaleja tulee..vaikka laittaa vaikeimmat tasot yms yms...mutta kyllä dynasty moden hakkaaminen on ehdotonta eliittiä:rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mikäs tuo dynasty mode on?

Eli dynasty-modessa aloitetaan joukkueen "valmentajana-toimitusjohtajana jne" ja toki siina saa olla myös pelaajakin.

Valitaan joukkue ja siitä sitten aina tulee joitan tehtäviä. Esimerkiksi "voita runkosarja ensi kaudella" ja jos tavoite onnistuu saat massia joukkueelle --> varaa ostaa parempia asioita joukkueelle tai jotain vastaavaa. Lisäksi pelejen voitoista ym saa rahaa.

Sitten pystyy just erottamaan pelaajia, ja palkata Free-agents listoilta muiden erottamia kikkailijoita, tai treidaamaan pelaajia muiden jengien kesken. Ja se asia mikä mun mielestä on kaikista paras dynastiassa, niin pelaajien potentialisuus tulee tässä esille. Eli vaikka ensimmäisellä kaudella ollut "68" taso pelaaja, jolla on potentiaalisuus 99, saattaa olla 5 vuoden jälkeen 93 tason pelaaja. On huippua pelata jollain rookie sällillä ja huomata kun se kehittyy. Tämäkin tosin vaatii hyvä valmentajan, joka sinun pitää hommata.

Toki tos dynastia-modessa on sitten kaikkea muutakin juttua, ja 2007 versioon sitä on vielä syvennetty entisestään verrattuna 06:seen. Mutta tossa nyt ainakin jotain asioita mitä mulle tuli mieleen.

Kannattaa kokeilla sitä. Kun saa kunnolla dynastain käyntiin, niin sitä jaksaa pelata vuoden.

Taidan aluksi keskittyä ihan pelaamaan vakisydeemeillä vaikeimmalla tasolla, jotta oppii ohjauksen ja pääsee pieksemään kaikkia pikku koviksia jotka tulee kuin tukkimiehet tilille kaupalle.

Heh. Tokihan sitä peruspelejä aina pelaa. Ja varsinkin jos just pelaa jotain vastaan...

Mutta kannattaa kuitenkin kokeilla sitä dynastiaa. Se on hauskaa kun siinä tulee kaikki joukkueen kunnot esille jne.

Dynasty-mode, rankkarit ja perus runkosarja (NHL ja SM-liiga) tuossa ne mitkä ajattelin ekana vetää läpi ennen kuin haluan edes pistää näppejäni Liveen.

Niin tuosta "demojen" avulla näytetyistä videoista kuulemma puuttuu vielä viimeiset tekoälyn "päivitykset". Kuulemma joukkueen kavereiden pitäisi osata nyt lukea peliä hieman enemmän. Aina on pistänyt vähän harmittamaan omien passiivisuus hyökkäysalueelle.

Täytyy sanoa, että kun peli näyttää 2006 vuonna tältä, niin voin vain kuvitella millasia ne ovat vuonna 2010.

Siis tämä alkaa olla jo sitä "TELKKARILAATUA" mistä pienenä haaveili.

251606205067nhl0720.jpg

Monta kertaa olen kuullut, että PS3 vie vielä astetta realistisempaan päin. Mutta itselleni kelpaa toi 360 kun en tue Sonya ollenkaan.

Monta kertaa olen kuullut, että PS3 vie vielä astetta realistisempaan päin. Mutta itselleni kelpaa toi 360 kun en tue Sonya ollenkaan.

Tämä juuri on aika jännää... Kun rajaa ei kehitykselle ole. Millaisiakohan pelit ovat meidän lapsille? ...Saa sitten isänä joskus 50 vuotiaana hieroa silmiä, että katsooko poika telkkarista änäriä, vai pelaako itse.

Nimenomaan toi dynasty mode on ihan paras vaihtoehto. Siinä pääsee tekemään just sellasen joukkueen ku haluaa ja onhan se hienoa olla GM :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom